MuscleMeat

Flevolander, YBF NK deelnemer, en wil je een gratis fotoshoot?

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar atleten uit Flevoland die in oktober mee gaan doen met de YBF NK en geinteresseerd zijn in een gratis pre-wedstrijd fotoshoot met interview voor GIANT!'s website.

Waarom in Flevoland? Wel, ik woon zelf in Almere en zie mezelf niet voor een gratis shoot naar Limburg rijden... logisch, toch? Je moet wel zelf een locatie weten (sportschool, thuis, buiten of zo) want ik heb - nog - geen eigen studio :D

De shoot moet ergens in september of oktober 2008 plaatsvinden, dus nog voor de wedstrijd. Op de wedstrijd zelf fotografeer ik natuurlijk ook nog, maar die foto's gaan hoogstwaarschijnlijk de verkoop in.

Je krijgt natuurlijk alle foto's op CD en je mag het interview vanzelfsprekend eerst lezen en beoordelen voor ik het op de site zet. Het is gratis reclame en gratis foto's voor jou, en voor mij is het een goede fotografeerervaring en weer wat nieuws voor op de site

Je kunt reageren via mijn site op mijn contactpagina.

Ik hoop op veel reacties!

Robin
GIANT!

Waarom in Flevoland? Wel, ik woon zelf in Almere en zie mezelf niet voor een gratis shoot naar Limburg rijden... logisch, toch?

nee!
je moet er wat voor over hebben als je iets wilt, en met jouw instelling kom je erniet.
en hoelang is limburg rijden? uurtje ofzo? pff...

de groeten.

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar atleten uit Flevoland die in oktober mee gaan doen met de YBF NK en geinteresseerd zijn in een gratis pre-wedstrijd fotoshoot met interview voor GIANT!'s website.

Waarom in Flevoland? Wel, ik woon zelf in Almere en zie mezelf niet voor een gratis shoot naar Limburg rijden... logisch, toch? Je moet wel zelf een locatie weten (sportschool, thuis, buiten of zo) want ik heb - nog - geen eigen studio :D

De shoot moet ergens in september of oktober 2008 plaatsvinden, dus nog voor de wedstrijd. Op de wedstrijd zelf fotografeer ik natuurlijk ook nog, maar die foto's gaan hoogstwaarschijnlijk de verkoop in.

Je krijgt natuurlijk alle foto's op CD en je mag het interview vanzelfsprekend eerst lezen en beoordelen voor ik het op de site zet. Het is gratis reclame en gratis foto's voor jou, en voor mij is het een goede fotografeerervaring en weer wat nieuws voor op de site

Je kunt reageren via mijn site op mijn contactpagina.

Ik hoop op veel reacties!

Robin
GIANT!

Goed initiatief Robin, denk wel dat hier genoeg liefhebbers voor zijn en zeker in die regio:cool:.

• Topic Starter Topic Starter
Goed initiatief Robin, denk wel dat hier genoeg liefhebbers voor zijn en zeker in die regio:cool:.

Dank je. Ik hoop ook op wat animo.

Ik zou best wel meer bodybuilders en fitnessers in de rest van Nederland willen fotograferen, maar het wordt een dure aangelegenheid om dat allemaal gratis te gaan doen. Sporters die deze kant (Almere) op willen komen voor een fotoshoot zijn ook welkom (inderdaad, je moet er wat voor over hebben :D). Bodybuilders willen ook alles gratis... ;)

Mocht ik ooit de beschikking over een eigen studio krijgen kan ik dit allemaal wat professioneler doen, maar als begin vond ik dit wel geschikt.

Ik hoop dat er positieve reacties gaan komen (nog niets gezien). Het helpt de man of vrouw in kwestie aan exposure en een stel - hopelijk - mooie foto's, en ik houd er ervaring en een mooie publiekstrekker voor de site aan over. Win-win situatie!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Okay, ik heb vandaag een ruimte weten te regelen bij mijn sportschool - Spartacus Gym in Almere - om foto's te nemen (met dank aan Erroll). Het is de aerobics/kickbokszaal, en met wat lakens kunnen we er een achtergrond in maken.

In principe kan ik de ruimte door de week gebruiken tussen 11:00 en 16:00 en op zondag tussen 11:00 en 14:00. De ruimte is dan vrij, en we hebben wat tijd om alles neer te zetten en te fotograferen.

Nogmaals, ik heb geen studioapparatuur zoals belichting en zo, alleen mijn camera, lenzen en flitser. Het worden dus geen glamourfoto's, maar hopelijk wel een paar goede foto's voor jou en mij. Voor mij is het ook de eerste keer, dus het wordt experimenteren...

Het is de bedoeling dat ik foto's maak van je verplichte poses, je eigen specifieke poses, tussenbewegingen en misschien wat andere poses die we kunnen bedenken. Daarnaast kan ik wat foto's buiten (ligt aan het weer) en in de sportschool maken. Ook wil ik wel graag een interview met je doen, zodat er een verhaal bij de foto's op de site komt.

Mocht je geinteresseerd zijn, laat het me dan weten. Liefst via de mail via de contactpagina op mijn site, anders via een PM op het forum. Geef dan wel even je mailadres door, zodat ik niet alle forums af hoef om contact met de gegadigden te zoeken!

Terug
Naar boven