AndroidHealthClinic

Zwaar werk

Weer zo'n nutteloze discussie hier, ik kom over een weekje wel weer terug in dit topic, gaat echt weer nergens over........ciaooooo!

Maak anders even 'kijk mij een kut leidinggevende zijn' topic aan ipv je zwaktes in het 'zwaar werk' topic te openbaren.
Veel praatjes voor iemand die niet bekend is met arbeid an sich. Nog een part time bijbaantjes kunnen regelen laatste tijd?

Of was je weer eens overgekwalificeerd?

• Topic Starter Topic Starter
@Hell93 is een topic ban nou echt het enige wat werkt bij jou?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ze elk topc laat ontsporen, of wilde je om een andere reden pas weer over een week terugkomen?
Je hebt gelijk, ik wilde om een andere reden een weekje weg, het ging toen over de "discriminatie-discussie" die volgens mij al eens is behandeld......

Maar ja ik blijf blijkbaar een beetje plakken in dit zware topic.....man man man zwaar leven zo jongens.....en dames.....

Je hebt gelijk, ik wilde om een andere reden een weekje weg, het ging toen over de "discriminatie-discussie" die volgens mij al eens is behandeld......

Maar ja ik blijf blijkbaar een beetje plakken in dit zware topic.....man man man zwaar leven zo jongens.....en dames.....
Maak er een job van en je kan hier je ervaringen delen.

Terug
Naar boven