MuscleMeat

filtering Tren A/E

ikbendesimon

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m67
Massa
75kg
Nu las ik op de wiki (en in een aantal topics) dat Tren Acetaat gefilterd dient te worden (over de wijze waarop ga ik niet uitwijden, maar het staat op [Link niet meer beschikbaar])
Wat ik echter niet kon terugvinden, is: is die filtering ook nodig bij Tren Enanthaat?

Als bijkomende vraag:
Doordat vele gebruikers bij beschrijving van hun log (of andere) niet duiden of ze het nu hebben over Tren A of E, kan ik niet meer zo goed uit aan de dosissen.
voorstel:
w 1-12: 250mg test E per week
w 1-10: 300mg Tren E per week verdeeld over 2 injecties (of moet het dan 300mg per injectie worden?)
w 1-14: HCG
w 13-16: Nolva

Alvast bedankt voor de verduidelijking

als mensen in hun log er niet bij zetten of het E of A is zal het meestal E zijn, en A moet ook minimaal EOD gezet worden terwijl E nog 1x per week zou kunnen.

A moet je gewoon elke dag zetten.

EOD ace zetten kan wel, maar over het algemeen heb je dan meer last van sides.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor die verduidelijking.
Kan er mij nog iemand helpen met de andere gestelde vragen:
Filtering
Schema

Wat bedoel je precies met Filtering? Ga je je eigen tren brouwen?

Wat bedoel je precies met Filtering? Ga je je eigen tren brouwen?

Hahaha, wie weet
Neen uiteraard niet.
Zoals ik aangaf in de oorspronkelijke post wordt er op de wiki pagina gesproken van filtering. De link staat er voor het gemak bij.

Die filtering heeft volgens mij alleen maar betrekking op het gebruik van veterinaire tren. En niet op de middelen die wij tegenwoordig kunnen krijgen via allerhande kanalen.

Ik heb die wiki niet eens gelezen maar veel wat erop staat is gedateerd.

Die filtering heeft volgens mij alleen maar betrekking op het gebruik van veterinaire tren. En niet op de middelen die wij tegenwoordig kunnen krijgen via allerhande kanalen.

Thanks. Daar kan ik wat mee.
Wat denk je van het schema?

Schema is prima, ik zou overigens wel minimaal elke 5 dagen injecteren.

e5d 300mg lijkt me prima kennismaking met tren.

Mag ik je vragen wat voor voedingspatroon je aan gaat houden? Hoeveel kcal ga je bijvoorbeeld eten? En wat wil je bereiken met deze kuur; bulken of cutten?

Mag ik je vragen wat voor voedingspatroon je aan gaat houden? Hoeveel kcal ga je bijvoorbeeld eten? En wat wil je bereiken met deze kuur; bulken of cutten?

cutten.
high proteine, low carbs
Onderhoud -300kcal dacht ik. (op cardio dagen, die 300kcal zijn de cardio)
En om de 2 dagen cardio (1u, 60-70% HR)

Laatst bewerkt:

Klopt hij doelt op veterinair. Verder zou ik A ed zetten, ik merkte in iedergeval dat ik een aangenamer persoon was.Ben er nu na 7 weken wel klaar mee of zat en het zweten om vervolgens 3x per nacht wakker te worden en een nieuw shirt aan te doen.

Klopt hij doelt op veterinair. Verder zou ik A ed zetten, ik merkte in iedergeval dat ik een aangenamer persoon was.Ben er nu na 7 weken wel klaar mee of zat en het zweten om vervolgens 3x per nacht wakker te worden en een nieuw shirt aan te doen.

Zonder shirt slapen ;) problem solved.
Had je nog andere bijwerkingen?

Terug
Naar boven