AndroidHealthClinic

Firewall probleem?

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Laatst had ik een topic geopend over Azureus die het bij mij niet meer deed
http://forum.dutchbodybuilding.com/f108/probleem-azureus-93931/
Nu doet Limewire Pro het ookniet meer(staat een baksteen voor het planeetje linksonderin) d.w.z. dat er een Firewall mijn download plezier loopt te verzieken!

Nu is mijn vraag hoe zet ik mij Windows Firewall uit, want volgens mij ligt het daaraan. Ik ken hem namelijk niet vinden via mijn configuratiescherm>???

Much thanks en karma!

Typ bij uitvoeren eens services.msc en stop dan in de lijst de windows firewall service. Maar toch vreemd dat de koppeling niet in het configuratie scherm staat

Laatst had ik een topic geopend over Azureus die het bij mij niet meer deed
http://forum.dutchbodybuilding.com/f108/probleem-azureus-93931/
Nu doet Limewire Pro het ookniet meer(staat een baksteen voor het planeetje linksonderin) d.w.z. dat er een Firewall mijn download plezier loopt te verzieken!

Nu is mijn vraag hoe zet ik mij Windows Firewall uit, want volgens mij ligt het daaraan. Ik ken hem namelijk niet vinden via mijn configuratiescherm>???

Much thanks en karma!

In plaats van uitzetten, kan je beter de poorten opengooien die azureus nodig heeft om te connecten.

Configuratie -> netwerk & internetverbindingen, daar zie je windows firewall ergens tussen staan.

Zo niet, kijk dan bij netwerkverbindingen, internetverbinding -> rechtermuisklik -> eigenschappen -> geavanceerd -> windows firewall instellingen.

guillermo het is eigenlijk , start , configuratiescherm ,beveiligingscentrum, windows firewall en dan die van Azureus bv dat vinkje weer aanvinke en dan is die weg dus.

• Topic Starter Topic Starter
Maar bij mij staat dus niet de catagorie Beveiligingscentrum

gewoon doen wat Guillermo zegt, en smijt idd eens wat poortjes open of je krijgt NATfouten in Azureus.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik heb het volgen Guillermo gedaan, hij staat nu uit...hopelijk gaat het goed want LimeWire blijft ook aangeven dat er een firewall tussenzit??? Zucht...computers

Heb je recentelijk andere firewall software geinstalleerd / gede-installeerd? Vooral bij de-installatie van de software wil het nog wel eens mis gaan jammergenoeg !!!

Zo bekijk je welk niveau servicepack je op je pc hebt: dit heb ik namelijk nodig om je verder te kunne helpen :)

Icoontje in je startmenu of op je bureablad: Deze computer ..

Rechts kliken, en kies uit het menu eigenschappen, nu krijg je een soort samenvattend schermpje (kan even duren !) en daar op staat welk niveau Windows je hebt geinstalleerd en ook je servicepack level ...

Kun je dat hier posten?

internet je via een router? Zo ja, dan kan het openzetten van bepaalde poorten daar ook helpen.

Zo ineens viel de azereus functionaliteit weg ... hij zal niet ondertussen op zijn router hebben zitten te klooien

Zo ineens viel de azereus functionaliteit weg ... hij zal niet ondertussen op zijn router hebben zitten te klooien

assumption is the mother of all ****ups :D

de kans is idd klein, maar toch ff chken he, zo gepiept. Ik heb hier een soortgelijk iets gehad, maar dan met Amule, wss ivm een stroomuitval.

Terug
Naar boven