AndroidHealthClinic

Final Fantasy XIII

• Topic Starter Topic Starter
he man, nee nog altijd niet, mede schuld van Telenet en belgacom weeral. Dankzij de monopoly van die klootzakken op internetgebruik, Duurt het downloaden van Mortal kombat II bv zo'n zes a acht uur aan een stuk. Ik kan het weten want ik heb m'n ps3 gisterenavond en nacht laten opstaan om dus het spel van mortal kombat

die me dus vijf euro kostte en maar 250 MB groot was te downloaden...Ik denk dat FF VII een veel groter bestand is??? DUs daarom moet ik wachten voor FF VII te spelen tot tenminste 27 januari godver toch. Tis toch altijd wat met die internet bedrijven en hun uitmelkerij...Ik hoop dat van quickenborne er snel bij is om dit een halt toe te roepen want die smeerlappen zijn idd in de fout en dit mag dus niet...wie komt het tot last ?? mij en alleman dus fixen die handel :mad:

he man, nee nog altijd niet, mede schuld van Telenet en belgacom weeral. Dankzij de monopoly van die klootzakken op internetgebruik, Duurt het downloaden van Mortal kombat II bv zo'n zes a acht uur aan een stuk. Ik kan het weten want ik heb m'n ps3 gisterenavond en nacht laten opstaan om dus het spel van mortal kombat

die me dus vijf euro kostte en maar 250 MB groot was te downloaden...Ik denk dat FF VII een veel groter bestand is??? DUs daarom moet ik wachten voor FF VII te spelen tot tenminste 27 januari godver toch. Tis toch altijd wat met die internet bedrijven en hun uitmelkerij...Ik hoop dat van quickenborne er snel bij is om dit een halt toe te roepen want die smeerlappen zijn idd in de fout en dit mag dus niet...wie komt het tot last ?? mij en alleman dus fixen die handel :mad:

FF7 is 3 cd's :D

goddamnit, zieje, volgende maand dus pas,,,,,maja gelukkig heb ik in afwachting dan maar FF VII crisis core en FF VI gehaald

he gatver nog wachten dan,,,,,nouja, dan ga ik maar aan de slag met singstar :)

dat noemen ze dan een RPG :rolleyes:, lineair als de pest en meer dan 60 percent van de speltijd bestaat uit filmpjes.

ik wil FF XIII Versus :D

Is er dan een verschil in de verhaallijnen ?? of hoe zit het ook in z'n werk ?

Is er dan een verschil in de verhaallijnen ?? of hoe zit het ook in z'n werk ?

nope...tis niet met elkaar vebonden:)
FFXIII Versus speelt zich in dezelfde setting als FF VII af en is onderdeel van de Fabulous Nova Crystalis serie die 3 soorten FF XIII maakt...die ene van de PS3 die in het begin werd getoond, dan FFXIII Versus en FFXIII Agito voor de PSP :D

in Versus speel je Noctis Lucis Caelum...een lookalike van Cloud Strife als je het zo ziet in de trailer...verwacht ik het meest van:P

Laatst bewerkt:
Dus als drie nieuwe ff delen? Maar niet op alle platforms?

Vond ff7 een heerlijk spel, 8 minder, 9 was wel weer nice!

@ Spade: heb je ff6 al binnen? Zeker spelen, laatste ff op de snes, goed verhaal speelt lekker weg.

kheb final fantasy VI sinds gisterenavond binnen ja...kvind het wel een puike game voor die tijd. Helaas is het op game boy advance maar dat is praktisch gelijk aan of nog beter dan de SNES versie. en ik vind handheld gezelliger als ik s'avonds in het bed lig. Ook buiten FF VI houd ik me nu sinds deze avond ook al wat bezig met FF VII op de psone gedownload dus uit de PS3Store

ah nice, 7 is echt meesterlijk, boeiend verhaal ook! 6 op de gba is prima te doen.
wat heb je uiteindelijk nou betaald voor ff7? happy gaming

ik heb daar denkik 9,99 voor betaald denkik....s praktisch geen geld voor zo'n classic als ik het hoor dus zodra VI uit is;;;beginnen met die hap...al heb ik crisis core en resident evil code veronica ook nog liggen die dringend eens uitmoeten

Ga je nou maar volledig concentreren op 7 :p

In het begin moet je nog even overtuigd worden, maar vooral als je eenmaal Midgar uit bent, dan begint het echt super vet te worden :thumbs:

En volg het verhaal he!!

ah ok,,,,eerst zeven dan,,,,straks mee beginnen...ja ik vond het in het begin maar vrij boring toen ik met cloud door die k*tfabriek liep en met die barret moest rondlopen...

ah ok,,,,eerst zeven dan,,,,straks mee beginnen...ja ik vond het in het begin maar vrij boring toen ik met cloud door die k*tfabriek liep en met die barret moest rondlopen...

Klopt, maar het wordt al snel beter.

Die dude in me ava komt ook in FF7 voor, legendarisch :D

ff7worldmap.jpg

Dit is de world map, dus je hoeft je niet te gaan vervelen :p

(L) Final Fantasy

Als ik die world map zo zie heb ik meteen zin om zelf weer te spelen, maar ik heb FF7 echt al zo vaak uitgespeeld :p

Terug
Naar boven