Fitness Seller

Filmpje : Protesten/rellen in straten van Teheran

Was te verwachten inderdaad...

Tijd voor een DBB-rel :hedbang:

Ontopic: Ahmedinajad (of hoe je het ook schrijft) is een ongelooflijke relnicht die het met zijn achterlijk standpunten alleen van achterlijke ongeschoolde mensen moet hebben

haha er is echt vies gespeeld met die verkiezing.
wel netjes weer dat normaal geprotesteerd wordt. Geen ruzie, vandalisme, stenen gooien etc. Het is wel duidelijk dat niet alle landen in midden-oost achterlijk zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
wel netjes weer dat normaal geprotesteerd wordt. Geen ruzie, vandalisme, stenen gooien etc. Het is wel duidelijk dat niet alle landen in midden-oost achterlijk zijn ;)

Normaal protesteren zal niets opleveren. Zelfs vandalisme, stenen gooien niet. Er zullen minstens 1000 mensen in de rellen moeten omkomen wil deze regime eindelijk afstappen en dan bekijk ik het nog positief.

Over het algemeen vind ik mensen uit iran, een stuk ontwikkelder en progressiever overkomen, als mensen uit andere "moslim landen" :)

+ iran is ook best een mooi land, jammer dat er zo'n idioot aan het roer zit, het land blijft/raakt op deze manier alleen maar meer geisoleerd.

net wat beelden gezien: wat een vieze ter***lijers daar, hoe ze die jongeren in mekaar slaan. Bah. Gooien ze jongens op de grond en beginnen ze serieus met zijn 10en (!!) die gast kapot te schoppen en slaan met hun stokken. Hier word ik echt ongelooflijk agressief van.

Ik kan me trouwens echt inbeelden wat ik in zo'n situatie zou doen. Met een groot groepje gasten van de sportschool en van de BB-forum (als ze die daar hebben hehe) jacht maken op die politiemensen daar.

Haha nu de dag afgelopen is kunnen we toch zeggen dat dat onmogelijk was. Maar dit is ook opgebouwde spanning van 30 jaar.

Er zijn ondertussen volgens sommige bronnen minimaal 7 mensen overleden. 6 demonstranten en 1 politieman. Zullen zeker heel veel gewonden zijn geweest een de oproerpolitie zal waarschijnlijk ook heel veel jongeren hebben meegenomen.

Ben benieuwd wat de plannen voor de aankomende dagen zijn, laten we hopen dat dit allemaal niet voor niets is geweest!

- edit: Mousavi is huisarrest gezet, wat een schande zeg.
- Uitgelekte info (niet zeker of het klopt):

Mousavi 22 miljoen
Karroubi 8 miljoen
Ahmadinejad 7 miljoen
2 miljoen Rezaei

Laatst bewerkt:
Als het Westen sluw is, dan maken ze een sterk onderscheid tussen Soennitische traditionele conservatieven en Sjiitische moderne geciviliseerde jeugdige vrijdenkers, waar Perzie er heel veel van onder de 30 bezit. Als enig land in het Midden-Oosten heeft het Iraanse Volk democratie gekend en men snap hier de essentie en oorsprong van.

Groot deel van het Iraanse Volk kan het vliegende tapijt zijn voor het Westen om vanuit het epicentrum van het Midden-Oosten neer te strijken en het geluid van vrijdenkerij een bestaan te geven. Hetgeen in meerderheid wordt gedragen door de jeugdige intelligente bevolking.

Jammer van dat Mullah tuig wat haar eigen Volk wil ontdoen van haar intellect. Civiele communicatie middelen worden plat gelegt maar met een felle interne strijd met een beetje psycho wilskracht en inzet behoort destabilisatie van Ayetolla's bolwerk tot een realistische uitkomst.

als ze het niet leuk vinden in Iran dan rotten de Perzen toch gewoon op naar een ander land?
Ik snap hun probleem niet... tief dan op als het niet bevalt, wat is je probleem ???

