MuscleMeat

Last van been

• Topic Starter Topic Starter
Het is nooit mijn intentie geweest te stoppen hoor. Ik wil t proces alleen zo goed mogelijk stroomlijnen. Nu hen ik tips waar ik verder mee kan. Thanks bros!

Klinkt idd ook als vergin muscle. Je kan zelf ook inje glute zetten trouwens, is een stuk minder gevoelig en minder kans op een zenuw

Heb over het algemeen minder last van injects in mijn quads dan in mijn glutes.

Ben het daar toch niet helemaal mee eens en het is ook nog veel makkelijker met zetten ook.

Wanneer en hoe ervaar je zo'n kuur test/dbol na verloop van tijd? Ik hoor iedereen hier altijd kapot gaan over het gevoel dat test je geeft tijdens een kuur (in positieve zin dan he). Wanneer begin je dat te merken? Ik zit nu op dag 4, dus zal nog wel even duren. Ben benieuwd of ik er in die zin ook iets van merk. Ik doel dan niet op size/kracht gains, maar puur qua gevoel.

Heb over het algemeen minder last van injects in mijn quads dan in mijn glutes.

Ben het daar toch niet helemaal mee eens en het is ook nog veel makkelijker met zetten ook.
Bij mij is het andersom, en hier is het ook over het algemeen dat quad gevoeliger is als glute.

Benen is idd makkelijker zetten alsje net begint, maar alsje eenmaal glute gezet hebt en weet hoe t werkt is dat ook easy peasy.

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

Hoe bevalt die prop je ivm PIP? Veel last na een inject in vergelijking met een e-ester?

Is het de intensiteit van de pijn die telt bij prop of ook de langdurigheid van de pijn?
Het is we'll gevoeliger idd als de test-e, maar goed heb die een jaar of wat geleden gehad was alleen in het begin met vergin muscle btje gevoelig.

Het is meer de intensiteit maar ook omdatje prop frequenter zet blijft er altijd we'll iets gevoelig. Moet we'll zeggen dat ik er na mate ik het vaker zet er weer minder last van krijg.

---------- Toegevoegd om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------

Wanneer en hoe ervaar je zo'n kuur test/dbol na verloop van tijd? Ik hoor iedereen hier altijd kapot gaan over het gevoel dat test je geeft tijdens een kuur (in positieve zin dan he). Wanneer begin je dat te merken? Ik zit nu op dag 4, dus zal nog wel even duren. Ben benieuwd of ik er in die zin ook iets van merk. Ik doel dan niet op size/kracht gains, maar puur qua gevoel.
Dbol daar kan ik je niet mee helpen.
Weet we'll dat het geestelijke aspect met de test-e heel geleidelijk kwam en aardig laat, week of 3-5 maar je zult je geen superman gaan voelen zijn meer subtiele dingetjes meer zelfvertrouwen, maling aan dingen/situaties.

Geiligheid merk ik we'll goed. Het was bij mij meer toen ik stopte dat ik besefde dat het tog we'll aardig wat invloed me gehad heeft.

Merkte met die prop al binnen een dag of 3 dat het aan het werk was vanwege de geiligheid haha

Bij mij is het andersom, en hier is het ook over het algemeen dat quad gevoeliger is als glute.

Benen is idd makkelijker zetten alsje net begint, maar alsje eenmaal glute gezet hebt en weet hoe t werkt is dat ook easy peasy.

Is bij iedereen anders dus, bij mijn eerste kuur is alles via de glutes gegaan destijds , wel door een maatje van mij gezet maar dat doe ik tegenwoordig ook zelf en verkies nog steeds quads boven de glutes.

Ik deed het eerste in m'n quads, maar raakte keer op keer een zenuw. Overgegaan naar delts (0,6x25) en gaat prima, nu 1x per week 3cc.

Ik deed het eerste in m'n quads, maar raakte keer op keer een zenuw. Overgegaan naar delts (0,6x25) en gaat prima, nu 1x per week 3cc.

3cc in je delt lijkt me wel veel in 1x :o, was dat ook met een 0.6x25 dat je een zenuw raakte?

Ja dat is echt overkill. Moet er zelf niet aan denken om de 0.8x40 voor been te gebruiken.

Daarom zet ik 1ml met de 0.5x16 of zelfs met slinspuitje.

Ow als je maar genoeg kuurtjes doet dan moet je echt een keer af gaan wisselen.
0.5x16?? Hoelang ben je dan wel niet bezig om een ml in je been te krijgen??

Ja dat is echt overkill. Moet er zelf niet aan denken om de 0.8x40 voor been te gebruiken.

Daarom zet ik 1ml met de 0.5x16 of zelfs met slinspuitje.

Ow als je maar genoeg kuurtjes doet dan moet je echt een keer af gaan wisselen.

Is dat echt zo groot dan? de 0.8x40?

Ik gebruik dat voor alles???

Morgen 2e inject. Kuur starten direct na einde cut werkt perfect. In 4 dagen 2 kilo erbij en toch bijna een extra procent bf% eraf. zal wel compensatie zijn na van 2000 kcal naar 4000 kcal te springen, maar toch. In b4 vet+vocht only. en 1% kan ook verneukte meting zijn. maar he, t voelt goed :P

3cc in je delt lijkt me wel veel in 1x :o, was dat ook met een 0.6x25 dat je een zenuw raakte?

Valt wel mee, injecteer een beetje aan de zijkant/achterkant waar het meeste vlees zit, goed te doen! En mn delt is het gewend.

En ja dat was ook met een 0,6x25

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Morgen 2e inject. Kuur starten direct na einde cut werkt perfect. In 4 dagen 2 kilo erbij en toch bijna een extra procent bf% eraf. zal wel compensatie zijn na van 2000 kcal naar 4000 kcal te springen, maar toch. In b4 vet+vocht only. en 1% kan ook verneukte meting zijn. maar he, t voelt goed :P

Inderdaad vocht van de dbol, maar voelt wel goed :P

Net 2e keer gezet. Ik heb er amper wat van gevoeld. Hebben jullie ook wel eens dat je bijna vergeet te aspireren? Inmiddels iets meer dan 3 kilo omhoog in week 1. Zit rond de 4000kcal 200gr proteine. Rest van de verdeling zit rond de 80/20 % qua khd/vet. Ik groei zichtbaar en ik lijk net iets droger geworden. Gewicht gaat wat sneller omhoog dan verwacht. Even aanzien wat week 2 brengt ivm vocht van de dbol, of kcal iets naar beneden? Stats nu 1,92, 95 kilo, 12%.

Edit: Oh btw, als dit teveel op een logje gaat lijken mag topic ook verplaatst worden hoor :)

Staat je zelf vrij om een logje te openen. 3kg erbij in de eerste week is wat erg enthousiast dat dat door de gear komt, lijkt me meer dat je nu wel flink aan het eten bent gegaan.

Ja, hij gaat er ook gewoon helemaal in..

Heb net 5 keer opnieuw moeten prikken, trok de heletijd bloed op:o wat een ramp was dat >.>

welke locatie was dit?

Wat doe je in het geval dat je bloed optrekt?
volledige spuit met inhoud weggooien en opnieuw beginnen of injecten met nieuwe naald met die paar druppels bloed?

welke locatie was dit?

Wat doe je in het geval dat je bloed optrekt?
volledige spuit met inhoud weggooien en opnieuw beginnen of injecten met nieuwe naald met die paar druppels bloed?

Nieuwe naald erop en opnieuw proberen. Is zonde om steeds die paar ml weg te gooien.. Zolang je maar geen lucht injecteert.

oke nice :)

Terug
Naar boven