- Lid geworden
- 9 okt 2008
Ik bedoel meer iets als "in" België![]()
Nee is er niet. Je kan toch naar Eindhoven rijden en daar mee doen? Wat is het verschil
Ik bedoel meer iets als "in" België![]()
Het "naar Einhoven rijden"-gedeelteNee is er niet. Je kan toch naar Eindhoven rijden en daar mee doen? Wat is het verschil
Het "naar Einhoven rijden"-gedeelte
Ik zoek iets dichter bij huis, liefst in West-Vlaanderen ook wel
Zijn er geen alternatieven voor dit in de Benelux?
Heb een auto, geen treinkaartje nodig anyways, maar dat is het niet; ik heb gewoon geen zin om die afstand af te leggenGeen geld voor een treinkaartje?![]()
Heb een auto, geen treinkaartje nodig anyways, maar dat is het niet; ik heb gewoon geen zin om die afstand af te leggen
Inb4 luiaard bashing
Ja voor de wedstrijd wel natuurlijk; maar gewoon om wat info & schema's te krijgen naar daar te rijden is wel wat verWel zin om 12 weken op wedstrijddieet te gaan maar geen zin om ff te rijden voor een wedstrijd.. mmkay![]()
Ja voor de wedstrijd wel natuurlijk; maar gewoon om wat info & schema's te krijgen naar daar te rijden is wel wat ver
Kan ik ze niet gewoon mailen met stats nu en dan via afstand opvolgen![]()
Daarom, ze kunnen toch ook op basis van stats schema's maken? Als dat nog niet genoeg is kunnen foto's & een goede webcam ook helpen...Ohja dit is het topic over de challenge, dacht de wedstrijd zelfDan zou ik er ook geen zin in hebben om elke maand erheen te gaan lol
Ja voor de wedstrijd wel natuurlijk; maar gewoon om wat info & schema's te krijgen naar daar te rijden is wel wat ver
Kan ik ze niet gewoon mailen met stats nu en dan via afstand opvolgen![]()
Daarom, ze kunnen toch ook op basis van stats schema's maken? Als dat nog niet genoeg is kunnen foto's & een goede webcam ook helpen...![]()
Dat is waar, maar ik kan niet gewoon een dag vrijmaken hè; hoger onderwijs is niet licht ofzoIk ga ook maandelijks naar Veldhoven , om deel te nemen aan de flex challenge en ik kom ook uit West-Vlaanderen .
Als je iets wil bereiken moet je er wel wat voor over hebben.
Ik zal eens kijkenDennis James doet wel aan online begeleiding zei die me op de fibo, ga je toch na hem![]()
Ik zal eens kijkenThx voor de tip
![]()
/care zolang het maar resultaten oplevertZal waarschijnlijk stukje meer kosten![]()
Ben nog maar een student, die shit kan ik niet betalenI do work with athletes and I do full programs which means we would work together very closely. I would prepare everything for you for the offseason and then all the way up to your show.
My fee for that is $3,500.00 and that would be good for up to a year.
I would send you a few question for you to answer and then whenever you ready I would start mapping out your programs.
DJ
Dennis "the Menace" James
Ok laat maar; stukje meer dacht ik rond de € 800 voor remote support
Dit is de mail die ik kreeg (begrijpelijk wel die prijzen, niet voor niks):
Ben nog maar een student, die shit kan ik niet betalen![]()
3500 euro is niks jongens, 1 goede deal en je hebt het![]()
3500 euro is niks jongens, 1 goede deal en je hebt het![]()
Is eigenlijk ''maar'' 2700 euro omdat het bedrag in dollars staat aangegeven in het mailtje