Fitness Seller

FitForFree (eindhoven) - Splendid (Eindhoven)

thapanther

Novice
Waardering
0
Hi,

Ik vroeg me af of eimand hier bij FitForFree in Eindhoven traint. Zijn er genoeg free weights daar ?
Ook eimand die bij splendid traint ? en deze twee kan vergelijken ??

thx.

Kerel a.u.b Wil je groot worden dan is fit for free niks. Alleen apparaten en dumbbells meer niet, geen stangen geen smith, geen powerrack helemaal niks dus ik raad je aan zoek een echte gym op. Behalve als je een vrouw bent want die zouden daar nog wel kunne trainen :D

Greetz Europe

• Topic Starter Topic Starter
hmmm, heb je misshien een suggestie ?

Olympia heeft wel een redelijk krachthoekje.

ga voor splendid

ik geef europe gelijk ja.splendid zou inderdaad een veel betere keuze zijn,of ga voor olympia,daar kun je zeker knallen met losse gewichten.fit for free is meer voor de vrouw of man die 1 keer in de week wil sporten om zijn zwembandje bij te houden

Amen!!!

Maar ik ken geen sportschool in eindhoven dus ik kan je helaas geen suggestie geven, Sorry kerel ;)

Maar in iedergeval zoek een gym waar je veel losse gewichten hebt, waar je kan squatten en deadliften en dumbbells hebben tot zeker wel 30 kg meer is natuurlijk altijd beter, heb je nog wat om naar uit te kijken :p

Iniedergeval Succes met zoeken kerel :D

Greets Europe

• Topic Starter Topic Starter
thx, voor de reacties.
Ik heb voor Olympia gekozen, er liggen daar aardig wat losse gewichten om wat spieren mee te kweken.

:hedbang: olympia

ik train ook bij olympia:)

Terug
Naar boven