MuscleMeat

First Cycle!

Mijn excuses, volgende keer zal ik eerst eens aan je post ruiken om te zien of je geen typfout hebt gemaakt...
Ik weet je lengte niet, maar met echte stevige poten en geen meter 50 zou 90 nog wel kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Nog wat stats :

BP 100kg x 12 ,110kg x 6
DL 110kg x 12 120 kg x 7
SQ 120 x12 , 130 x 6

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:54 ----------

Mijn excuses, volgende keer zal ik eerst eens aan je post ruiken om te zien of je geen typfout hebt gemaakt...
Ik weet je lengte niet, maar met echte stevige poten en geen meter 50 zou 90 nog wel kunnen.

ik ben iets van 175 of 176
goed ruiken dan volgende x

Dat ligt wel allemaal erg dicht op elkaar, later begonnen met squatten en nog later met deadlifts?

Dat ligt wel allemaal erg dicht op elkaar, later begonnen met squatten en nog later met deadlifts?

zo jij bent goed, dat klopt als een bus,

ik trainde mijn onderug altijd op een machine, heb pas 5x gedeadlift in mijn leven

squatten deed ik ook alleen op een machine , nu ben ik een maandje bezig met raw, en ik heb een operatie achter de rug bij mijn benen waardoor ik dat niet goed kon trainen .

maarja kom er wel hoop ik

Niet aan steroids beginnen man, slecht voor je.

Niet aan steroids beginnen man, slecht voor je.

ik vind die 15kg gain tot nu toe wel nice man, heb je anders een tijdmachine voor me.

niet alleen stoppen we dat ik steroids deed maar dan fixen we gelijk wat dingen die niet kloppen in deze wereld XD

ik vind die 15kg gain tot nu toe wel nice man, heb je anders een tijdmachine voor me.

niet alleen stoppen we dat ik steroids deed maar dan fixen we gelijk wat dingen die niet kloppen in deze wereld XD

Ik zoek ff in me grote rommel trommel of er nog een tijdmachine voor je ligt knul :)

Ik ga je log wel volgen. Maar 15kilo in 3weken tijd ? Maak je niemand wijs hoor.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 21:34 ----------

Ik ga je log wel volgen. Maar 15kilo in 3weken tijd ? Maak je niemand wijs hoor.

O 3,5 week is het ,oja dan kan het wel:D

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 21:34 ----------

O 3,5 week is het ,oja dan kan het wel:D

Dude. i kid you not .
Ik heb me voor de dbol gewogen, 75

en vandaag. 89,7

deal with it.

OWWW ik snap het misschien heb je slechte gear gekocht =*(

refund?

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 21:43 ----------

wel toff datje het gaat volgen ik post hier een filmpje op dat ik op de weegschaal ga staan nog en ik heb hier nog een weging kaart liggen van een wedstrijd van pas terug daar was ik <72 klasse

ik hoop in ieder geval de 100kg te halen, kheb nog zat amps winny en een closed bottle of prop en nog een aantal weken te gaan

Gast. Op die foto ben jij echt geen 1.76 bij 90 kg. Dan had je veel buffer geweest!!
Ben zelf 176 en mij armen zijn dikker dan die van jou..

wacht nog steeds op je before pic, dan heb je tenminste vergelijkingsmateriaal. 15 kg in 3 weken is wel erg, erg veel. En waarom de keuze voor deze kuur? En op welke wedstrijd heb je gestaan? Kan me niet voorstellen dat jij ooit op podium hebt gestaan, heb je daar pics van? En laat dat filmpje maar zitten, denk dat weinig er op zitten te wachten. 90 kg of niet, het ziet er gewoon niet uit als 90. Misschien heb je wel grote voeten.. Kijk maar eens bij het logje van SexyTrunks, hij weegt nu 74 bij 1.70 ofzo. Stukken groter als jou?

Laatst bewerkt:
Agja wel of niet. ik volg je log.

heb je ook een voedings schema? 5000kcal is een. berg eten mhhh lekker

Gast. Op die foto ben jij echt geen 1.76 bij 90 kg. Dan had je veel buffer geweest!!
Ben zelf 176 en mij armen zijn dikker dan die van jou..

Ja lastig he , ik ben het metje eens ik zie er dun uit , hoe dan ook ben ik 90KG en was ik toen ik begon 75KG.

Hoop dat ik ooit ook zo brede armen krijg als jij dan

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 14:25 ----------

wacht nog steeds op je before pic, dan heb je tenminste vergelijkingsmateriaal. 15 kg in 3 weken is wel erg, erg veel. En waarom de keuze voor deze kuur? En op welke wedstrijd heb je gestaan? Kan me niet voorstellen dat jij ooit op podium hebt gestaan, heb je daar pics van? En laat dat filmpje maar zitten, denk dat weinig er op zitten te wachten. 90 kg of niet, het ziet er gewoon niet uit als 90. Misschien heb je wel grote voeten.. Kijk maar eens bij het logje van SexyTrunks, hij weegt nu 74 bij 1.70 ofzo. Stukken groter als jou?

