Fitness Seller

Football Manager 2009

er zijn een paar rotte versies uit naar het schijnt, nog even wachten tot die weg zijn

Hij start hier nu in ieder geval op. Heb ook dat NL pack gedownload. Ga nu een nieuw seizoen beginnen. Ben benieuwd.

WOW vet is ie uit? vroeger speelde ik af en toe TCM totdat ik FM tegen kwam, ben er sinds 2005 aan verslaafd :D

3 vrienden van me ook, af en toe een weekendje FM is vet :D

can't wait to play! :D

Ik speel nu Football Manager 2008, maar heb een vraagje. Moet je die hele wedstrijden steeds bekijken ofzo? Kan je die niet gewoon overslaan zodat je meteen de uitslag ziet, want zo is het echt belachelijk. Duurt ****ing lang.

hee verzaker! als je het spel goed speelt duurt het niet lang! maarjah voor de mensen die graag powerplayen :D

Op de dag van de wedstrijd: Ga op vakantie voor 1 dag en voila ;) even juiste instellingen instellen zodat je opstelling gewoon normaal blijft en klaar.

Damn, het is veel uitgebreider en zelfs "3D" :o

ben nu de versie op ftd met nl patch het downloaden, was dat dezelfde als jij ook hebt tractortje, of heb je via torrent?

hoe is de 3e btw?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu ook een nieuwe aan het downlaoden. Ook 1 met Nederlandse patch. Hoop dat het nu wel gaat lukken!

via ftd met NL patch werkt prima

je moet bij installeren activeren via phone pakken, dus niet via steam.

vervolgens gewoon installeren, patchen en de crack installeren.

run as ****ing administrator in vista!!

Indd. Ben maar opnieuw begonnen en ga het iets serieuzer doen. Ben met feyenoord ontslagen bijna aan het einde van het seizoen. Stonden op de 13e plek, wel tot redelijk ver in de UEFA cup gekomen maar ook uitgeschakeld. En ook nog eens in de amstel cup tegen agovvv eruit in de 2e ronde.

je kan toch zo makkelijk valsspelen met dat spel.
Ik ben vroeger eens met kv mechelen beginnen spelen(was toen 2de klasser), in eerste seizoen beker van belgie gewonnen+ promotie naar eerste klasse, 2de seizoen behoorlijk ver geraakt in de uefa, zeer talentrijke jonge spelers aangetrokken en na 3 seizoenen was ik kampioen an belgie.
Hoe? Simpel, save voor een belangrijke match en bij verlies herstart je gewoon de match tot je gewonnen hebt

Ik ben vroeger eens met kv mechelen beginnen spelen(was toen 2de klasser), in eerste seizoen beker van belgie gewonnen+ promotie naar eerste klasse, 2de seizoen behoorlijk ver geraakt in de uefa, zeer talentrijke jonge spelers aangetrokken en na 3 seizoenen was ik kampioen an belgie.
Hoe? Simpel, save voor een belangrijke match en bij verlies herstart je gewoon de match tot je gewonnen hebt

Ja dat is toch niet leuk

Ik ben het ook aan het spelen, seizoen met Ajax begonnen. Net begonnen aan de competitie, 2-0 winst tegen Willem II, simpel. Wel veel geblesseerden, zelfs met de patch. En niet een paar dagen, maar meteen maanden.

Ik heb het spel geinstalleerd, maar als ik hem wil opstarten moet ik hem activeren met een productcode ofzo... waar slaat dit op?

Ik heb het spel geinstalleerd, maar als ik hem wil opstarten moet ik hem activeren met een productcode ofzo... waar slaat dit op?

Dat is de nieuwe beveiliging. Als je hem hebt gedownload, lees de info, als je hem hebt gekocht, lees de handleiding.

veel makkelijker: download FMM, echter als je het niet voor jezelf wil verpesten, cheat dan niet! veel en veel en veeeel leuker ;)

veel makkelijker: download FMM, echter als je het niet voor jezelf wil verpesten, cheat dan niet! veel en veel en veeeel leuker ;)

Yup, ben ik het mee eens. Alleen is het lastig om goede talenten te vinden als je al ver in het spel zit.

Het spel werkt nu, alleen als ik de patch download gaat hij updaten enzo allemaal goed, maar dan staat er geen nieuwe database in de map
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\data\db
wat doe ik nog fout?

Het spel werkt nu, alleen als ik de patch download gaat hij updaten enzo allemaal goed, maar dan staat er geen nieuwe database in de map
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\data\db
wat doe ik nog fout?

Bij mij staat er ook alleen de 900 database in die map. Maar als je het spel opstart kan je gewoon de 901 update kiezen als database.

Terug
Naar boven