AndroidHealthClinic

Fitness boeken

Luukiejj

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Beste bodybuilders,

Ik ben opzoek naar een reeks boeken waarin alles wat te maken heeft met fitness (niet persee bodybuilding) wordt besproken. Dingen zoals voedsel, moeilijke termen, oefeningen, supplementen, etc. Alles wat ik moet weten in een reeks boeken. Plaatjes kunnen handig zijn denk ik.

Reden? Ben het een beetje zat om steeds alles op internet op te zoeken, om er later achter te komen dat het onzin is, of de eindeloze discussies waarom iets wel of niet goed is: heb het liever allemaal bij elkaar in een reeks boeken.

Waar zou ik voor deze boeken kunne zoeken? Of weet iemand misschien een goede reeks boeken?

Hier kan je veel boeken vinden?

Maar waarom zo tegen internet/fora?
Het onderzoek dat 10 jaar geleden werd gevoerd is niet het onderzoek dat nu wordt gevoerd.
En hier kan je in debat gaan met mensen, veel 'nieuwe'/verfrissende ideeën opdoen :)

in boeken staat net zoveel onzin als op het internet

in boeken staat net zoveel onzin als op het internet

Beetje kort door de bocht lijkt me, maar kritisch naar informatie kijken, en zeker de bron, is van toepassing.
Internet verkondigd nog meer onzin me dunkt door de vrije toegankelijkheid. :)

Beetje kort door de bocht lijkt me, maar kritisch naar informatie kijken, en zeker de bron, is van toepassing.
Internet verkondigd nog meer onzin me dunkt door de vrije toegankelijkheid. :)
ok, laat ik me anders uitdrukken: het feit dat het in een boek staat maakt het niet per definitie minder onzin dan wanneer het op het internet staat
;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon handig alles bij elkaar te hebbe in 1 bundel zonder dat er een eindeloze discussie is over wat wel en wat niet goed is, ook hou ik er niet van om telkens op internet te kijke als ik iets wil weten

mooi boek voor oefeningen is het boek van frederic delavier, ze staan er niet allemaal in maar is een mooi boek

En boeken over supplementen ga je niet vinden, die markt is zo veranderlijk. Dit geldt in mindere mate ook voor voeding. Inzichten veranderen zo snel en je wil juist niet het perspectief van 1 auteur hebben maar van heel veel meningen je eigen visie vormen.

Boek van Delavier is wel een aanrader vanwege het anatomische inzicht bij de oefeningen die je doet.

Ik denk dat je meer informatie zal vinden via internet dan in de boeken...

The Poliquin principles is een goed boek om jezelf te leren het maximale uit een training te halen.

Het is moeilijk om al zijn principes tegelijkertijd toe te passen maar ik heb er zeker baat bij nu ik 6 tot 7x per week train.

Terug
Naar boven