Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt idd ook als vergin muscle. Je kan zelf ook inje glute zetten trouwens, is een stuk minder gevoelig en minder kans op een zenuw
Bij mij is het andersom, en hier is het ook over het algemeen dat quad gevoeliger is als glute.Heb over het algemeen minder last van injects in mijn quads dan in mijn glutes.
Ben het daar toch niet helemaal mee eens en het is ook nog veel makkelijker met zetten ook.
Het is we'll gevoeliger idd als de test-e, maar goed heb die een jaar of wat geleden gehad was alleen in het begin met vergin muscle btje gevoelig.Hoe bevalt die prop je ivm PIP? Veel last na een inject in vergelijking met een e-ester?
Is het de intensiteit van de pijn die telt bij prop of ook de langdurigheid van de pijn?
Dbol daar kan ik je niet mee helpen.Wanneer en hoe ervaar je zo'n kuur test/dbol na verloop van tijd? Ik hoor iedereen hier altijd kapot gaan over het gevoel dat test je geeft tijdens een kuur (in positieve zin dan he). Wanneer begin je dat te merken? Ik zit nu op dag 4, dus zal nog wel even duren. Ben benieuwd of ik er in die zin ook iets van merk. Ik doel dan niet op size/kracht gains, maar puur qua gevoel.
Bij mij is het andersom, en hier is het ook over het algemeen dat quad gevoeliger is als glute.
Benen is idd makkelijker zetten alsje net begint, maar alsje eenmaal glute gezet hebt en weet hoe t werkt is dat ook easy peasy.
Ik deed het eerste in m'n quads, maar raakte keer op keer een zenuw. Overgegaan naar delts (0,6x25) en gaat prima, nu 1x per week 3cc.
, was dat ook met een 0.6x25 dat je een zenuw raakte?0.5x16?? Hoelang ben je dan wel niet bezig om een ml in je been te krijgen??Ja dat is echt overkill. Moet er zelf niet aan denken om de 0.8x40 voor been te gebruiken.
Daarom zet ik 1ml met de 0.5x16 of zelfs met slinspuitje.
Ow als je maar genoeg kuurtjes doet dan moet je echt een keer af gaan wisselen.
0.5x16?? Hoelang ben je dan wel niet bezig om een ml in je been te krijgen??
Ja dat is echt overkill. Moet er zelf niet aan denken om de 0.8x40 voor been te gebruiken.
Daarom zet ik 1ml met de 0.5x16 of zelfs met slinspuitje.
Ow als je maar genoeg kuurtjes doet dan moet je echt een keer af gaan wisselen.

Is dat echt zo groot dan? de 0.8x40?
Ik gebruik dat voor alles![]()

Valt mee hoor is goed te doen. 0.6 of 0.5 het verschil merk je idd wel maar voor 1ml is het prima te doen. Wel zo prettig met korte esters. Elke dag de 0.6x25 meh liever niet..

3cc in je delt lijkt me wel veel in 1x, was dat ook met een 0.6x25 dat je een zenuw raakte?
Morgen 2e inject. Kuur starten direct na einde cut werkt perfect. In 4 dagen 2 kilo erbij en toch bijna een extra procent bf% eraf. zal wel compensatie zijn na van 2000 kcal naar 4000 kcal te springen, maar toch. In b4 vet+vocht only. en 1% kan ook verneukte meting zijn. maar he, t voelt goed![]()

Ja, hij gaat er ook gewoon helemaal in..
Heb net 5 keer opnieuw moeten prikken, trok de heletijd bloed opwat een ramp was dat >.>
welke locatie was dit?
Wat doe je in het geval dat je bloed optrekt?
volledige spuit met inhoud weggooien en opnieuw beginnen of injecten met nieuwe naald met die paar druppels bloed?