- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik gebruikt voor delts,armen,lats 0.45x16 zelfsMisschien ook maar eens overstappen op 0.45x25. Scheelt toch weer tov 0.6x25
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruikt voor delts,armen,lats 0.45x16 zelfsMisschien ook maar eens overstappen op 0.45x25. Scheelt toch weer tov 0.6x25
Is sust, en heb 2ml en 1.5ml, moet inderdaad wel zeggen dat het best wel dik is, wss met test-e , c en prop wel te doenOlie even verwarmen en een 2ml spuit gebruiken.
Of je moet stroop als olie hebben, gaat hier prima door 0.45 zelfs.

Momenteel inject ik in mn pecs met een 28G naald, insuline zijn 31G.Ik hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
0.5ml shallow intramuscular met slin pins schijnt prima te gaan. Vooral tijdens een cruise wel handig denk ikIk hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
Optrekken gaat enorm moeilijk, moet je eigenlijk backloaded, injecteren met de gekende Nederlandse merken geen probleem.Ik hoor weleens mensen over insuline spuitjes. Is die naald niet veel te dun voor de olie?
Makkelijk te vinden clitje en een snor.
Okee haha! Dan sla ik dit ff over...Mietje, zeker wat verkeerd gedaan. chest is relaxedHeb 1 keer op aanraden van @Shadow Project in mijn pec geïnjecteerdZou dat niemand adviseren tbh. Nog weken erna last gehad en elke keer als ik chest trainde voelde het alsof me pec open zou scheuren.
Momenteel inject ik in mn pecs met een 28G naald, insuline zijn 31G.
Met de hoeveelheid moeite die ik soms heb om met 28G soms te spuiten geloof ik mensen niet die zeggen met een insulinenaald prikken.. tenzij het aan de test prop ligt ipv test E