Fitness Seller

Football Manager 2009

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Iemand een torrrent/NZB van Footbal Manager 2009?? Wil dat spel gewoon gaan spelen! Kon zelf niks vinden nog. En wel gewoon Nederlands of Engels natuurlijk. :D ;)

vandaag moet ie uitkomen:D:D

hier komen de ned versies uit
www.digi-tor.org
[Link niet meer beschikbaar]

Op FTD zit een gast die zegt dat hij hem al heeft.. Moet alleen nog geupload worden volgens mij. Even afwachten dus.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zag hem ook al in de FRS gisteren in Rotterdam maar het schijnt dat het pas vanaf vandaag mogelijk is om te spelen omdat je via SEAL moet inloggen ofzo?? Ik hoop dat hij gewoon te downloaden is en te spelen. Is echt vet, lekker tactieken maken en scouten. Meesterlijk spelletje.

Hij is er nog niet. Ik denk omdat ze bezig zijn met het hele activatie systeem te kraken.

Ja beter schieten ze ff snel op.

OMg laat die nerds die shit ff snel hacken. Wil dat spel verdomme.

Ik zal wel een moraalridder zijn maar dit is echt zo'n spel die je maandenlang kan spelen en zeker die paar tientjes waard is, plus geen geklootzak met patches en nieuwe cracks en iedereen weet dat je bij deze altijd wat bugs en problemen heb die na een paar maanden via patches worden verholpen..

Ik zal wel een moraalridder zijn maar dit is echt zo'n spel die je maandenlang kan spelen en zeker die paar tientjes waard is, plus geen geklootzak met patches en nieuwe cracks en iedereen weet dat je bij deze altijd wat bugs en problemen heb die na een paar maanden via patches worden verholpen..

Eens.

Zou hem best willen kopen maar hij kost 45 euro. Er is nu een NZB die is bezig:D Kijken of het gaat lukken, schijnt nogal moeilijk te zijn.

Ik speel nu Football Manager 2008, maar heb een vraagje. Moet je die hele wedstrijden steeds bekijken ofzo? Kan je die niet gewoon overslaan zodat je meteen de uitslag ziet, want zo is het echt belachelijk. Duurt ****ing lang.

Ik speel nu Football Manager 2008, maar heb een vraagje. Moet je die hele wedstrijden steeds bekijken ofzo? Kan je die niet gewoon overslaan zodat je meteen de uitslag ziet, want zo is het echt belachelijk. Duurt ****ing lang.

nope kan niet. Een coach kan toch ook niet wedstrijden overslaan:D

nope kan niet. Een coach kan toch ook niet wedstrijden overslaan:D

Jezus, dus ik moet constant naar die bewegende rondjes op het scherm gaan kijken? Laat maar zitten dan, wat een k*tspel.

Edit: zijn der ook mensen die dat daadwerkelijk leuk vinden?

Laatst bewerkt:
Er zijn nu twee spots aangemeld op FTD. De ene beweert een werkende versie te hebben..

http://www.ftd.nu/portal/?user=Flav...4330f7&query=Rk9PVEJBTEwuTUFOQUdFUi4yMDA5LVRM

Deze informatie heeft een andere user erbij nog bijgezet:

Ik heb hem compleet werkend :) lees gwn de nfo die erbij zit en het komt allemaal goed...

bij activiatie manier koos ik voor de tweede ( telefonisch bla bla ) dus niet via steam

en ik heb wel de *** gebruikt... zonder werkt het niet nee... :)

Onderstaande patch kan nog gebruiks worden om de Nederlandse taal te krijgen:

http://www.ftd.nu/portal/?user=Flav...833a5937e26b1a2d80733a&query=ZHV0Y2ggRk0wOQ==

Deze plakken in: Program Files etc.... Football Manager 2009\data\languages

Zelf geen idee of het werkt, niet getest.. ;)

Jezus, dus ik moet constant naar die bewegende rondjes op het scherm gaan kijken? Laat maar zitten dan, wat een k*tspel.

Edit: zijn der ook mensen die dat daadwerkelijk leuk vinden?

Je kan die 'rondjes op het scherm' ook uitzetten, krijg je enkel het commentaar en die kan je zodanig inkorten dat enkel de hoogtepunten en kaarten enzo worden opgenoemd, wedstrijden zijn dan zo voorbij.

Die rondjes vind ik juist wel goed, kan je precies zien wat de uitwerkingen zijn van je tactieken op het veld, vind het allemaal behoorlijk realistisch wat betreft positiespel en loopbewegingen.

als ik thuis kom van nachtdienst dan maar snel op ftd kijken

2008 heb ik veel gespeeld. vond hem wel de lastigste tot nu toe, maar uiteindelijk toch nog gelukt om een goed werkende tactiek te krijgen.

ben benieuwd naar de 3d matches van 2009

GVD. Het lukt me niet. Ik heb die shit geinstalleerd en de patch geupdate en uitgvoerd net als de crack. MAar als ik het spel dan wil spelen komt hij met de melding dat er iets mist:S. Daniel hoe heb jij het precies gedaan?

GVD. Het lukt me niet. Ik heb die shit geinstalleerd en de patch geupdate en uitgvoerd net als de crack. MAar als ik het spel dan wil spelen komt hij met de melding dat er iets mist:S. Daniel hoe heb jij het precies gedaan?

van waar heb je em - is nou wel lastiger met die steam code

Haha, ik installeerde hem net. Blauw scherm en computer startte opnieuw op. Duidelijk p2p crap :(

Terug
Naar boven