MuscleMeat

Injectie

Bezoekers in dit topic

Olie even verwarmen en een 2ml spuit gebruiken.

Of je moet stroop als olie hebben, gaat hier prima door 0.45 zelfs.
Is sust, en heb 2ml en 1.5ml, moet inderdaad wel zeggen dat het best wel dik is, wss met test-e , c en prop wel te doen :p
 
Ik hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
 
Ik hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
Momenteel inject ik in mn pecs met een 28G naald, insuline zijn 31G.
Met de hoeveelheid moeite die ik soms heb om met 28G soms te spuiten geloof ik mensen niet die zeggen met een insulinenaald prikken.. tenzij het aan de test prop ligt ipv test E
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
0.5ml shallow intramuscular met slin pins schijnt prima te gaan. Vooral tijdens een cruise wel handig denk ik
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
Optrekken gaat enorm moeilijk, moet je eigenlijk backloaded, injecteren met de gekende Nederlandse merken geen probleem.
 
Kan ik dit ook doen en wat bereik ik daar mee?
 
Heb 1 keer op aanraden van Shadow Project in mijn pec geïnjecteerd :rolleyes: Zou dat niemand adviseren tbh. Nog weken erna last gehad en elke keer als ik chest trainde voelde het alsof me pec open zou scheuren.
Mietje, zeker wat verkeerd gedaan. chest is relaxed
 
Momenteel inject ik in mn pecs met een 28G naald, insuline zijn 31G.
Met de hoeveelheid moeite die ik soms heb om met 28G soms te spuiten geloof ik mensen niet die zeggen met een insulinenaald prikken.. tenzij het aan de test prop ligt ipv test E

Je moet soms hard drukken ja… maar desalniettemin lukt het keer op keer om alles eruit te persen. Test, deca, bold… allemaal geen probleem.
 
Back
Naar boven