AndroidHealthClinic

Flavour drops

imnewhere

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten 10.000 likes
Waardering
11.227
Om mijn havermout met kwark lekkerder / zoeter te maken wil ik overstappen van Slimpie (een suikervrije siroop) naar flavour drops. Welke raden jullie aan?

MyProtein FlavDrops?
XXL Nutrition Delicious Flavor Drops?
Body & Fit Natural Flavouring?

Ik heb wel wat flavour drop geprobeert van xxl, deze vind ik zelf te sterk. Overgestapt naar flavour powder zodat het beter te doseren is. Dat zou je nog eens kunnen overwegen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel wat flavour drop geprobeert van xxl, deze vind ik zelf te sterk.
Werkt XXL niet met een druppelsysteem? Want dan zou je de dosering toch gewoon kunnen aanpassen?
Zo'n druppelsysteem lijkt me juist ideaal om goed te kunnen doseren, met poeder lijkt me dat toch lastiger.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens de Body % ft druppels gehad en die waren wel oke.
Ik had daar van vanilla en banaan. De banaan smaakte heel erg naar van die bananen snoepjes.
Beetje chemisch kwa smaak.

Zelf ben ik wel fan van de XXL flavor powder. Brownie gehad waar er kleine stukjes ook in zaten en eens Salted Caramel versie
die was ook goed te doen.
Hoewel ik ze zelf nog nooit heb gebruikt hoor ik wel goede verhalen over de ESN smaak poeders.
Is anders niet een idee om een aantal gram whey poeder erdoor heen te mixen? (als je het toch al in huis hebt)

Werkt XXL niet met een druppelsysteem? Want dan zou je de dosering toch gewoon kunnen aanpassen?
Zo'n druppelsysteem lijkt me juist ideaal om goed te kunnen doseren, met poeder lijkt me dat toch lastiger.
Ik vondt zelfs 1 druppel al te sterk qua smaak. Vooral als de porties kwark o.i.d. kleiner werden. Bij de poeders zit een klein maatschapje van volgens mij 4gr. Dus redelijk goed te doseren. Maar ik weeg alles vrij autistisch af, dus weeg me poeder gewoon ook af.

Zelf de flavour powders van, xxl, esn en bodylab nu gebruikt. Smaak is natuurlijk persoonlijk. Vondt die van hele goede smaken hebben en veel keus. Bij xxl vind ik alleen de salted caramel en lemon cheesecake echt goed.

Bij esn meerdere favorieten.

Bodylab vindt ik de boter koekie oké, en salred caramel is niet zo lekker als die van xxl. Tiramusi heb ik weg gegooid, ruikt goed maar chemische smaak.

Body Attack Flavdrops, via hun eigen site of Amazon. Cookie dough is hemels

cookie van xxl

Toffee Mypro is wel goed.

Om mijn havermout met kwark lekkerder / zoeter te maken wil ik overstappen van Slimpie (een suikervrije siroop) naar flavour drops. Welke raden jullie aan?

MyProtein FlavDrops?
XXL Nutrition Delicious Flavor Drops?
Body & Fit Natural Flavouring?
Geen flavour powder.

Hoor hier goede verhalen over.

Flavour powders zijn echt lekkerder. Voornamelijk die van ESN en Morenutrition. Heb alle smaken die er zijn al gehad. Ook die van xxl.

Ik zou geen €19 betalen om iets te testen. Drops van mypro zijn ook goed te doseren uit pipetflesje
Soms krijg je het al gratis bij bestelling van oa eiwitpoeder

Ik zou geen €19 betalen om iets te testen. Drops van mypro zijn ook goed te doseren uit pipetflesje
De ESN poeders zijn zeker behoorlijk prijzig, omgerekend per dosering. Ik ben er dan ook nog niet uit.

19 euro is onzin. Zeker nu met black friday tussen de 10 en 13 euro pet pot. Naar mijn is mening is het dat extra geld echt waard. Maarja, wie ben ik

Zag deze nog in de kast staan

IMG_2991.jpeg

Morgen ff in de whey-iso pleuren

Welke smaak vind jij het lekkerst door de havermout en door de kwark?
Gebruik even de search knop op dit forum, ik heb echt zeker 20x uitgebreid gereviewed / mijn top 10 etc gemaakt. Kan je zo vinden denk ik!

De ESN poeders zijn zeker behoorlijk prijzig, omgerekend per dosering. Ik ben er dan ook nog niet uit.
Nu 40% korting bij ESN ivm black friday. Ook bij morenutrition 30% (dacht ik) nu zijn ze echt wel betaalbaar hoor

Gebruik even de search knop op dit forum, ik heb echt zeker 20x uitgebreid gereviewed / mijn top 10 etc gemaakt. Kan je zo vinden denk ik!

Nu 40% korting bij ESN ivm black friday. Ook bij morenutrition 30% (dacht ik) nu zijn ze echt wel betaalbaar hoor
Jah.. nu wel.. straks niet meer :D
Ik heb wel eens geprobeerd en voor keertje is het wat anders.
Maar er zijn nog zoveel goedkopere manieren om je smaak van je kwarkie of havermoutje of wat dan ook anders te laten smaken.
Als het een keertje in de sale is lekker doen. Maar om het gewoon te kopen voor een (andere) smaak? Zonde van je geld.

Iedereen bedankt voor de tips en suggesties.
Ik heb nog steeds geen keuze gemaakt.
Gevalletje 'paralysis by analysis'...
Maar ik zie nu en leuke aanbieding bij Kruidvat van Lucovitaal.
Kan ik twee smaken proberen voor 4 euro.

brave_screenshot_www.kruidvat.nl.png

Terug
Naar boven