XXL Nutrition

Flowerbeds

Je mag bij AAS niet vragen naar bronnen, geen idee of dat wel mag met vuurwerk.

Maar t is al vrij laat he.. Vrienden van mij wilde nog een doos cobra 6 maar daar kom ik al niet meer aan :roflol:

Lol, alsof iemand je daarbij gaat helpen als je het op een forum neer zet.

@ zyx, vrij laat? ik regel dat soort dingen altijd in de 11e/12e maand.

Serieus? Vorig jaar had ik altijd alles al liggen rond deze tijd..

Maar goed, ik had dan ook hele kartonnen geen los spul :p

Moet zelf ook nog halen.. Wat grote blokken en 12" shells en dan vind ik het wel prima.

Enige jammer is dat ik nergens meer die grote bruine vlinders uit die zwarte doos kan krijgen, worden die krengen nog wel gemaakt?

lol, denk je dat ik daar dan met mijn strijkertjes sta :roflol:

ik ga dit jaar alleen een paar van die waaierpotten halen. Tis crisis.

Haha nouja, alles wat ik had moest grotendeels weer doorverkocht worden. Begon me dit jaar alleen te heet onder de voeten te worden vanwege gezeur met ex. Geen zin om in de problemen te raken dat je nog meer vermoedens krijgt van hij zal dat ook wel gedaan hebben.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 11:53 ----------

Moet zelf ook nog halen.. Wat grote blokken en 12" shells en dan vind ik het wel prima.

Enige jammer is dat ik nergens meer die grote bruine vlinders uit die zwarte doos kan krijgen, worden die krengen nog wel gemaakt?

Volgens mij wel, vorig jaar had ik ze nog wel.. Dit jaar weet ik niet zeker.. Mijn bron is overgeschakeld naar t zware werk en verkoopt alleen 3-6 inch shells, cobra's, lawinepijlen en flowerbeds.

Ik heb nog wel paar van die dingen liggen volgens mij.. cobra's gaan overigens een stuk harder.

Wat kost zo'n cobra? 5 euro per stuk?

Ik heb 2 jaar van die gekleurde toffe vlinders gehad, in een felle kleur met een lange werpsliert eraan.
Ik had nog nooit van die harde vlinders gehad, veel harder dan de bruine en kleiner ook nog.

Ik zag ze toevallig laatst nog bij dat programma op discovery met die professionele vuurwerkshows.

Die prijs van die cobra's gaan echt nergens over..
Die vlinders kocht ik altijd voor 15/20 euro per doos.

Haha 10? :roflol:

Ik heb cobra's voor 850 per doos gehad maar moest ze dan wel zelf in Italie komen halen.. Dit jaar in nederland 1250 euro voor een doos

Die dikke licht bruine supervlinders met dikke lonten knalle ook lekker. Zo'n doffe klap.

Die prijs van die cobra's gaan echt nergens over..
Die vlinders kocht ik altijd voor 15/20 euro per doos.

Valt wel mee, ze gaan net zo hard als lawinepijlen (hadden lawinepijl op grond laten knallen en vervolgens een cobra.. Vrij weinig verschil in geluid. Beide telefoonboek omheen gedaan en de spreiding was vrijwel het zelfde).

Die grote vlinders hebben volgens mij 7 gram flash, in een cobra zit 4x zoveel..

Die dikke licht bruine supervlinders met dikke lonten knalle ook lekker. Zo'n doffe klap.

En toch heb je veel betere voor de zelfde prijs, zijn alleen niet elk jaar te vinden.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 12:20 ----------

Valt wel mee, ze gaan net zo hard als lawinepijlen (hadden lawinepijl op grond laten knallen en vervolgens een cobra.. Vrij weinig verschil in geluid. Beide telefoonboek omheen gedaan en de spreiding was vrijwel het zelfde).

Die grote vlinders hebben volgens mij 7 gram flash, in een cobra zit 4x zoveel..

Maar hij klinkt niet 4x zo hard.

In die BSC ( grote bruine vlinders) zit 15gram flash. Lijkt me stug dat een cobra 4x meer heeft..?

En toch heb je veel betere voor de zelfde prijs, zijn alleen niet elk jaar te vinden.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 12:20 ----------

Maar hij klinkt niet 4x zo hard.

Hmm, nee.. Wel stuk harder maar de knal is veel mooier imo.. Zo'n lage dreun. Cobra's zijn altijd leuk om te hebben maar wel prijzig. Meeste lui kopen dan ook maar een paar pakjes, voor 20 per pakje ben je ze zo kwijt :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 12:29 ----------

In die BSC ( grote bruine vlinders) zit 15gram flash. Lijkt me stug dat een cobra 4x meer heeft..?

Oh ja zie het.. 12 gram flash.

Misschien toch maar is kijken of ik nog zo'n doos kan fixen.. Zullen vast lui zijn die t willen ruilen voor cobra's :roflol:

Beter succobus 800 :)

Vuurwerkforum

Hier even naar SniperX vragen, kan je er vast mee helpen.

Terug
Naar boven