Fitness Seller

Flex Lewis updates topic

Ik heb zo'n gevoel dat ie in de open klasse gewoon finaal weggeblazen wordt door de top.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flex zou top 6 moeten pakken om er financieel beter van te worden. Hij zal echter max 3e worden als het heel erg mee zit en dan houdt het echt wel op denk ik. Als hij dan terug gaat naar de 212 is het altijd weer moeilijk de nummer 1 positie te claimen. Dan is het maar net wat je wilt. Jose Raymond bleef extra lang amateur omdat er voor hem niks te winnen zou zijn in de open klasse. Waarom de moeite doen voor iets wat geen eerlijke strijd is gezien de lengteverschillen als je de winnaar bent in je eigen klasse?

Wat betreft prijzengeld, dit was de algemene verdeling in het jaar 2012:

Open klasse:
1. 250k
2. 100k
3. 75k
4. 50k
5. 40k
6. 30k
7. 18k

212 klasse:
1. 30k
2. 12k
3. 8k
4. 5k
5. 3k
6. 2k

Top 6 om er financieel meer aan over te houden. Tsjah...

Toch een mooi uitgebalanceerd fysiek, hoor.
Weet wel niet wat het massaverschil is met een Phil Heath ofzo on stage, maar op het zicht zou je toch zeggen dat een Top 6 in de Open klasse mogelijk moet zijn.

That Roelly face, nice :D

en squeeeeeeeeze

Schermafbeelding 2014-03-04 om 19.44.17.png

Echt super shape dat hij daar ff brengt!

Waarom de moeite doen voor iets wat geen eerlijke strijd is gezien de lengteverschillen als je de winnaar bent in je eigen klasse?

misschien de uitdaging voor zichzelf?
in de 212 wint hij alles waar hij aan meedoet uiteindelijk

Baitollah Abbaspour kon/kan ook perfect bij de 212 meedoen, maar verkoos de open class puur voor de uitdaging om het op te nemen tegen de besten (en won ook de Nordic Pro)

Zijn kuiten zijn gewoon dikker als die kerel zijn been... :roflol:

Lol inderdaad:roflol:

Beste 212, veegt gewoon de vloer aan met de rest, ik heb gekeken naar de webcast en zelfs mn ma die niks van bodybuilding weet vond dat hij de beste was.

Pretty obvious

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven