- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Na 1 minuut wilde ik die lul al door het scherm trekken.
Die buzz woordjes ook altijd "ongelijkheid" zou hij zelf weten wat dan precies die ongelijkheid is? Het feit dat mensen vrijwillig meer willen betalen aan persoon x dan aan persoon y? Dus dan moeten we individuele rechten gaan schenden, want dan is iedereen 'gelijk'?
Het beste wat je met zo'n mensen zou kunnen doen is in een tijdmachine naar de Sovjet-Unie terugsturen.![]()

Ondertussen schrijft hij boekjes voor de jeugd over economie samen met zijn grote vriend Bennie Bernanke. Dezelfde Ben Bernanke zit in de zak bij de financiele wereld en geeft honderden miljarden belastinggeld weg aan banken. Hypocriete beunhaas.'Het is een mythe dat we grote inkomensverschillen nodig hebben voor economische groei' aldus Robert Frank
Na 1 minuut wilde ik die lul al door het scherm trekken.
Die buzz woordjes ook altijd "ongelijkheid" zou hij zelf weten wat dan precies die ongelijkheid is? Het feit dat mensen vrijwillig meer willen betalen aan persoon x dan aan persoon y? Dus dan moeten we individuele rechten gaan schenden, want dan is iedereen 'gelijk'?
Het beste wat je met zo'n mensen zou kunnen doen is in een tijdmachine naar de Sovjet-Unie terugsturen.![]()
Ik heb het filmpje overigens 10 minuten volgehouden.![]()
Niet verbazingwekkend dat jij als schoolverlater je niet langer dan 10 minuten ergens op kan concentreren.
het is een antiddepressivum of antidepressiva. Niet een antidepressiva.
OT: Nee, maar soms denk ik dat het nieteens zo'n slecht plan zou zijn. SChijnt wel dat je er vatsig van kan worden.
Omdat je anders je polsen doorsnijdt, die shit is zonde swa.
Ik heb al ruim 2 jaar psychotherapie en komt dikwijls voor dat ik eens in de 2 maanden een afspraak heb.
1x in de 2 weken is niet uitzonderlijk in de psychotherapie lijkt mij.
Nou ja, bij mij werkt het zo dat we praten over essentiële dingen waar ik problemen mee heb in mijn leven en hoe hiermee om te gaan. Ik moet dit wel in depraktijk toepassen om er iets van te leren, als ik dan 1x per week, of 2x per week therapie zou hebben zou ik dat waar we het over gehad hebben nog niet in de praktijk hebben kunnen toepassen, dus wordt de behandeling minder efficiënt.
Naar mijn mening dan.
Ach, ik dacht: post eens een tegenhanger van bizarre filmpjes over mensen die beweren dat belasting diefstal is en er alles aan doen om dit te omzeilen.Heb wel meer te doen dan 1 uur naar een zinloos filmpje kijken van iemand met gevaarlijke ideeen.
Vandaar waarschijnlijk ook die verbanden met mijn HEAO studie.
Edit: Ben nog zo vriendelijk geweest om het serieus een kans te geven en te bekijken krijg ik weer dit soort onzin van je naar me hoofd geslingerd.
Whaha moet al lachen bij die grafiek die schijbaar laat zien dat meer en meer inkomsten geen toegevoegde waarde meer hebben omdat de gemiddelde leeftijd niet boven de 78 uit komt. Vreemd, ik dacht dat die gewoon door ging en we met meer cash zo 200 jaar oud zouden worden.

Ik ben halverwege en de strekking van de docu lijkt me wel duidelijk. Het lijkt me verder wel een beetje open deuren in trappen. Lijkt me logisch wat de aan kaarten en daar zal ook niet zo veel tegenin te brengen zijn. Maar het is maar een klein stukje van het verhaal imo.
Verder ook grappig met die gast van foute vriendin haha, was btw wel een pedofiel die hij in elkaar mepte omdat hij daar samen met die pedo en zijn kinderen zat bij het leger des heils
Ik ben halverwege en de strekking van de docu lijkt me wel duidelijk. Het lijkt me verder wel een beetje open deuren in trappen. Lijkt me logisch wat de aan kaarten en daar zal ook niet zo veel tegenin te brengen zijn. Maar het is maar een klein stukje van het verhaal imo.
Verder ook grappig met die gast van foute vriendin haha, was btw wel een pedofiel die hij in elkaar mepte omdat hij daar samen met die pedo en zijn kinderen zat bij het leger des heils
Die 60k vs 70k vergelijking is ook wat lame: ik zou zeggen, zeker die 70k want binnen dat bedrijf zitten nog genoeg doorgroeimogelijkheden naar meer k's.

Vaak zijn het dezelfde werkloze mensen zonder leven die dit soort ideen erop na houden![]()
Vaak zijn het dezelfde werkloze mensen zonder leven die dit soort ideen erop na houden![]()
Wat voor ideeën? Dat grote ongelijkheid in inkomen en welvaart binnen een maatschappij meer fout dan goed kan doen?