AndroidHealthClinic

Flexchallenge 2012

Bezoekers in dit topic

BB wordt nog nummer 1 sport in NL zo:D
 
moet wel een flinke lift krijgen ja
als iedereen nou ook wedstrijdinfo/posters op de gyms gaat hangen......en de gymeigenaar misschien kaartjes verkoopt
(ook al train je bij een gym waar het helemaal niet (niet meer) leeft)
 
Hierbij het resultaat van wat deelname aan de Flexcup kan opleveren. Olivier begon 10 maanden geleden met een gewicht van 100kg en een vetpercentage van 20%. Nu 2 weken voor de Flexcup staat hij op 5% en verkeerd in een supershape. Wil je ook zo'n vooruitgang boeken? Schrijf je in nu er nog plaats is. info@muscletotaal.nl


foto's zijn niet zichtbaar
 
Dit lijkt me wel echt geweldig om aan mee te doen :D
 
Hierbij het resultaat van wat deelname aan de Flexcup kan opleveren. Olivier begon 10 maanden geleden met een gewicht van 100kg en een vetpercentage van 20%. Nu 2 weken voor de Flexcup staat hij op 5% en verkeerd in een supershape. Wil je ook zo'n vooruitgang boeken? Schrijf je in nu er nog plaats is. info@muscletotaal.nl


foto's zijn niet zichtbaar

En op hoeveel kilo staat die nu?
 
Renee even via Tinypic uploaden.
 
[Link niet meer beschikbaar]

helemaal onderaan. Ik krijg de foto's er niet op
 
Effe kopieeren dan:D
 
Wow, dat is wel echt nice!!:D
 
Damn,zit super te twijfelen om hieraan mee te doen.

Wil echt graag,maar vriendin doet beetje moeilijk,omdat ik nu al zo met me voeding enzo bezig ben.
 
je wordt beetje sjaggo als je gewend bent 4x zoveel te eten per dag maar sommige punten is het wel makkelijk hoor.
ik hoef maar zoon 6 artikelen voor mijzelf uit de supermarkt te hebben
en de hoeveelheden zijn veel minder dus veel goedkoper
je hoeft maar 5 a 10 minuten te eten ipv 20 a 30minuten door de kleine beetjes
 
ik heb me btw vandaag ook ingeschreven :)
 
yep see you there
 
wanneer krijgen we eigenlijk iets te horen over de flexchallenge 2012?? Ik heb me aangemeld maar ik zou nog een mail terug krijgen over bijv betalingen enz.
 
Iedereen die is ingeschreven krijgt binnen twee weken bericht, nu eerst even de Flex Cup mensen, aub een beetje begrip, het is druk!!!
 
Alle begrip!
Zondag is het zo ver, ben benieuwd!!
 
Ook ingeschreven!
 
Back
Naar boven