XXL Nutrition

Eerste oral only kuur, advies/ervaring?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow lord
Here we go AGAIN
 
6 weken 40 of 50mg winny oral per dag om eens van iets versterkend te proeven. Waarom niet? De meesten vinden dat belachelijk (alhoewel ze er meestal zelf geen ervaring mee hebben) maar ik niet en er zullen er nog zijn die daar tevreden over geweest zijn. Geen gezeik met nakuur, geen libidoprobs achteraf en trainingen die zo vlot gaan tijdens de kuur.
 
Laatst bewerkt:
6 weken 40 of 50mg winny oral per dag om eens van iets versterkend te proeven. Waarom niet? De meesten vinden dat belachelijk (alhoewel ze er meestal zelf geen ervaring mee hebben) maar ik niet en er zullen er nog zijn die daar tevreden over geweest zijn. Geen gezeik met nakuur, geen libidoprobs achteraf en trainingen die zo vlot gaan.

Zn eigen kuurvoorstel trekt op niks. Als hij zich deftig had ingelezen dan zou hij zo iets niet voorstellen volgens mij.

Hij komt niet bij en eet tss de 3700 en 5000 kcals. Dieet is op orde volgens hem. Ik denk eerder van niet.

Traint 1,5 j.
 
Hoop vocht ,acne ,mog3lijk gyno .....
 
Als het je eerste kuur is zou ik je aanraden om je te beperken tot 1 steroid en die voor 6 of 8 weken te doen op een supratherapeutische dosis van ongeveer 30mg . Anavar of Winstrol zijn hier uiterst geschikt voor.

Ik zou je tevens adviseren om vooral niet te luisteren naar mensen hier die roepen "30mg gaat niks doen, minimaal 60 of 80!" Of "wees geen pussy en gewoon 500mg test erin!".
Als AAS maagd werkt alles op het begin (mits voeding en training in orde zijn, dat is weer een ander verhaal) en het zou nogal dom zijn om je gelijk vol te spuiten met veel te hoge doseringen.

DBol is overigens weer een stapje hoger/verder i.t.t. de twee bovengenoemde vanwege de aromatisatie en je kunt er inderdaad vervelende sides zoals gyno van krijgen. Daar zou ik dus zeker eventjes mee wachten en eerst eens kijken hoe winstrol/anavar je bevalt.
 
DBOL, BREAKFAST OF THE CHAMPIONS

Als het je eerste kuur is zou ik je aanraden om je te beperken tot 1 steroid en die voor 6 of 8 weken te doen op een supratherapeutische dosis van ongeveer 30mg . Anavar of Winstrol zijn hier uiterst geschikt voor.

Ik zou je tevens adviseren om vooral niet te luisteren naar mensen hier die roepen "30mg gaat niks doen, minimaal 60 of 80!" Of "wees geen pussy en gewoon 500mg test erin!".
Als AAS maagd werkt alles op het begin (mits voeding en training in orde zijn, dat is weer een ander verhaal) en het zou nogal dom zijn om je gelijk vol te spuiten met veel te hoge doseringen.

DBol is overigens weer een stapje hoger/verder i.t.t. de twee bovengenoemde vanwege de aromatisatie en je kunt er inderdaad vervelende sides zoals gyno van krijgen. Daar zou ik dus zeker eventjes mee wachten en eerst eens kijken hoe winstrol/anavar je bevalt.
30 mg anavar is voor homo's
 
Kijk TS, dit bedoel ik dus.

Lekker negeren dit soort figuren!
 
Kijk TS, dit bedoel ik dus.

Lekker negeren dit soort figuren!

Die Galen kent er toch niks van hé!
Iedereen kan een boek schrijven!

Maar serieus, als je eens wil proeven van roids, dan kan je eventueel starten met 4 a 6 weken 50mg winstrol.
Dat heb ik ook als eerste 'kuur' gedaan en dat beviel me goed.
Zoals Skydirk zegt, geen nakuur nodig en normaal ook geen dip achteraf.
 
Lekker 50x per dag zeiken en schouders niet kunnen trainen door pijnlijke gewrichten. Winstrol is echt mijn lievelings.
 
Kijk TS, dit bedoel ik dus.

Lekker negeren dit soort figuren!

Dat hij eerst maar eens zorgt dat zn voeding op orde is.

Ik eet tss de 3700 en 5000 kcals per dag. Klinkt goed.

na 1.5 j trainen geen vooruitgang meer. Ja idd tijd om te gaan kuren dan LOL.

zn eigen kuurvoorstel trekt op niet veel.


week 1 t/m 3: 40mg - dbol
week 4 t/m 6: 40mg - winny
week 7 t/m 9: 30mg - nolvadex

+ alle andere vragen duiden aan dat hij zich niet al te best ingelezen heeft.
 
Dat hij eerst maar eens zorgt dat zn voeding op orde is.

Ik eet tss de 3700 en 5000 kcals per dag. Klinkt goed.

na 1.5 j trainen geen vooruitgang meer. Ja idd tijd om te gaan kuren dan LOL.

zn eigen kuurvoorstel trekt op niet veel.


week 1 t/m 3: 40mg - dbol
week 4 t/m 6: 40mg - winny
week 7 t/m 9: 30mg - nolvadex

+ alle andere vragen duiden aan dat hij zich niet al te best ingelezen heeft.
Hoevaak ga je dit nog herhalen?
 
Dat hij eerst maar eens zorgt dat zn voeding op orde is.

Ik eet tss de 3700 en 5000 kcals per dag. Klinkt goed.

na 1.5 j trainen geen vooruitgang meer. Ja idd tijd om te gaan kuren dan LOL.

zn eigen kuurvoorstel trekt op niet veel.


week 1 t/m 3: 40mg - dbol
week 4 t/m 6: 40mg - winny
week 7 t/m 9: 30mg - nolvadex

+ alle andere vragen duiden aan dat hij zich niet al te best ingelezen heeft.

Natuurlijk moet je na 1,5 jaar trainen niet gaan kuren en zullen de trainings- en voedingsschema's van TS zoals deze ruk zijn, maarja... kuren gaan ze toch en dan kan je beter maar fatsoenlijk advies geven waar ze wat aan hebben.
 
Natuurlijk moet je na 1,5 jaar trainen niet gaan kuren en zullen de trainings- en voedingsschema's van TS zoals deze ruk zijn, maarja... kuren gaan ze toch en dan kan je beter maar fatsoenlijk advies geven waar ze wat aan hebben.
Meestal hebben ze alles al gekocht en komen daarna raad vragen.

En gaan ze toch idd gewoon door,ookal zouden er goede tegenargumenten zijn.

meeste mensen willen geen raad maar gewoon bevestiging.

Heel zelden dat er mensen van hun originele plan afstappen door raad die er gegeven wordt.

En het beste is van eerst zelf basiskennis te hebben ipv klakkeloos raad aan te nemen van random dudes op 1 of ander forum :D
 
Nou mannen! Wat een positiviteit altijd op van die forums! Snap het wel als je je de hele dag zit te vervelen dat het dan op een gegevenmoment lastig wordt om wat normaals te typen . Kuurtje bijna afgelopen en nu op +7,7kg. Hoop dat ik er nog wat leuks aan over kan houden, maar ivm met vechtsport training zal er ook zeker wat af gaan.

Ik wil de opgepompte Michelin poppetjes, hier boven onwijs bedanken voor de motivatie
 
Mensen motiveren... daar zijn we voor, hè!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven