HeHe, testosteron voor placebo effect

Wie hou je voor de gek?
Ik geloof inmiddels wel dat je niet aan t trollen bent, alleen die 15 kg....
http://en.wikipedia.org/wiki/Prolactin
ik citeer :" The amount of prolactin can be an indicator for the amount of coïtusual satisfaction and relaxation. Unusually high amounts are suspected to be responsible for
impotence and loss of
libido (see
hyperprolactinemia symptoms)."
Mocht dit de reden zijn van de Deca d*ck dan zou testosteron niet de Prolactin verlagen.
En dat placebo effect. tja als hij natuurlijk aanleg hebt voor deca d*ck en je ziet dat andere dat niet hebben omdat ze misschien meer mannelijke en toevallig ook test nemen, dan neem je toch ook gewn lekker test hopen dat het ook zo voor jou werkt.
maarja ik bedoel er niet mee dat het placebo effect daadwerkelijk werkt, dat is maar een illusie natuurlijk. Misschien verkeerd uitgelegd sorry.\
---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:44 ----------
jij gaat er dus vanuit dat je geen last heb van een deca d*ck..... dat is iig niet iets dat ik van goed geluk zou laten afhangen maargoed veel succes ermee. En die deca d*ck komt omdat er geen test of dht's in je bloed zitten maar aan je posts te zien sta je niet open voor meningen van andere
Nee ik ga wel naar jou luisteren, ik neem testo all the way to the end. met 3 weken tussen deca,
i was just sayin.
---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:50 ----------
jij gaat er dus vanuit dat je geen last heb van een deca d*ck..... dat is iig niet iets dat ik van goed geluk zou laten afhangen maargoed veel succes ermee. En die deca d*ck komt omdat er geen test of dht's in je bloed zitten maar aan je posts te zien sta je niet open voor meningen van andere
De mening van andere zijn voor mij minder belangrijk dan wetenschappelijk geconstateerde feiten.
Mits je zelf geen ervaring hebt in die sector van kennis is er altijd
www.google.com
Het gebrek aan Test en Dihydrotestosteron is NIET de volledige reden van Deca d*ck ,
anders zouden sommige mensen er niet nog (in zeldzame gevallen) 1 jaar na gebruik nogsteeds last hebben, terwijl hun dht en test levels en bloedwaarde's op pijl zijn.
dit komt door de blokkering in je hersenen,
Einde educatie.
Of ik er persoonlijk gevoelig voor ben of niet weet ik niet dit is mijn eerste kuur wat ik wel weet is dat ik zeker niet alleen deca ga runnen voor o.a het test en dht gebrek waar ik dan aan ga lijden,
bedankt voor de tip!