MuscleMeat

Flex Lewis updates topic

Bezoekers in dit topic

sy71if.png
 
ja ik heb hem nog,

ps: imo niet echt de wow factor:P. + ik was toen al maanden off.

Haha ik moest ff 2x goed kijken voordat ik me realiseerde dat ik in het Flex Lewis topic was :roflol: Wauw, wat een verschil met nu.. Sowieso +baard maakt hem meer badass..
 
Running on 50g carbs last workout of the prep- Exhausted- tired we pushed hard to the end.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flex checking all his emails from fans! 2 days away from stepping on stage at the first ever 212 Arnold Classic!

Goddamn..
 
gvd wat een buffel zeg
 
It's Official!! @flex_lewis weighs in at a VERY conditioned 210.4lbs stripped off!! Now time to restart the final phase of carb loading!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eerste Pre Judging pics

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Steekt boven de rest uit!
 
Terechte winnaar!
 
Geweldig! #1
 
Super, verdiende nummer 1! Ben erg benieuwd naar de toekomst! Zoals hij zegt, open class in 2016! We shall see..
 
Logische zege, en ik blijf erbij, met die volle spieren van hem zou ie gerust kunnen opboksen tegen de semi top in de open klasse.
 
Zo duidelijk kan ik het niet noemen hoor. Maar zou erg graag willen weten hoe hij het in de open klasse zou doen inderdaad!
 
Hij geeft nu ook al wel aan dat hij eigenlijk te ver moet zakken om op 212 uit te komen. Denk een goede keuze om dit jaar nog de Olympia 212 te doen, om daarna richting de opens te werken.
 
Tsjah. Hij kan zijn lichaam wel oppompen voor de open klasse. Maar veel groter zal het niet worden met goede verhoudingen vrees ik. Anderzijds: daar valt nog wat te winnen en als roelly kon winnen kan hij het zeker.

Wel leuk voor de 212 al is de top 3 dan ook wel duidelijk
 
Back
Naar boven