Fitness Seller

Fitness Tips

TRoche

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Hallo,

Ik ben nu sinds 2 weken begonnen met fitnessen, en wil een beetje een lichaam opbouwen.
Het hoeft niet zo ver te komen dat ik een lichaam van een bodybuilder krijg, maar een beetje lichaam kan geen kwaad.
Heeft iemand tips hoe je dit het beste aan kan gaan pakken, mbt tot voeding en het aantal keren in de week gaan fitnessen.

Groeten Tom Roche

Lees de stickies a.u.b. door! hier kunnen wij wel antwoord opgeven maar dan zijn we nog wel ruim 1 uur bezig om een reply te geven.

Lichaam van een bodybuilder krijg je niet zomaar, heel hard werken!

Verder wat voor me is gezegd.

wel, ten eerste goed gemotiveerd blijven.
En er voor zorgen dat je spieren in groepen trained.
Dus bijvoorbeeld niet en biceps en triceps en rug en borst te doen in 1 keer.
Ga 2-3 Keer per week naar fitness en train de ene keer borst met triceps
en de andere keer rug met biceps aangezien je bij borst ook triceps gebruikt en bij rug biceps.
benen , buik , schouders kan je dan bij één van deze 2 bijvoegen of deze op verschillende dag doen.
Probeer goed gespreid te trainen dus niet te snel na elkaar. Zodat je spieren rust hebben.
En zeker niet met stijve spieren gaan trainen. Als een spier stijf is train je gewoon een andere.
in tegenstelling tot alle andere spieren kan het zeker geen kwaad om buikspieren meerdere keren per week te trainen.
Mits natuurlijk genoeg rust te nemen voor de spieren :)
ik hoop dat dit je wat helpt

wel, ten eerste goed gemotiveerd blijven.
En er voor zorgen dat je spieren in groepen trained.
Dus bijvoorbeeld niet en biceps en triceps en rug en borst te doen in 1 keer.
Ga 2-3 Keer per week naar fitness en train de ene keer borst met triceps
en de andere keer rug met biceps aangezien je bij borst ook triceps gebruikt en bij rug biceps.
benen , buik , schouders kan je dan bij één van deze 2 bijvoegen of deze op verschillende dag doen.
Probeer goed gespreid te trainen dus niet te snel na elkaar. Zodat je spieren rust hebben.
En zeker niet met stijve spieren gaan trainen. Als een spier stijf is train je gewoon een andere.
in tegenstelling tot alle andere spieren kan het zeker geen kwaad om buikspieren meerdere keren per week te trainen.
Mits natuurlijk genoeg rust te nemen voor de spieren :)
ik hoop dat dit je wat helpt

Beetje kort door de bocht dit, en bovendien half onleesbaar door weinig gebruik van hoofdletters en leestekens.
Split is zeker niet aan te raden als beginner. Altijd beginnen met FB

Het enige wat ik je kan aanraden is de sticky's te lezen, en te beginnen met een FB workout ongeveer 3x in de week. Zoek op starting strength of Stronglifts 5x5 etc.

Voedingssticky's staan in de daarbehorende sectie.
Alsnog vragen? Stel ze op het forum, maak de vragen duidelijk en geef genoeg informatie.
Je kunt me altijd een PM sturen als je denkt dat dat makkelijker is, of dat je denkt dat je zo minder mensen lastigvalt.
Succes

Terug
Naar boven