AndroidHealthClinic

fking stom

kevinja

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
61kg
hallo allemaal,

wat ik nu heb gedaan is niet slim ik ben bezig met een dianabol kuurtje.
alles gaat goed ben in 2 weken 4kilo aangekomen dus dat is wel goed.
maar ik kom er nu achter dat ik met mijn oude team een uitje heb geregeld en is al betaald enzo, ik had daar dus geen rekening meer gehouden.

stom stom stom ik weet het, dat hoeven jullie me niet weer te vertellen maar ik wil graag weten wie weet iets goeds om te zeggen zodat ik niet ga drinken. ik zat eraan te denken om te zeggen dat als ik daar ben dat ik zwaar last van hoofdpijn heb en dat ik dan gewoon naar huis rij.?

iemand miss betere smoes?? graag weten aub
het is al over 3 weken.

mvg

Hij bedoelt je gewicht duidelijk veelste licht en dus te vroeg begonnen met AAS.....als je sowieso niet heen wilt waarom bel je dan niet gewoon en meld je je ziek :S.

Haha er zijn ergere dingen man:p gewoon zeggen dat je ziek bent, last van je lever hebt?, dat je het fitness seireuzer aant oppakke bent etcetc zoveel mogelijkheden wees creatief:p

61kilo en dan al kuren, tja, Vind dat de topic naam eigenlijk meer waard.
Hoop dat je ook wel oud genoeg bent om te kuren

Maar goed, je bent toch al begonnen.
Een biertje drinken kan geen kwaad, zou het niet te gek maken natuurlijk.

Ben zelf helemaal niet van het drinken, dus zou het zelf al helemaal niet doen.
Genoeg redenen voor de rest die je zelf kan bedenken om niet te drinken of heen te gaan als je niet wilt.

gewoon ghb nemen

stoma jatten uit het bejaardentehuis, verstoppen in je broek, heel lang rietje eraan maken en die onder de kraag van je shirt doen en als niemand kijkt je slok bier erin uit tuffen.

sjeez de vragen worden steeds moeilijker hier.

61kilo en dan al kuren, tja, Vind dat de topic naam eigenlijk meer waard.
Hoop dat je ook wel oud genoeg bent om te kuren

Maar goed, je bent toch al begonnen.
Een biertje drinken kan geen kwaad, zou het niet te gek maken natuurlijk.

Ben zelf helemaal niet van het drinken, dus zou het zelf al helemaal niet doen.
Genoeg redenen voor de rest die je zelf kan bedenken om niet te drinken of heen te gaan als je niet wilt.
Dit dus!

Hoe oud ben je?
Hoe lang train je, voeding, blablabla?
Drinken kan natuurlijk gewoon, zodra je bloed pist moet je even een spa-tje nemen... (grapje natuurlijk) Beter drink je helemaal niet, als je er maar 3 of 4 denkt te drinken weet je nu toch al dat het fout gaat.

Je komt hier hopende op een of ander advies waardoor je toch kunt drinken want ben eerlijk, dit ga je toch wel doen.

Wat houd het uitstapje in? Ook eerst eten? Vreet je dan vol en ga net voor het einde naar de wc. Zeg dat je misselijk bent. Drink desnoods nog 3 spa in de kroeg en ga dan.

Of je drinkt de hele avond spa omdat je zware antibiotica slikt. Je hebt namelijk afgelopen week tijdens een trio met 2 chickies chlamydia opgelopen. Nu moet je 3 x per dag doxycycline slikken omdat je pik er anders af valt en jij zo je vervolg afspraakje met die chickies mist.

Ik zal maar met het enige nuttige antwoord komen.

Je slikt momenteel medicijnen voor (****) en icm alcohol kan je er zeer erge hoofdpijn van krijgen.

Verzin iets als; geirriteerde maagwand, darmproblemen, leverproblemen, slijmvlies blablabla

Potje vitamine c oid, vitaminepillen eruit, andere pilletjes erin. Klaar.
61 kg zegt niet echt veel hoor, mss is ie wel 1m30 ofzo.

Potje vitamine c oid, vitaminepillen eruit, andere pilletjes erin. Klaar.
61 kg zegt niet echt veel hoor, mss is ie wel 1m30 ofzo.
1m72

Zeg gewoon dat je gezond probeert te doen ofzo. Of ga de hele avond met een biertje staan en zeg altijd dat je nog hebt:p

Tank gewoon 3 pilsjes en hou het daarbij?

Alleen echte p*ssy's durven niet te zeggen dat ze niet willen drinken

Ik begrijp het probleem eigenlijk niet, als je niet drinkt dan drink je niet????

pfff die voetbalpussies ...

Je doet de dianabol gewoon in een pillendoosje neemt ze mee en zegt dat het medicijnen zijn.

Terug
Naar boven