AndroidHealthClinic

Flex Wheeler - Iron Man 2000

hey gasten is het zeker van die synthol verhaal? ik vind zijn triceps er ook wel behoorlijk raar eruit zien, en zijn onderarmen zijn zo ''smooth'' he! en die schouder is ook wel een beetje onzin vergeleken met de armen, of eigenlijk zijn de armen een beetje onzin tegenover heel de body, kijk ook naar de borst, ziet er ook behoorlijk afgezakt uit, net een borst van een oude vent

Kerel, Ken heeft in zijn carriere synthol gebruikt (hij heeft het zelf toegeven). Zoals bijna elke pro doet. Hij heeft het lange tijd goed gebruik (goed als in: het valt niet op). Aan het eind begon het op te vallen, vooral bij zijn kuiten. Dat hij nu nog zolang mogelijk in de scene actief probeert te zijn en te cashen kan ik ook begrijpen. De manier waarop alleen niet.
Door eerst grote praatjes te hebben op de MD filmpjes en in de reclamecampagne dat hij weer volop aan het trainen is en hij zijn "naturel" fysiek gaat showen is een feit.

Dat hij vervolgens zijn uitspraken niet waarmaakt (als in: gewoon weg niet trainen) en dan maar voor de makkelijke/luie weg kiest (xxxs shirt voor de illusioneel grote look en de olie in de armen) vind ik vrij droevig.

Net zo droevig als zijn ondankbaarheid t.o.v. de donornier die hij gekregen heeft.

Laatst bewerkt:
die armen zien er idd niet meer uit.. bah bah

opre6x.jpg

bekijk dit nu eens deftig aub
hoeveel zijn er al zo voorbij gekomen???
flex was top

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zien er hier toch vij normaal uit....

Flex was gewoon een van de beste ooit. Hij heeft dan misschien op sommige punten in zijn carriere wat minder wijze besluiten genomen, maar dat neemt niets weg van dat feit.

Dat stukje dat hij zn back showt is gewoon te ziek voor woorden. Ik ben verder geen BB fan.. maar dat ziet er ****ing spectaculair uit.

Wat Flex ook gedaan heeft, hij blijft gewoon naar mijn mening mooiste bodybuilder ooit. En dat van egoistisch was misschien vroeger zo, maar op de FIBO nam hij echt voor iedereen de tijd, bedoel hij was bezig met signeren en hij nam de tijd om 10min een praatje te houden met me, top hoor!

Terug
Naar boven