MuscleMeat

finaject

glennvanvoren zei:
en hoe kan je dan een tren hoest voorkomen

gewoon goed spuitenmaar als je benen erbij gaat pakken om te spuiten is de kans groter dat je een bloedvat zal raken!!

ik ben ook van mening dat je tren beter in de kont kan zetten.

• Topic Starter Topic Starter
is de finaject op oliebasis of waterbasis

ok,dacht het wel, maar wou het even zeker weten.
Is het niet moeilijk om olie in schouders en biceps te spuiten, volgens mij is bil toch makkelijker, iemand ervaring met plaatselijke injecties met finaject

Ja ikke :D

Ik heb ze geplaatst in bil, schouders en tri's.
Makkelijker gaat het met een standaard intramusc. naald voor bil, da's logisch.
Tren-hoest voorkom je door zo langzaam mogelijk te spuiten en van te voren goed te checken of je een bloedvat te pakken hebt.

tren hoest is juist lache...
mare mijne bijwerkingen zijn dat ik moeilijk kan slapen....is trouwens niet echt een pretje....
voor de rest alleen maar positief...krachttoename die ik behouden heb na de kuur...droger +extra gewicht...owja en gelukkig kan je het ed of eod prikke...hoef je gelukkig niet zolang te wachte op je volgende prik:)
opzich zeer goeie shit

Een goeie harde diepe Tren-hoest brengt eenieder in een beste paniek. Die heb jij blijkbaar nog nooit gehad, dat gevoel dat je hoestend ter plekke kapot gaat.
Ooit zal de eerste keer zijn! :devil:

Moeilijk slapen? Hoort erbij! :D Zweten ook! :D

DBC01 zei:
Een goeie harde diepe Tren-hoest brengt eenieder in een beste paniek. Die heb jij blijkbaar nog nooit gehad, dat gevoel dat je hoestend ter plekke kapot gaat.
Ooit zal de eerste keer zijn! :devil:

Moeilijk slapen? Hoort erbij! :D Zweten ook! :D
vergeet stinken naar dood beest niet ;)

Dat stinken begint pas na 2 weken en gebeurt echt erg in de zomer als je overal een beetje zweet. In deze wintertijd zal dat wel meevallen tenzij je in een wollentrui voor de open haard gaat liggen stoeien.

Deo op je borst/rug/buik 'en-verder-alles-waar-die-stank-uitkomt' zeker!

citronella schijnt ook te werken, heb alleen geen idee hoe je het moet gebruiken......

reusje20 zei:
citronella schijnt ook te werken, heb alleen geen idee hoe je het moet gebruiken......
dat kan idd ook moet je op 1liter (plantenspuit) 2 dopje's doen!!

Maar mijn voorkeur gaat uit naar deo:D

Citronella is muggenolie. Maar who cares zeg, ik vond het wel lachen. Stond ik in de gym, zegt mijn maatje: Hey, ben je net van de boerderij gekomen ofzo?!?! Hoezo vroeg ik.
Man je stinkt naar een kudde stieren! Wehehehe! :roflol:

ja ik ken dat haha
moet je eens een sauna bezoeken, dan begin je spontaan het gezoem van bromvliegen om je heen te horen, paar balen stro op de grond en niemand maakt er een punt van als jij daar gewoon ga staan te schijten hoor

DBC01 zei:
Citronella is muggenolie. Maar who cares zeg, ik vond het wel lachen. Stond ik in de gym, zegt mijn maatje: Hey, ben je net van de boerderij gekomen ofzo?!?! Hoezo vroeg ik.
Man je stinkt naar een kudde stieren! Wehehehe! :roflol:
Zou het niet kunnen dat tren de eigen lichaamsgeur intensifieert ?
Dus als je naar de boerderij begint te ruiken moet je het niet direct op dat koeiemiddel schuiven :p

Over het algemeen valt het wel mee met de stank, zolang je niet begint te zweten althans :D

Vooral snachts is lachen....ben de laatste weken geregeld zeiknat wakker geworden, en de volgende dag mag je je lakens en kussens meteen verbranden.

Terug
Naar boven