Uitblinken in simpelheid, een sterk ontwikkelde eigenschap van Melkisgoed. Niet één keer, zo per ongeluk in een verloren post, nee gewoon constant. Overal en altijd.

Ontopic: Ahmedinajad (of hoe je het ook schrijft) is een ongelooflijke relnicht die het met zijn achterlijk standpunten alleen van achterlijke ongeschoolde mensen moet hebben

He, dat doet me aan een Nederlandse politicus denken.
Wie was het ook alweer.....:scratch:

Uitblinken in simpelheid, een sterk ontwikkelde eigenschap van Melkisgoed. Niet één keer, zo per ongeluk in een verloren post, nee gewoon constant. Overal en altijd.

Kort, simpel en krachtig :cool:

Het klopt toch ook? buitenlanders die het hier niet leuk vinden moeten ook gewoon oprotten. Zelfde voor de Perzen in Iran. Tief op naar een beschaafd land als je zo ontwikkeld bent.

Zo gebeurd het ook als de pvv niet wint.

Allemaal nietszeggende irrelevante vergelijkingen op een niveau van mijn nichtje uit Syrië. De protestanten hebben maar ÉÉN KADER. En dat is Iran. Ze willen niets liever dan dat daar vrede heerst en dat Iran een vrije natie wordt waar iedereen wat te zeggen heeft. Hoe is dat mogelijk onder een President en een geestelijk leider die ervoor zorgdragen dat Iran zich volledig isoleert van alles wat leeft in de rest van de wereld. Dus voor dat ene kader, zijn ze bereid te strijden. De bevolking wil vooruit, Ahmadinejad en Khameini opereren uit haat en beredeneren op basis van 'middeleeuwse' denkbeelden. Volkomen logisch dat zoiets botst!!

De mensen met een gedachtegoed zoals die van Melkisgoed schaar ik in het groepje: Ik wil niet te diep nadenken over wat er gebeurt, dus ben ik oppervlakkig.

Allemaal nietszeggende irrelevante vergelijkingen op een niveau van mijn nichtje uit Syrië. De protestanten hebben maar ÉÉN KADER. En dat is Iran. Ze willen niets liever dan dat daar vrede heerst en dat Iran een vrije natie wordt waar iedereen wat te zeggen heeft. Hoe is dat mogelijk onder een President en een geestelijk leider die ervoor zorgdragen dat Iran zich volledig isoleert van alles wat leeft in de rest van de wereld. Dus voor dat ene kader, zijn ze bereid te strijden. De bevolking wil vooruit, Ahmadinejad en Khameini opereren uit haat en beredeneren op basis van 'middeleeuwse' denkbeelden. Volkomen logisch dat zoiets botst!!

De mensen met een gedachtegoed zoals die van Melkisgoed schaar ik in het groepje: Ik wil niet te diep nadenken over wat er gebeurt, dus ben ik oppervlakkig.

Het is toch simpel: oprotten als het je niet bevalt? ???

Moeten die buitenlanders hier ook eens doen.

Het is toch simpel: oprotten als het je niet bevalt? ???

Moeten die buitenlanders hier ook eens doen.

Voor jou is het heel simpel ja.
Dat is dus precies wat motivation zegt. Je wilt niet te veel nadenken dus houd je het maar oppervlakkig.
Het werkt voor jou, maar het is voor de personen die net iets meer nadenken soms wel strondvervelend dat je er de hele tijd tussendoor komt met je overgesimplificeerde uitspraken.

Voor jou is het heel simpel ja.
Dat is dus precies wat motivation zegt. Je wilt niet te veel nadenken dus houd je het maar oppervlakkig.
Het werkt voor jou, maar het is voor de personen die net iets meer nadenken soms wel strondvervelend dat je er de hele tijd tussendoor komt met je overgesimplificeerde uitspraken.

Hier zegt de politiek het ook.
Dus blijkbaar is het heel simpel.

Hier hebben buitenlanders werk, familie, opleiding etc.
Daar in dat oord hebben ze toch niets. Gewoon handbagage meenemen en opt**fen, what's te problem?

Terug
Naar boven