AndroidHealthClinic

flinke bloedstraal

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Zojuist 7e inject gezet.

Tijdens zetten, voelde iets meer "weerstand" om naald in te krijgen, tijdens aspireren geen problemen, geen bloed etc. Rustig ingespoten, nergens last van.

10-15sec naald laten zitten, trok de naald er redelijk vlot uit, en gelijk een flinke straal bloed zo langs mijn benen op de grond! Gelijk alcohol doekje gepakt, maar was gelijk verzadigd, maar toch bloeden gestopt.

Heb ik nu een ader geraakt, tijdens het uitrekken? Voelde dat ik een beetje schuin ging, het lijkt me niet dat ik door een ader heb geprikt, omdat er absoluut geen bloed bij zat tijdens het aspireren.

En heeft het bloeden invloed op het opnemen van de test, heb gewoon 0,8 x 40 diep IM gespoten, maar kan het zo zijn dat de test er mee uit is gelopen( heb naald 10-15sec laten rusten voor het uitvloeien)?

Ja waarschijnlijk ben je door een bloedvat/ader heen gegaan met de naald.
Als je een beetje zenuwachtig bent / hoge bloeddruk hebt en/of wat dunner bloed dan kan er wel wat bloed vrijkomen en langs je been lopen.

Zolang er geen bloed in je spuit kwam tijdens het aspireren, zat je goed. Zolang je de naald niet bewogen hebt na het aspireren.

Maar is allemaal in orde, anders had je nu niet kunnen forummen.

De naald 10-15 seconden laten rusten is om te voorkomen dat de olie uit de spier in en of zelfs uit het subcutane weefsel naar buiten loopt.
Bloed stolt niet binnen 10-15 seconden, dus dat kan er dan wel uitlopen als je een bloedvat geraakt hebt.

gebeurd wel is zolang je niet in ader zelf zit allemeel geen ramp

• Topic Starter Topic Starter
Okee, dan hoef ik niet bang te zijn dat de olie er mee uit is gekomen:D

Waarschijnlijk niet nee, dat had je anders ook wel gezien.

Vandaag heb ik weer precies hetzelfde probleem gehad, vorige week links geprikt en niks aan het handje en vandaag weer rechts gedaan en weer bloedstraaltjr en hij kwam er bubbelend uit. Bloed met luchtbelletjes, pruttel pruttel liep t eruit. Ben het onderhand schijtbeu aan het worden heb allew volgens boekje gedaan en naald 20 sec laten zitten.

Zet eens in je reet dan

20 seconden laten zitten? Gewoon rustig de naald erin en zn eigen weg laten zoeken, terugtrekken, erin duwen en eruit trekken. Het is geen wetenschap, gewoon een handeling.

Heb ik ook wel eens gehad, ondanks geaspireerd te hebben.
Heb ook wel eens dat ik soort van druppels IN me hamstring voel lopen richting me knieholte tijdens het injecteren in me bil. Heeeeel vaag

Ik zet ook in mijn reet en alleen nu bij de 7e en 9e inject bloei ik de 8e was links en dus geen probleem ik word er beetjr moedeloos van. Ondanks dat ik de naald er lang genoeg in laat zitten komt er toch bloed en paar druppels olie uit.

Bij mij loopt er ook vaak wel wat olie en soms wat bloed hoor. Is toch geen ramp. Wel alleen als ik richting de 5ml zet per spot. Bij 2 of 3ml heb ik daar geen last van.

Bij mij loopt er ook vaak wel wat olie en soms wat bloed hoor. Is toch geen ramp. Wel alleen als ik richting de 5ml zet per spot. Bij 2 of 3ml heb ik daar geen last van.

Ik weet niet of het geen ramp is, blijkbaar gaat het niet zoals het hoort. Aan bloeddruk oid ligt t ni anders bloed ik links ook. Misschien is t littekenweefsel oid, ik wil gwn optimaal die 12wk vol maken en als ik door zoiets olie kwijt ben, zal dat ook effect hebben op bloedwaardes of ia dat te verwaarlozen?

Ik weet niet of het geen ramp is, blijkbaar gaat het niet zoals het hoort. Aan bloeddruk oid ligt t ni anders bloed ik links ook. Misschien is t littekenweefsel oid, ik wil gwn optimaal die 12wk vol maken en als ik door zoiets olie kwijt ben, zal dat ook effect hebben op bloedwaardes of ia dat te verwaarlozen?

Jij raakt geen olie kwijt vriend.
Er is niemand hier die door dit soort dingen merkbaar verschil in z'n gains heeft gemerkt.
Jij lekker trainen, dit soort dingen hoort erbij. Niet t watje uithangen gab. No pain no gain, en knallen nu met je bloedbad! :)

Jij raakt geen olie kwijt vriend.
Er is niemand hier die door dit soort dingen merkbaar verschil in z'n gains heeft gemerkt.
Jij lekker trainen, dit soort dingen hoort erbij. Niet t watje uithangen gab. No pain no gain, en knallen nu met je bloedbad! :)

Mooi dan ga ik lekker knallen alleen de keuze om door te trekken naqr 12wk moet k ff bekijken mja komt wel goed

Thanks voor de reacties

ik heb het ook bijna elke keer als ik injecteer in de glutes
niks erg als je maar goed aspireerd
no panic

Had ik ook vorige week voor de eerste keer.
Ff schrikken, maar zollang je tijdens de aspiratie geen bloed meetrekt, zit je altijd goed, ook al loopt er bij het uitrekken van de naald bloed mee.
This Shit happens.

Terug
Naar boven