AndroidHealthClinic

Food schema + training

Lamborghini

Novice
Waardering
0
Bij deze heb ik een schema opgesteld. Ik ben er echter nog van overtuigd dat er een aantal essentiele onderdelen ontrbreken. Zou ik misschien wat advies kunnen krijgen over wat ik meer moet eten? Voor de duidelijkheid; ik wil dus qua massa en spieren aankomen...wat vet zou ook niet verkeerd zijn.

Alvast bedankt, alle kritiek is van harte welkom!

Voedingsschema:

Normale dag:

Breakfast (10:00): 3× bruine boterham (pindakaas + ? Krabsalade + appelstroop?) / eventueel havermout
Lunch (13:00): 3× bruine boterham (pindakaas+ ? krabsalade + appelstroop?) / eventueel havermout + kwark + wat fruit
Brunch (16:30): 3× bruine boterham (pindakaas +? Krabsalade appelstroop?)
Diner (19:00 + desert): Diner + kwark
Late evening snack ( 21:00): Noten

-----------------------------------------------

Trainings dag:

Breakfast (10:00): 3× bruine boterham (pindakaas + ? krabsalade appelstroop?) / eventueel havermout

Whey Shake, kan dit beter voor of na?
<training>
Dextro (druivensuiker)

Lunch (13:00): 3× bruine boterham (pindakaas + ? krabsalade appelstroop?) / eventueel havermout + kwark + wat fruit
Brunch (16:30): 3× bruine boterham (pindakaas + ? krabsalade appelstroop?)

Wat direct voor en na de training te eten (zie hieronder)? Suggesties voor tussendoor? Shake ofzo?

(eten) Food 1 = ?
<training>
(eten) Food 2 = ?

Laatst bewerkt:
Je moet er eigenlijk bij proberen te zetten hoeveel kcal je per maal binnen krijgt.

maar om 1 vraag vn je te beantwoorden voor en na de training kun je het beste snel opneembare carbs en of eiwitten binnenkrijgen bijv. voor en na training whey-shake met een banaan.

ik neem zelf voor en na het trainen ook een paar dextro's

Wat ik wel mis bij je brunch zijn eiwitten bijv een o.5 ltr melk. en voor het slapen gaan zou ik zelf kwark,of biefstuk aanraden.

kijk even op het forum naar andere dieten.(dan moet je er wel uit kunnen komen

ik denk dat je zo rond de 3000 kcal per dag moet komen voorlopig

• Topic Starter Topic Starter
Je moet er eigenlijk bij proberen te zetten hoeveel kcal je per maal binnen krijgt.

maar om 1 vraag vn je te beantwoorden voor en na de training kun je het beste snel opneembare carbs en of eiwitten binnenkrijgen bijv. voor en na training whey-shake met een banaan.

ik neem zelf voor en na het trainen ook een paar dextro's

Wat ik wel mis bij je brunch zijn eiwitten bijv een o.5 ltr melk. en voor het slapen gaan zou ik zelf kwark,of biefstuk aanraden.

kijk even op het forum naar andere dieten.(dan moet je er wel uit kunnen komen

ik denk dat je zo rond de 3000 kcal per dag moet komen voorlopig

heel erg bedankt voor je reactie. Ik ga eens kijken wat ik aan mn schema kan veranderen. Zodra ik eruit ben post ik wel weer een update!

Een vraagje nog. Is er een goed alternatief voor melk? (geen soya/rijst melk of iets dergelijks), maar bijvoorbeeld een shake die je elke dag kunt nemen bij de brunch bijv?...aangezien ik geen melk drink.

Ok je lust geen melk of mag je geen melk?

in elk geval kun je dus eiwitpoeder kopen(whey-eiwit)
Dit kan je ook met water mengen ipv melk.. hierin zitten die eiwitten die je nodig hebt om spieren mee te kunnen ontwikkelen.

Kijk maar eens bij een winkel ze hebbben dit in verschillende smaken
Succes

Ok je lust geen melk of mag je geen melk?

in elk geval kun je dus eiwitpoeder kopen(whey-eiwit)
Dit kan je ook met water mengen ipv melk.. hierin zitten die eiwitten die je nodig hebt om spieren mee te kunnen ontwikkelen.

Kijk maar eens bij een winkel ze hebbben dit in verschillende smaken
Succes

Is goed, dankje wel! En dit kun je gewoon elke middag (bij de lunch ofzo) ongestraft drinken zonder dat ik ziek word ofzo:(:rolleyes: (naast de eiwitten die ik binnenkrijg via kwark/vlees/vis/kaas enzo?

het zijn gewoon dezelfde eiwitten als die in je voefding zitten.

ik weet niet hoe vaak je traint en hoeveel eiwitten je nodig hebt.
probeer zoveel mogelijk goed en veel te eten en slape dat is het belangrijkst.

eiwitpoeders kunnen geen kwaad je wordt er ook niet ziek van als je er te veel van neemt. BIJV vegetariers nemen dit ook omdat ze vaak simpel we te weinig eiwitten binnen krijgen.

het zijn gewoon dezelfde eiwitten als die in je voefding zitten.

ik weet niet hoe vaak je traint en hoeveel eiwitten je nodig hebt.
probeer zoveel mogelijk goed en veel te eten en slape dat is het belangrijkst.

eiwitpoeders kunnen geen kwaad je wordt er ook niet ziek van als je er te veel van neemt. BIJV vegetariers nemen dit ook omdat ze vaak simpel we te weinig eiwitten binnen krijgen.

Ok relaxt! Ik train 3 a 4 keer per week. Ik ga morgen ff langs bij de Tuinen ofzo. Maar eerst lekker slapen. Bedankt voor alle info nog....en trainse nog :)

Als je een vegetarier bent moet je dat wel even zeggen uiteraard.

Normale dag:

Breakfast (10:00): 3× bruine boterham (pindakaas + ? Krabsalade + appelstroop?) / eventueel havermout
Lunch (13:00): 3× bruine boterham (pindakaas+ ? krabsalade + appelstroop?) / eventueel havermout + kwark + wat fruit
Brunch (16:30): 3× bruine boterham (pindakaas +? Krabsalade appelstroop?)

-----------------------------------------------

Trainings dag:

Breakfast (10:00): 3× bruine boterham (pindakaas + ? krabsalade appelstroop?) / eventueel havermout

Whey Shake, kan dit beter voor of na?
<training>
Dextro (druivensuiker)

Lunch (13:00): 3× bruine boterham (pindakaas + ? krabsalade appelstroop?) / eventueel havermout + kwark + wat fruit
Brunch (16:30): 3× bruine boterham (pindakaas + ? krabsalade appelstroop?)

Sta je pas zo laat op dat je pas om 10.00 gaat onbijten??
Brunch is de maaltijd tussen heet ontbijt en de lunch (Brackfast/lUNCH)

Verdeel je hoeveelheid kcal over 6-8 maaltijden perdag.
verdeel je hoeveelheid eiwitten ook gelijk over die maaltijden.
eet voor het slapen gaan langzaam opneembare eiwitten, zoals kwark.
dus geen vet zoals noten.

Post anders een nieuw schema met de voedingswaarden erbij. dan is het makkelijker feedback geven voor iedereen!

Is goed. Ik post aan het eind van de middag ff een nieuw schema.

Terug
Naar boven