MuscleMeat

First Cycle!

• Topic Starter Topic Starter
je deca moet eerder stoppen. Je stopt em een week voor je met test prop stopt. dat betekent dat je uiteindelijk met meer deca als test in susteem zit. Ergo bye bye libido

Je gaat er van uit dat ik aanleg heb voor deca d*ck,
we zullen het wel merken.

Uit research is gebleken dat testosteron levels verhogen er niet voor zorgt dat je libido terug komt.

Men geloofd dat het komt door

a.Prolactin
b.zenuw beschadiging - neuro verbindingen
c. Progesteron

Men geloofd ook dat het kan worden genezen met

Vitamine B6 (b.)
Choline (b.)
Caber(A.)
Prami(A.)

Deze supplementen zijn makkelijk te bestellen op internet of bij de tuinen te halen.

Als door deze stoffen bepaalde neuro verbindingen worden geremd of geblokkeerd kan je alle testosteron nemen wat je maar wil en dat zal geen verschil uitmaken.

Veel mensen nemen testosteron bij voor het placebo effect.

Geruchten zijn ook dat mensen met meer vrouwelijke genen vatbaar zijn voor deca d*ck, en dat daarom sommige mensen er nooit last van hebben.

Uit research is gebleken dat testosteron levels verhogen er niet voor zorgt dat je libido terug komt.

a.Prolactin
c. Progesteron

Vitamine B6 (b.)
Choline (b.)
Caber(A.)
Prami(A.)

Deze supplementen zijn makkelijk te bestellen op internet of bij de tuinen te halen.

Als door deze stoffen bepaalde neuro verbindingen worden geremd of geblokkeerd kan je alle testosteron nemen wat je maar wil en dat zal geen verschil uitmaken.

Geruchten zijn ook dat mensen met meer vrouwelijke genen vatbaar zijn voor deca d*ck, en dat daarom sommige mensen er nooit last van hebben.

Ik geloofd het niet.

a.Prolactin
c. Progesteron

Vitamine B6 (b.)
Choline (b.)
Caber(A.)
Prami(A.)

HeHe, testosteron voor placebo effect :) Wie hou je voor de gek?
Ik geloof inmiddels wel dat je niet aan t trollen bent, alleen die 15 kg....

jij gaat er dus vanuit dat je geen last heb van een deca d*ck..... dat is iig niet iets dat ik van goed geluk zou laten afhangen maargoed veel succes ermee. En die deca d*ck komt omdat er geen test of dht's in je bloed zitten maar aan je posts te zien sta je niet open voor meningen van andere

HeHe, testosteron voor placebo effect :) Wie hou je voor de gek?
Ik geloof inmiddels wel dat je niet aan t trollen bent, alleen die 15 kg....

http://en.wikipedia.org/wiki/Prolactin

ik citeer :" The amount of prolactin can be an indicator for the amount of coïtusual satisfaction and relaxation. Unusually high amounts are suspected to be responsible for impotence and loss of libido (see hyperprolactinemia symptoms)."

Mocht dit de reden zijn van de Deca d*ck dan zou testosteron niet de Prolactin verlagen.

En dat placebo effect. tja als hij natuurlijk aanleg hebt voor deca d*ck en je ziet dat andere dat niet hebben omdat ze misschien meer mannelijke en toevallig ook test nemen, dan neem je toch ook gewn lekker test hopen dat het ook zo voor jou werkt.

maarja ik bedoel er niet mee dat het placebo effect daadwerkelijk werkt, dat is maar een illusie natuurlijk. Misschien verkeerd uitgelegd sorry.\

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:44 ----------

jij gaat er dus vanuit dat je geen last heb van een deca d*ck..... dat is iig niet iets dat ik van goed geluk zou laten afhangen maargoed veel succes ermee. En die deca d*ck komt omdat er geen test of dht's in je bloed zitten maar aan je posts te zien sta je niet open voor meningen van andere

Nee ik ga wel naar jou luisteren, ik neem testo all the way to the end. met 3 weken tussen deca,

i was just sayin.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:50 ----------

De mening van andere zijn voor mij minder belangrijk dan wetenschappelijk geconstateerde feiten.

Mits je zelf geen ervaring hebt in die sector van kennis is er altijd www.google.com

Het gebrek aan Test en Dihydrotestosteron is NIET de volledige reden van Deca d*ck ,

anders zouden sommige mensen er niet nog (in zeldzame gevallen) 1 jaar na gebruik nogsteeds last hebben, terwijl hun dht en test levels en bloedwaarde's op pijl zijn.

dit komt door de blokkering in je hersenen,

Einde educatie.

