MuscleMeat

finaject

het is nooit van te vooren te zeggen of je gyno gaat krijgen, maar je moet nooit onnodig risico lopen vind ik

hoe ziet je kuur er precies uit?
ik zou toch zeker de deca niet doortrekken, al is het alleen maar omdat je dan na de tren en prop gelijk met je nakuur kan beginnen en niet eerst 3 weken hoef te wachten tot de deca is uitgewerkt

bv deca t/m week 10
tren week 8 t/m week 13

groetjes

Waarom tren niet doortrekken tot een week of acht?
Is niet zwaar op de lever...
En wat de nieren betreft ; iemand die veel water drinkt en geen diuretica gebruikt kan daarvan toch geen complicaties verwachten?

omdat die 2 extra weken niet echt een toegevoegde waarde hebben, er treed toch een soort van gewenning op in je lichaam
en t is wel een extra belasting van je systeem

ik heb t zelf nooit langer gebruikt als 6 weken, tege die tijd ben je die lucht wel weer eens een keer zat hoor, geloof mij :D

• Topic Starter Topic Starter
zijn er nog mensen met ervaringen, ook de slechte natuurlijk

Finaject in 1 woord:

Super!!!

Ik ben bijna klaar met cutkuurtje (6 wkn) mbv tren,clen en winny. Ondanks de weinig KH's die ik binnenkrijg ben ik supersterk geworden de laatste 4 weken. Verder bijna op zelfde gewicht gebleven, maar wel droger geworden.

Met BP van 110 naar 130 kg gegaan!!

ik heb gisteren ook bloed laten trekken, het wordt op alles gecontroleerd, ik hou jullie daarover ook op de hoogte

de finaject is 100mg/ml, ik ga beginnen met 100 mg en dan zien we wel verder, iemand die net hetzelfde neemt zit nu op 200 mg/eod, dus ik maar de helft, zal wel zat zijn denk ik

glennvanvoren zei:
de finaject is 100mg/ml, ik ga beginnen met 100 mg en dan zien we wel verder, iemand die net hetzelfde neemt zit nu op 200 mg/eod, dus ik maar de helft, zal wel zat zijn denk ik

200mg/eod :eek: lijkt me niet echt gezond voor de nieren. maar goed het is mijn lichaam gelukkig niet.

ik doe het niet he, het is wel iemand die al jaren gebruikt, dus heeft al wat nodig he, ik hou het dus op 100 mg eod

Ik ga de tren plaatselijk zetten, schouders,biceps, triceps.
Is er nog iema,d die de tren ooit plaatselijk heeft gezet

Ha lekker, Deca en Tren samen, dat werkt elkaar lekker tegen.
Wees slim, eindig je kuur met korte esters zoals Tren en Virormone (=Test Prop) en je bent helemaal in orde! :thumbs:

PS Ik zette de Tren overal. Kijk even uit met 'Tren-cough' als de Tren van pellets is gemaakt!

DBC01 zei:
Ha lekker, Deca en Tren samen, dat werkt elkaar lekker tegen.

Ze werken onafhankelijk van elkaar hoor :rolleyes: Tren is NIET vochtafdrijvend maar zorgt ervoor dat je geen vocht vast gaat houden :) als je er Deca bijzet hou je dus wel vocht vast, maar tegenwerken doet het elkaar niet

europeman zei:
Ze werken onafhankelijk van elkaar hoor :rolleyes: Tren is NIET vochtafdrijvend maar zorgt ervoor dat je geen vocht vast gaat houden :) als je er Deca bijzet hou je dus wel vocht vast, maar tegenwerken doet het elkaar niet

Tren is niet vochtafdrijvend? Maak dat een ander wijs. Met Tren heb ik iets teveel ervaring om dat te beamen. Je lichaamstemperatuur wordt verhoogd waardoor je enorm zweet, 24 uur per dag en wel degelijk vocht verliest.

Naast vetverbrander werkte het zeer zeker op m'n vastgehouden vocht dat ik van test had en niet geheel onbelangrijk: Het zorgde voor stabiele krachttoename die ik tot op de dag van vandaag heb behouden maar da's een andere zaak.

Laatst bewerkt:
en hoe kan je dan een tren hoest voorkomen

Terug
Naar boven