MuscleMeat

Fit Visit Pre-workout Assault Review Musclepharm (dutch version)

Goes spul; ja, welkom hoe heet je ?

I LOL'd @ the dips & BOR. :roflol:

sterke BOR

• Topic Starter Topic Starter
Whatup Ray

Ik heet Djero Riedewald. Ik vind het helemaaallll NIKS maar zoals ik al zij, It might work for you ;)

Laat me raden, jij bent personal trainer? :)

Ik zou haar wel doen

haha.... Love the reactions!
Maar inderdaad..... PWO is voor iedereen anders, dus use what works best for you :)

Goed bezig kerel, laat je niet gek maken door de comments nomsaying.

Filmpje ff helemaal afgekeken, ik vond het eigenlijk wel entertainmentwaarde hebben. Tenminste niet zo monotoon als sommige Nederlandse reviewers die waarschijnlijk 'gesponsord' worden door de producent van het product om erover te praten. Misschien had je nog voor de compleetheid kunnen melden of je het product op lege maag had genomen of 'X' uur van te voren nog had gegeten, want dat kan de werking beïnvloeden. Het workout gedeelte van de video zou misschien nog beter kunnen, mag ook wel iets korter (10-15 min is lang zat), maar het format is prima :)

Laatst bewerkt:
Filmpje ff helemaal afgekeken, ik vond het eigenlijk wel entertainmentwaarde hebben. Tenminste niet zo monotoon als sommige Nederlandse reviewers die waarschijnlijk 'gesponsord' worden door de producent van het product om erover te praten. Misschien had je nog voor de compleetheid kunnen melden of je het product op lege maag had genomen of 'X' uur van te voren nog had gegeten, want dat kan de werking beïnvloeden. Het workout gedeelte van de video zou misschien nog beter kunnen, mag ook wel iets korter (10-15 min is lang zat), maar het format is prima :)

Klopt man, dit was de 1e keer. Ik had het zelf gedaan maar volgende week heb ik een gesprek met een pro movie maker en dan is het de bedoeling dat we hele mooie clips gaan maken over van alles, denk aan trainen met veel verschillende bekende en onbekende bodybuilders, crosfitters, bootcampers.... noem maar op. Ook zal ik naar het buitenland reizen om met mensen te trainen die andere via Youtube weten te motiveren zoals bijvoorbeeld een CT Fletcher.

Maar ik hou jullie posted people......

What ever you do #NeverGiveUp

Leuke review :). Ik gebruik zelf afwisselend Assault, en ik voel de Beta Alanine juist meer dan bij Noxi Pro. Eigenlijk doet Assault meer voor mij dan Noxi Pro ooit deed, en zonder crash. Apart dat zij zo weinig voelde. Laat 'r is Noxi proberen anders, hehe :P.

Ik ben blij dat:

- Je de Nederlandse taal hoog in het vaandel hebt staan
- Je training goed in elkaar steekt
- Je kort en bondig bent in je bespreking/oordeel
- Je filmpje niet te lang duurt

Ga ff opZIJ met je grammar pleh :(

spelling bedoel je denk ik..

maar hey, heel even je (die van TS) website bekeken en daar is je spelling en grammatica ook niet alles. ik weet dat je hier niet om vraagt, maar blijkbaar is je sociale omgeving te lief voor je om je hier op te attenderen. filmpje zit goed in elkaar hoor al is de bor-techniek wel om te huilen.

dus opzich: goed bezig kerel, maar wel paar punten om aan te werken.

srs goed bedoeld. Ik zou je aanraden om je hele site eens te laten nalezen door iemand die een 10 kreeg voor NL. Scheelt je uiteindelijk een hoop doekoes.

de energie die je er van krijgt is bij mij ook niet alles, maar dan heb je nog altijd de voordelen van de bcaa's en de beta alinine.

Terug
Naar boven