XXL Nutrition

Final Fantasy XIII

Klopt, maar het wordt al snel beter.

Die dude in me ava komt ook in FF7 voor, legendarisch :D

ff7worldmap.jpg

Dit is de world map, dus je hoeft je niet te gaan vervelen :p

Ah, de good old map... jammer dat er geen port is voor de 360... nu alweer zin om hem te spelen en heb geen ps meer liggen :(
Round Island staat er ook op zie ik... knights of the round.. :)

@spade, gewoon ff blijven spelen, verhaal moet ff een intro krijgen in midgar, daarna ben je vrij ;)

Ah, de good old map... jammer dat er geen port is voor de 360... nu alweer zin om hem te spelen en heb geen ps meer liggen :(

@spade, gewoon ff blijven spelen, verhaal moet ff een intro krijgen in midgar, daarna ben je vrij ;)

ff7 is ook voor de pc uitgekomen he al heel lang geleden, waarschijnlijk kan je em nu gewoon met torrents downloaden

http://www.torrentz.com/search?q=final+fantasy+7

Weet alleen niet zo gauw welke de goeie is, want weet nog paar jaar geleden toen had ik em ook gedownload maar wilde hij disc 2 niet laden, was een algemeen probleem, maar het lijkt me dat dat nu wel opgelost is.

En, TS? Hoe sta je ervoor :p

ja ik ben ook wel benieuwd eigenlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
wish i could tell you guy's, ma kbeloof plechtig ten laatste woensdag een update te posten. Want ik heb de laatste tijd geen tijd gehad wegens ziekenhuis bezoek enzo. Maar nu word het weeral rustig dus kan ik spelen

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

en ik wil momenteel gewoon even de blu ray van Iron man bekijken op m'n nieuwe tv

Je weet niet wat je mist, ga als een gek spelen.

Je hebt de world map gezien, als je daar allemaal geweest bent, ben je klaar met cd1 :D

Echt dat spel is zo uitgebreid en vet als je erover nadenkt, echt een meesterwerk.

OK :D ik start na de blu ray

side quest is ok goed te doen bij 7 :) voral met de chocobo's zodat je bij de knights of the round kan komen hehe daar ben je wel ff zoet mee

allemaal RPG´ers hier:D

geweldig:P

---------- Toegevoegd om 02:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:25 ----------

als je een ps 3 hebt kun je voor een tientje hem downloaden bij de ps-store online en op je ps3 of psp spelen:D

Zit er ook op te wachten.
Laatst het vorige deel gespeeld maar vond ik nogal tegenvallen.
Maar kan ook te maken hebben met dat ik aan de grafics van nu gewend ben..

Of omdat modern warfare zo vet is :D

Laatst bewerkt:
Ja ik ben dus net begonnen met de FFVII serie en Heb cloud SPADE VI gedoopt,,,en barret REALIST....anderen zullen ook nog volgen....OM het spannend te maken integreer ik dus maar wat dutchbodybuilding in the game :)

hahaha, enjoy the game! Toen ik het voor de eerste keer speelde duurde het lang voordat die playstation een keer uitging :p

hehehe wie was je favoriet personage in het verhaal buiten die cloud moest het cloud zijn ??

Cloud en Sephiroth idd :)
Next Cid Highwind is ook nice, solid character, standaard in mijn party zodra ik hem heb.
Vincent Valentine is ook cool, alleen gebruikte ik hem weining...

Cloud en Sephiroth idd :)
Next Cid Highwind is ook nice, solid character, standaard in mijn party zodra ik hem heb.
Vincent Valentine is ook cool, alleen gebruikte ik hem weining...

Cloud, Barret, Cid is uiteindelijk de beste party keuze, waarom? Het zijn de enige 3 (op Tifa na) die een level 4 limit break hebben die boven de 9999 schade gaat.

Daarvoor moet je gewoon Cloud, Barret en Tifa gebruiken, Tifa met dr dikke t**ten :D
Voor Tifa heb ik wel een forumnaam voor je dan :rolleyes:

Maar wacht maar, als je Midgar eenmaal uit bent begint het zeer verslavend te worden, en je wordt geintroduceerd aan Sephiroth :D 1 van de vettere stukjes van het spel, nadat ik nu FF8 uitgespeeld heb ga ik FF7 ook weer ff spelen :D

Hehe, speciaal voor dit spel zal ik een PS3 kopen, ziet er erg dik uit, hoop dat ze ook veel tijd hebben besteed aan het verhaal weer dit keer.

FFVII staat nog steeds bovenaan mijn lijstje van beste game ooit :D
Idem hier. Dit spel en ook Metal Gear Solid. Is immers de reden waarom ik na mijn playstation 1, de 2de versie heb gekocht.
Volgende maand koop ik de 3!!

Cloud, Barret, Cid is uiteindelijk de beste party keuze, waarom? Het zijn de enige 3 (op Tifa na) die een level 4 limit break hebben die boven de 9999 schade gaat.

Daarvoor moet je gewoon Cloud, Barret en Tifa gebruiken, Tifa met dr dikke t**ten :D
Voor Tifa heb ik wel een forumnaam voor je dan :rolleyes:

Maar wacht maar, als je Midgar eenmaal uit bent begint het zeer verslavend te worden, en je wordt geintroduceerd aan Sephiroth :D 1 van de vettere stukjes van het spel, nadat ik nu FF8 uitgespeeld heb ga ik FF7 ook weer ff spelen :D

Vond je ff8 leuk? Heb hem wel gespeeld maar vond hem niet zo.. 9 was wel weer leuk :) kaart spel in ff8 was wel verslavend :p

deel 8 heb k helemaal gaar gespeeld hehe vond hem echt vet ok goeie sidequest! omega weapon en ultima weapon volgens mij en dan de card games nog veel uurtjes in gestopt.
vooral op cactuar island wat was het okal weer 80 AP voor 4 van die ****ers perfect om je GF ability's vol te krijgen
ik vond deel 9 weer een stuk minder geen mooi verhaal maar goed is bij iedereen anders.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven