Redheadfox
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn excuses, volgende keer zal ik eerst eens aan je post ruiken om te zien of je geen typfout hebt gemaakt...
Ik weet je lengte niet, maar met echte stevige poten en geen meter 50 zou 90 nog wel kunnen.
Dat ligt wel allemaal erg dicht op elkaar, later begonnen met squatten en nog later met deadlifts?
ik vind die 15kg gain tot nu toe wel nice man, heb je anders een tijdmachine voor me.
niet alleen stoppen we dat ik steroids deed maar dan fixen we gelijk wat dingen die niet kloppen in deze wereld XD

Ik ga je log wel volgen. Maar 15kilo in 3weken tijd ? Maak je niemand wijs hoor.

Ik ga je log wel volgen. Maar 15kilo in 3weken tijd ? Maak je niemand wijs hoor.
---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 21:34 ----------
O 3,5 week is het ,oja dan kan het wel![]()
Gast. Op die foto ben jij echt geen 1.76 bij 90 kg. Dan had je veel buffer geweest!!
Ben zelf 176 en mij armen zijn dikker dan die van jou..
wacht nog steeds op je before pic, dan heb je tenminste vergelijkingsmateriaal. 15 kg in 3 weken is wel erg, erg veel. En waarom de keuze voor deze kuur? En op welke wedstrijd heb je gestaan? Kan me niet voorstellen dat jij ooit op podium hebt gestaan, heb je daar pics van? En laat dat filmpje maar zitten, denk dat weinig er op zitten te wachten. 90 kg of niet, het ziet er gewoon niet uit als 90. Misschien heb je wel grote voeten.. Kijk maar eens bij het logje van SexyTrunks, hij weegt nu 74 bij 1.70 ofzo. Stukken groter als jou?
Agja wel of niet. ik volg je log.
heb je ook een voedings schema? 5000kcal is een. berg eten mhhh lekker
Wast hebben we aan een slappe foto van toen je 75 woog?
Post gewoon een foto van nu dan....
Doe dan.....
nou....
Waarom eet je in 1maaltijd makreel ,tonijn , en kip dan? Is toch veels te onhandig?
Hoe gaat het verder met je kracht gains? Al wat nieuwe pr,s gezet?
Waarom eet je in 1maaltijd makreel ,tonijn , en kip dan? Is toch veels te onhandig?
Hoe gaat het verder met je kracht gains? Al wat nieuwe pr,s gezet?
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 16:59 ----------
Waar injecteer je ,in je been? Deca en sust apart?
Hehe k*t he als het prikken niet goed lukt. of als de plekken hard worden.
het is toch proberen zoveel mogelijk af te wisselen van plek