AndroidHealthClinic

Football Manager 2009

je kan toch zo makkelijk valsspelen met dat spel.
Ik ben vroeger eens met kv mechelen beginnen spelen(was toen 2de klasser), in eerste seizoen beker van belgie gewonnen+ promotie naar eerste klasse, 2de seizoen behoorlijk ver geraakt in de uefa, zeer talentrijke jonge spelers aangetrokken en na 3 seizoenen was ik kampioen an belgie.
Hoe? Simpel, save voor een belangrijke match en bij verlies herstart je gewoon de match tot je gewonnen hebt

De save/load-trick kun je bij zowat elk spel doen.
Maar als je het wilt doen bij FM ben je niet klaar voor een manager sim.

• Topic Starter Topic Starter
Ben opnieuw begonnen met AZ, op mijn donder gehad van ajax met 3-0 thuis. :(. Talenten vinden is inderdaad moeilijk schijnt dat de Axel Witsel van Racin Genk een goed talentje is.

witsel speelt bij standard

• Topic Starter Topic Starter
Sorry sorry vriendjes. Ik ken die waardeloze belgische competitie niet zo goed.

Damn, Enoh is echt de shit. Rodney Sneijder is ook echt een talent. Jammer dat iedereen geblesseerd raakt. Echt bizar.

Niet op vakantie kunnen + kans op ontslag na een jaar?

Hallo,

Ik heb nu al 2 verschillende versies van FM09 gedownload en zit steeds met het probleem dat ik niet op vakantie kan. Ik hoorde dat er in sommige downloads een bug in zit waarmee je dus niet op vakantie kan en na een jaar ontslagen wordt.

Als ik het spel speel wil ik het ook gewoon goed spelen. Mijn vraag is, hebben jullie ook dit probleem? en zo niet waar heb je de nzb vandaan?

Alvast bedankt,
Xuino

Ben opnieuw begonnen met AZ, op mijn donder gehad van ajax met 3-0 thuis. :(. Talenten vinden is inderdaad moeilijk schijnt dat de Axel Witsel van Racin Genk een goed talentje is.

Die Witsel is inderdaad goed. Ik heb nu net seizoen 1 klaar (ik ben verslaafd) en Witsel is aardig verbeterd.

Eerste seizoen zit nu er op, kampioen geworden met Ajax met mijn zelfgemaakte 4-3-3 opstelling. Aankomende zomer komen Angel di Maria, Remy Riou en Keirrison (Cortiba) mijn kant op. Ik moet alleen een spits vinden want zoals het er nu uitziet krijg ik veel boden voor Huntelaar. Arsenal, Chelsea, Inter en Real Madrid zijn geinteresseerd.

Damn, Enoh is echt de shit. Rodney Sneijder is ook echt een talent. Jammer dat iedereen geblesseerd raakt. Echt bizar.

Speel je met de 9.1.0 patch? Dan moet je al een stuk minder blessures hebben.

Ik speel inderdaad met de 9.1 patch. Wat is trouwens het verschil tussen een AC en een S?

Ik speel inderdaad met de 9.1 patch. Wat is trouwens het verschil tussen een AC en een S?

Idem echte leven, spits en centrale aanvaller. Spits is echt doelpuntenmaker, centrale aanvaller laat eerder scoren.
Spits = Vandenbergh
Aanvaller = Dembele

Ze zouden er nog een bij moeten maken, TM(target man).

De na sack na 1 seizoen zou bij fifa manager zijn. Alleen holiday is momenteel ****ed up(omdat de exe van de demo wordt gebruikt), en nog iets maar dat ben ik vergeten.

Iemand een torrrent/NZB van Footbal Manager 2009?? Wil dat spel gewoon gaan spelen! Kon zelf niks vinden nog. En wel gewoon Nederlands of Engels natuurlijk. :D ;)

geen torrents maar download via RS.

iYCXnha5kZ-1.jpg

http://gratis.atfreeforum.com/games...-tl-incl-crack-and-patch-200mb-part-t416.html
:thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://gratis.atfreeforum.com/games-f8/fifa-09-highly-compressed-1-38gb-t454.html
:thumbs:

Heeft iemand een idee wnr de nieuwe fm uitkomt?

Spel is echt een abnormale verslaving. Het is ook héérlijk om zo al de talentjes te leren kennen. Wel jammer dat sommige ploegen zo een onrealistisch laag transferbudget hebben.
Hoop dat daar dit jaar verandering in komt.

Heeft iemand een idee wnr de nieuwe fm uitkomt?