Niet beledigend bedoeld maar zulke "wedstrijden" doe ik niet,
ik participeer in een echte sport. waarbij je een bepaalde prestatie tijdens de wedstrijd moet leveren ipv een beetje flexen en lachen.

Niet beledigend bedoeld voor bodybuilders tis wel dope maar niet voor mij.

Ik heb deze kuur gekozen voor de esters van de sus. het herstel van de deca. de kickstart van dbol en de sus is op dus ga ik over op prop en winny neem ik omdat ik wil kijken wat het met me doet.

Ik heb niet zulke grote voeten. maar ik ben wel ectomorph van mijzelf denk ik. Hoe dan ook ik weeg nu 90 kg en ja het zal er aan het einde van de kuur wel anders uitziet ik heb trouwens een before foto gevonden

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 14:29 ----------

Agja wel of niet. ik volg je log.

heb je ook een voedings schema? 5000kcal is een. berg eten mhhh lekker

Awesome !, yes i do

Morning

Dymatize 1300kcal weightgainer shake, 6 eieren + dooier. Makreel, Tonijn, Kip Rijst en een zak kroepoek.

Middag: Aardappelen , Broccoli , Spinazie, Kip, Biefstuk
Dymatize 1300kcal weightgainer.

Training
Whey, tonijn. en vanaf dit punt nog 11 eieren versprijd tot aan de nacht.

Avond Ongeveer het zelfde als in de ochtend.

Kwark voor het slapengaan, Le petit franse ofzo ca. 8 gram eiwit.

Nighttime recovery shake.

en tussen dit vaste eten door snack ik ook nog veel en dit is een voorbeeld schema van gisteren dus. elke dag hou ik er variatie in.

Hier was ik net klaar met een rug workout. beetje pumped dus voor mijn doen.. nogmaals toen ik toen 75 was en nu 90
kbq540.jpg

Laatst bewerkt:
Wast hebben we aan een slappe foto van toen je 75 woog?
Post gewoon een foto van nu dan....

Doe dan.....

nou....

Waarom eet je in 1maaltijd makreel ,tonijn , en kip dan? Is toch veels te onhandig?
Hoe gaat het verder met je kracht gains? Al wat nieuwe pr,s gezet?

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 16:59 ----------

Waarom eet je in 1maaltijd makreel ,tonijn , en kip dan? Is toch veels te onhandig?

Waar injecteer je ,in je been? Deca en sust appart?

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 16:59 ----------

Waar injecteer je ,in je been? Deca en sust apart?

Ik had er al bij gezet dat was toevallig het schema van gisteren, want ik had zelf kip en tonijn gegeten (tonijn hoef je niet te koken) en me moeder had toen makreel gebracht dus ik dacht nou flex lekkere maaltijd.

Ik injecteer de Sustanon in Glut Medius en Deca ook , Links en rechts afwisselend, alleen als het nog een beetje zeer doet dan doe ik het is mijn been ja , allebij apart ik doe het nooit samen. er zit zelfs 1 dag tussen die injecties. Een vriend van mij die wel een bodybuilder is zei dat ik het ook een keer in mijn triceps kon proberen , alleen daar zag ik het nut niet van in.

De injecties in mijn been doe ik alleen als mijn homiej er niet is. en ja daar hou ik echt niet van eergisteren heb ik 5 x achter elkaar een ader geraakt ik raakte erg gefrustreerd toen heb ik het maar 5 cm lager gedaan en toen zatie goed.

Omdat ik gisteren mijn armen had getraind heb ik vandaag in de gym alleen kuiten gedaan onderarmen en buik.

Mijn echte strenght benchmark oefeningen zijn ,

Bechpress
Squat
Deadlift
T-bar row
en Wide grip weighted pull-ups

Morgen ga ik benchen ik zal posten of ik vooruit gang heb gemaakt .

Hehe k*t he als het prikken niet goed lukt. of als de plekken hard worden.
het is toch proberen zoveel mogelijk af te wisselen van plek

je deca moet eerder stoppen. Je stopt em een week voor je met test prop stopt. dat betekent dat je uiteindelijk met meer deca als test in susteem zit. Ergo bye bye libido

Hehe k*t he als het prikken niet goed lukt. of als de plekken hard worden.
het is toch proberen zoveel mogelijk af te wisselen van plek

Ja echt bijzonder frustrerend, maarja uit eindelijk moet het toch.
Ja gelukkig is die kop van je quad lang en kan je op verschillende plekken spuiten

Terug
Naar boven