AndroidHealthClinic

Flavour drops

Iedereen bedankt voor de tips en suggesties.
Ik heb nog steeds geen keuze gemaakt.
Gevalletje 'paralysis by analysis'...
Maar ik zie nu en leuke aanbieding bij Kruidvat van Lucovitaal.
Kan ik twee smaken proberen voor 4 euro.

brave_screenshot_www.kruidvat.nl.png
Zit je zo op je geld? Gewoon halen man voor die paar euries. Bestel bij ESN of morenutrition 2 potjes voor 25 eu en je ken maanden vooruit

Zit je zo op je geld? Gewoon halen man voor die paar euries. Bestel bij ESN of morenutrition 2 potjes voor 25 eu en je ken maanden vooruit
Doe jij eens rustig!
Het is een dure maand voor de meeste en je kan bij niemand in zijn portemonnee kijken.
@imnewhere ik ben wel benieuwd naar die druppels laat mij maar weten hoe ze zijn.

• Topic Starter Topic Starter
@imnewhere ik ben wel benieuwd naar die druppels laat mij maar weten hoe ze zijn.
Volgens de gebruiksaanwijzing op de site van Lucovitaal heb je 15-20 druppels per portie nodig, waarmee het alsnog een duur product wordt.
Daarom neig ik nu toch naar de Natural Flavouring van B&F. Deze is veel geconcentreerder (333 porties voor 9 euro).

Volgens de gebruiksaanwijzing op de site van Lucovitaal heb je 15-20 druppels per portie nodig, waarmee het alsnog een duur product wordt.
Daarom neig ik nu toch naar de Natural Flavouring van B&F. Deze is veel geconcentreerder (333 porties voor 9 euro).
Was meer benieuwd naar de smaak ervan dan de prijs om eerlijk te zijn.
Zelf heb ik wel eens die druppels van B&B gehad en die waren goed tedoen verder.

Ik vind die van Lucovitaal niet lekker. De nasmaak is niet best.
Zelf meer van Flavdrops van Body Attack en de poeders van Morenutrition

Niet iedereen heeft zo vermogen om maar alles te proberen, naast het normale aan supps en voeding.

Ik zou ze gewoon halen bij KV, en zelf testen. 0.5ml per keer zal wel op bak kwark zijn gebaseerd. Anders ontgaat met het nut van Flavdrops als je 15-20 drops nodig hebt. Dat is maar voor ~40 keer a 0.5ml

Telt iemand echt die druppels dan,
Ik knijp gewoon op gevoel in dar flesje van xxl.

Nou aan de kant allemaal, ik trap even een open deur in!!!
Je hoeft ook geen 15 à 20 druppels te gebruiken, ook al staat dat erop.
Het hangt er natuurlijk van af hoe sterk je de (bij)smaak wilt hebben.
See Ya Goodbye GIF by Pudgy Penguins

Niet iedereen heeft zo vermogen om maar alles te proberen, naast het normale aan supps en voeding.

Ik zou ze gewoon halen bij KV, en zelf testen. 0.5ml per keer zal wel op bak kwark zijn gebaseerd. Anders ontgaat met het nut van Flavdrops als je 15-20 drops nodig hebt. Dat is maar voor ~40 keer a 0.5ml
Dus jij gaat mij vertellen dat hij geen 20 euro voor 2 tot 3 maanden kan lijen?

Is ook echt kut als je smaakt druppels haalt en je vind ze niet lekker.

Ik blijf bij xxl cookie, heb ook veel geprobeerd

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou dan eerder iets als dit proberen. Veel smaken en erg geconcentreerd.
Ik heb ze zelf ooit eens bij lidl gehaald uit een aanbieding voor bakspullen. Ik meen 2 euro voor 5 smaken (5x5ml). Had maar 1 druppel per 250 gr kwark nodig. En zelfs dat was imo nog te sterk. En de vetten van 1 druppel is qua kcal verwaarloosbaar.

Screenshot_20251218_200826_Chrome.jpg

Ik zou dan eerder iets als dit proberen. Veel smaken en erg geconcentreerd.
Ik heb ze zelf ooit eens bij lidl gehaald uit een aanbieding voor bakspullen. Ik meen 2 euro voor 5 smaken (5x5ml). Had maar 1 druppel per 250 gr kwark nodig. En zelfs dat was imo nog te sterk. En de vetten van 1 druppel is qua kcal verwaarloosbaar.

Screenshot_20251218_200826_Chrome.jpg
Ik moet het toch even weten zodat ik lekker kan slapen deze week...
Zat hier de smaak koffie bij? :D

Terug
Naar boven