Spel is echt een abnormale verslaving. Het is ook héérlijk om zo al de talentjes te leren kennen. Wel jammer dat sommige ploegen zo een onrealistisch laag transferbudget hebben.
Hoop dat daar dit jaar verandering in komt.

denk rond november
zit al in jaar 2014 :eek: bijna 2015
al die jaren bij feyenoord :D zit nu in de top 15 rijkste clubs met een marktwaarde van 247 mil :roflol:
beste speler die ik ooit gehad heb is marquinos
kan alle plekken van aanval spelen :D en rodney sneijder is een zeer geode investering had hem in mijn eerste zeisoen geruild tegen slory en greene nu is na 5 jaar is hij mijn vaste linker middenvelder :D

denk rond november
zit al in jaar 2014 :eek: bijna 2015
al die jaren bij feyenoord :D zit nu in de top 15 rijkste clubs met een marktwaarde van 247 mil :roflol:
beste speler die ik ooit gehad heb is marquinos
kan alle plekken van aanval spelen :D en rodney sneijder is een zeer geode investering had hem in mijn eerste zeisoen geruild tegen slory en greene nu is na 5 jaar is hij mijn vaste linker middenvelder :D

Haha, lekker man. Ja, heb ook al veel gehoord over rodney sneijder(is dit eigenlijk het broer van Wesley?) maar heb hem zelf nog niet gehad.
Speel meestal met anderlecht en met kleinere ploegen en dan is hij financieel niet haalbaar:D Je moet wel onvoorstelbaar veel hebben gewonnen om zo een marktwaarde te hebben. Kvind altijd zo klote dat als je bij een kleinere club zit de prijzen van je topspelers zo laag blijven.
Je bent dan bijna verplicht om je beste spelers voor een prikje naar een topclub te laten gaan. Ik heb ooit Keirrison bij anderlecht voor 9 miljoen naar Milan moeten laten vertrekken..
Het leukste vind ik zelf je eigen jeugdspelers toppers laten worden, is ook de grootste uitdaging.. Rond december zullen er op het internet wel weer lijsten met nieuwe wonderkids verschijnen en dan speel je met een club als Tottenham iedereen in de vernieling, vind ik maar niets aan.

Haha, lekker man. Ja, heb ook al veel gehoord over rodney sneijder(is dit eigenlijk het broer van Wesley?) maar heb hem zelf nog niet gehad.
Speel meestal met anderlecht en met kleinere ploegen en dan is hij financieel niet haalbaar:D Je moet wel onvoorstelbaar veel hebben gewonnen om zo een marktwaarde te hebben. Kvind altijd zo klote dat als je bij een kleinere club zit de prijzen van je topspelers zo laag blijven.
Je bent dan bijna verplicht om je beste spelers voor een prikje naar een topclub te laten gaan. Ik heb ooit Keirrison bij anderlecht voor 9 miljoen naar Milan moeten laten vertrekken..
Het leukste vind ik zelf je eigen jeugdspelers toppers laten worden, is ook de grootste uitdaging.. Rond december zullen er op het internet wel weer lijsten met nieuwe wonderkids verschijnen en dan speel je met een club als Tottenham iedereen in de vernieling, vind ik maar niets aan.

9 mil voor keirrison:eek:
de marktwaarde blijft wel heel laag marquinos is niet meer dan 10 mil waard m aar kan wel 80 mil voor vragen is ook gebdoen door milan maar ik doe hem egt niet weg
en keirrison heb ik ook in 5 jaar dat hij bij mij speelt heeft hij 169 doelpunten gemaakt :D een echte spits:D
rodney sneijder kon je in het begin voor 8 ton ophalen in 2015 kan j ehem voor meer dan 40 wegdoen:D

9 mil voor keirrison:eek:
de marktwaarde blijft wel heel laag marquinos is niet meer dan 10 mil waard m aar kan wel 80 mil voor vragen is ook gebdoen door milan maar ik doe hem egt niet weg
en keirrison heb ik ook in 5 jaar dat hij bij mij speelt heeft hij 169 doelpunten gemaakt :D een echte spits:D
rodney sneijder kon je in het begin voor 8 ton ophalen in 2015 kan j ehem voor meer dan 40 wegdoen:D

Kijk, dat kan toch niet. Ook al speelt een speler voor Feyenoord,Ajax of Psv.
Als het een echte wereldtopper is kan zijn marktwaarde toch makkelijk 20-25 miljoen euro zijn. Dat tezamen met de relatief kleine transferbudgetten vind ik echt zonde. Daarom nemen de meeste denk ik ook een club als Barca,Man u,.. Omdat het een heel pak makkelijker spelen is.

Ben ik ff slecht van geweest man, toen Keirisson voor dat bedrag vertrok:D
Kvind het ook wel super dat veel talentjes uit fm ook talenten zijn in real life. Dzagoev,sakho,keirisson,saivet,..
Kan niet wachten tot de nieuwe versie uitkomt:D
En 169 doelpunten op vijf jaar tijd is wel lekker ja:D

Terug
Naar boven