Als je je het maar niet lukt om je spieren te laten groeien omdat je bv. niet teveel eet, is de fitness dan ook gezond, of kun je dan net zo goed gewoon stoppen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je je het maar niet lukt om je spieren te laten groeien omdat je bv. niet teveel eet, is de fitness dan ook gezond, of kun je dan net zo goed gewoon stoppen?
Je kunt beter gaan fitnessen en niet op je voeding letten
dan
tv kijken met een zak chips
Je kunt beter gaan fitnessen en niet op je voeding letten
dan
tv kijken met een zak chips
Idd, kom maar naar mijn gym. De enigste die groeit ben ik?Misschien dat een gebrek aan progressie je motivatie op den duur gaat beïnvloeden. Aan de andere kant, hoeveel figuren lopen er niet al jaren rond op de sportschool zonder enige vorm van vooruitgang.
het ligt helemaal aan jou doel de meeste op dit forum zijn bodybuilders en knallen en vreten er oplos.
je heb ook mensen die bewegen wat nemen pauze tussen de training door gaan dan ff aan de bar zitten.
of nemen 30 minuten lang een apparaat in beslag om vervolgens heel de tijd of computers te praten enzo enm jij maar wachten zoals bij mij opd e sport school hahah
Tuurlijk is het gezond, bewegen=gezond.
Alleen als je groter wilt worden moet je goed en genoeg eten.