Of ik er persoonlijk gevoelig voor ben of niet weet ik niet dit is mijn eerste kuur wat ik wel weet is dat ik zeker niet alleen deca ga runnen voor o.a het test en dht gebrek waar ik dan aan ga lijden,

bedankt voor de tip!

En dat placebo effect. tja als hij natuurlijk aanleg hebt voor deca d*ck en je ziet dat andere dat niet hebben omdat ze misschien meer mannelijke en toevallig ook test nemen, dan neem je toch ook gewn lekker test hopen dat het ook zo voor jou werkt.

maarja ik bedoel er niet mee dat het placebo effect daadwerkelijk werkt, dat is maar een illusie natuurlijk. Misschien verkeerd uitgelegd sorry.\

weet jij wel wat placebo effect is? waar heb je het in godsnaam over

weet jij wel wat placebo effect is? waar heb je het in godsnaam over

JAMAN , dat je lichaam iets potentie geeft wat het eigenlijk niet heeft ; byv ik geef je water maar zeg dat het medicatie is voor een ziekte en dat het je alsnog geneest omdat JIJ het geloofd.

als in je gebruikt test omdat je denkt dat het je libido hersteld en dan uit eindelijk hersteld het je libido ook .

waar heb jij het in godsnaam over ik zei toch slechte keus van woorden.

ik hou me mond wel ik ben niet opgewassen tegen zo'n hardcore forum thug als jij.

je hebt natuurlijk gelijk hahahahah mafkees

Laat hem toch lekker doen, binnen 3 maanden maakt hij wel een topic aan dat hij geen libido meer heeft.

owja, was vergeten dat je uit ervaring sprak. alsof test alleen voor libido word gebruikt. succes met een weigerende piellie

Waarom eet je in 1maaltijd makreel ,tonijn , en kip dan? Is toch veels te onhandig?
Hoe gaat het verder met je kracht gains? Al wat nieuwe pr,s gezet?

Ik ben net klaar , ik heb een prretje verbroken,

Barbel benchpress 110kg x 12 . Ik ben tevreden :D

Morgen delts of lats , Als ik lats ga doen hoop ik een pr te zetten voor de t-bar row

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 23:38 ----------

Laat hem toch lekker doen, binnen 3 maanden maakt hij wel een topic aan dat hij geen libido meer heeft.

komop zeg stuur is wat positieve energie hier heen haha khoef geen DD.
ongeacht of de test invloed zal hebben of niet heb ik er al voor gekozen om alsnog zijn advies aan te nemen.

3-4 weken test door draaien na deca ga ik doen.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 23:40 ----------

owja, was vergeten dat je uit ervaring sprak. alsof test alleen voor libido word gebruikt. succes met een weigerende piellie

In theorie ben ik wel ervaren , en praktijk als toeschouwer, geen van mijn gebruikende kennissen hebben DD gehad, ookal runde ze deca solo.

Hoe dan ook ik wil geen weigerende piellie , ik ga test door runnen 3-4 weken na deca en ik neem die supplementen extra voor de redenen die ik eerder opnoemde.

Of ik nou zeker ben van mijn theorie of niet , ik ga geen proefkonijn spelen.
Ik neuk liever als een konijn

Laatst bewerkt:
Leef je nog?

wacht nog steeds op je before pic, dan heb je tenminste vergelijkingsmateriaal. 15 kg in 3 weken is wel erg, erg veel. En waarom de keuze voor deze kuur? En op welke wedstrijd heb je gestaan? Kan me niet voorstellen dat jij ooit op podium hebt gestaan, heb je daar pics van? En laat dat filmpje maar zitten, denk dat weinig er op zitten te wachten. 90 kg of niet, het ziet er gewoon niet uit als 90. Misschien heb je wel grote voeten.. Kijk maar eens bij het logje van SexyTrunks, hij weegt nu 74 bij 1.70 ofzo. Stukken groter als jou?

Ja supersized inderdaad bro... ik weeg momenteel maar 70.5kilo en ik ben 1.65meter klein:p Ik sta zelfs beter dan deze wedstrijdatleet en ik train maar 1jaar serieus LOL
No way 15kilo bijgekomen oftewel was hij een ecto die nooit getraind heeft en zich nu waant als de beste;)

Ja supersized inderdaad bro... ik weeg momenteel maar 70.5kilo en ik ben 1.65meter klein:p Ik sta zelfs beter dan deze wedstrijdatleet en ik train maar 1jaar serieus LOL
No way 15kilo bijgekomen oftewel was hij een ecto die nooit getraind heeft en zich nu waant als de beste;)

haha juist ;) dit kan toch nooit! vraag me af aan welke wedstrijden hij mee heeft gedaan lol

Waarom worden log,s ,als deze niet verwijderd? Bullshit log,s

Terug
Naar boven