AndroidHealthClinic

Filip Dewinter

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Gematigd rechts gaat in Vlaanderen nu grotendeels naar NVA. In peilingen gaat VB nog verder achteruit.

Probleem met VB is altijd geweest dat ze totaal machteloos waren en Dewinter als xenofoob zou nooit de partij kunnen redden. Nee dan liever een nette partij die tenminste wat kan veranderen :)

Ik snap trouwens wel je reactie, want er is vaak genoeg overdreven (en fout) gereageerd op de winst van VB vroeger, dat zeg ik ook al jaren. Links moet de realiteit onder ogen durven zien en eindelijk eens verantwoordelijk gaan omgaan met zaken als immigratie en integratie. Ik heb het nu over België trouwens.

exactly, m'n stem ging dit jaar naar Bart de wever...Volgens mij is dat die olijke dikkert van NVA :)
 
De media in België negeert het Vlaamsblok gewoon weg. Alleen als iets SUPER nieuws is dan komen ze in de media. Schandalig gewoon!

Ik weet dat ze in België schrik hebben van de coalitie in Nederland nl. dat er nu NOG meer vreemdelingen naar België zouden gaan komen.

Moeten ze hier ook met Wilders doen, stemt er niemand meer op hem. Of iedergeval een significant lager aantal.
 
De Winter is een zeer enge man, echt lachen toen die met die lijst met Vlaamse namen aankwam.....echt zo intens zielig....
 
Moeten ze hier ook met Wilders doen, stemt er niemand meer op hem. Of iedergeval een significant lager aantal.
Vind jij dat nog democratisch dan? En veel helpt dat niet want het Vlaams Belang heeft altijd goed gesoceerd. Vele stemmen op hun omdat ze negeerd worden.
 
Het enige interessante van België helaas. Op het goud na.

Het klinkt vervelend, maar wij zijn het VS van Europa, en jullie het Canada.

kan ik volledig mee leven..;)
 
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1097299/gaat-filip-dewinter-naar-namibie-verhuizen.aspx

Dewinter verhuist niet naar Namibië: "Ik offer me op"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


11:13 Verhuist Filip Dewinter naar Namibië? In mei 2010 zei het Vlaams Belang-kopstuk dat hij naar dat Afrikaanse land zou verhuizen als Elio Di Rupo premier werd. Nu dat het geval is, wordt Dewinter herinnerd aan zijn 'belofte'. Maar voorlopig blijft Dewinter gewoon waar hij is.
Op 22 mei 2010 twitterde Dewinter "Di Rupo premier! No way! Dan verhuis ik naar Namibie...". Die uitspraak was meteen de aanleiding voor de oprichting van de Facebookgroep 'Philip Dewinter moet zich aan zijn belofte houden!'. Die groep telt intussen meer dan 50.000 leden.
Nu Elio Di Rupo op het punt staat de eed af te leggen als premier van België, wordt Dewinter op Twitter en Facebook herinnerd aan de uitspraak die hij deed op 22 mei 2010. "Beloofd is beloofd", staat te lezen op Facebook.
"Nee, ik ga het land niet verlaten", reageert Dewinter. "Op dat moment kon ik niets anders bedenken, ik wilde alleen maar mijn ongenoegen uiten. Maar ik wil mijn tegenstanders dat plezier niet gunnen."
"Integendeel, ik offer me op en zal mee het verzet tegen Di Rupo organiseren. Bij zijn premierschap leg ik me niet zomaar neer. Telkens als Elio Di Rupo in Vlaanderen verschijnt, zullen wij manifesteren en protesteren om duidelijk te maken dat hij niet welkom is en 'persona non grata' is."

altijd het zelfde met die vent
 
Naja, een of andere pisnicht als premier lijkt me ook niks.:o
 
wanne homo jonguh
 
Sorry maar als je dit als een belofte beschouwd en hier serieus op ingaat ben je echt een autist. Dit is een manier om zijn ongenoegen uit te drukken, meer niet.
:flipoff: linkse rakkers :mad:
 
Denkt dat Namibië ook niet De Winter zit te wachten
 
Sorry maar als je dit als een belofte beschouwd en hier serieus op ingaat ben je echt een autist. Dit is een manier om zijn ongenoegen uit te drukken, meer niet.
:flipoff: linkse rakkers :mad:

I have to agree.
Ben nu ook niet bepaald voor hem, maar komaan, je kan toch snappen dat dit een grap was hé..

linkse humor I guess :o
 
Vlaams Belang en de PVV van de Nederlandse rechtse politicus Geert Wilders werken aan een Europees samenwerkingsverband, dat in de aanloop naar de Europese verkiezingen van volgend jaar. Dat zegt Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter na de eerste "officiële" ontmoeting tussen de Vlaams Belang-top en Wilders.

Dewinter had de ontmoeting deze week aangekondigd op de Nederlandse televisie. De gesprekken zouden onder meer handelen over internationale samenwerking, de campagne in het kader van de Europese verkiezingen en de eventuele oprichting van een Europese partij.

Dat gesprek heeft nu in Antwerpen plaatsgevonden. "Fantastische ontmoeting gehad met Filip Dewinter en Gerolf Annemans van VB. Kijk uit naar intensievere samenwerking!", zette Wilders na afloop op twitter.

Wilders heeft steeds de boot afgehouden voor contacten met Europese extreemrechtse en nationalistische partijen. Zo zette hij zich steeds af tegen het Vlaams Belang en partijen als het Franse Front National (FN). Maar de Nederlandse PVV-voorman heeft die koers laten varen. Vorige week had Wilders een ontmoeting met de Zweedse Democraten en enkele weken geleden zag hij FN-voorzitster Marine Le Pen in Parijs.



http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...che-ontmoeting-met-Dewinter-en-Annemans.dhtml
 
Super, ik hoop dat hij zich internationaal blijft inzetten. Binnen de Nederlandse politiek zit niemand met ruggengraat, dus op steun hoeft hij niet te rekenen. Ook in ander landen groeit de opstand tegen de corrupte EU en de vernietiging van natiestaten. Samenwerking is belangrijk - Ik hoop dat hier iets positiefs uit voortvloeit.
 
Super, ik hoop dat hij zich internationaal blijft inzetten. Binnen de Nederlandse politiek zit niemand met ruggengraat, dus op steun hoeft hij niet te rekenen. Ook in ander landen groeit de opstand tegen de corrupte EU en de vernietiging van natiestaten. Samenwerking is belangrijk - Ik hoop dat hier iets positiefs uit voortvloeit.

Hoop doet leven maar ik vrees met grote vrezen.
 
Misschien kan het UKIP er ook bij
 
Het VB is dood, mede dankzij Dewinter die de partij niet wilde matigen, en natuurlijk de N-VA die al hun gematigde kiezers heeft afgepakt. Wilders is toch minder extremistisch dan VB en FN, maar door deze ontmoetingen wekt hij de indruk dat hij tot die radicale groep behoort. Hoe denken de Nederlandse PVV kiezers hierover?

Wat ze wel gemeen hebben is de houding tegen de EU, en op dat vlak kunnen ze zeker nog flink veel stemmen gaan winnen. Een partij als N-VA kan die stemmen weer verliezen als ze niet kritischer tegenover de EU gaan staan.
 
De gemiddelde wilders stemmer weet niet eens dat hij deze ontmoeting had. En als ze dat weten, dan weten ze niet of nauwelijks waar VB en FN eigenlijk voor staan. Waarschijnlijk zien ze het als een soort belgische versie van de PVV.

Zal hem geen stem minder opleveren denk ik.
 
Back
Naar boven