- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik speel nu Football Manager 2008, maar heb een vraagje. Moet je die hele wedstrijden steeds bekijken ofzo? Kan je die niet gewoon overslaan zodat je meteen de uitslag ziet, want zo is het echt belachelijk. Duurt ****ing lang.

even juiste instellingen instellen zodat je opstelling gewoon normaal blijft en klaar.je kan toch zo makkelijk valsspelen met dat spel.
Ik ben vroeger eens met kv mechelen beginnen spelen(was toen 2de klasser), in eerste seizoen beker van belgie gewonnen+ promotie naar eerste klasse, 2de seizoen behoorlijk ver geraakt in de uefa, zeer talentrijke jonge spelers aangetrokken en na 3 seizoenen was ik kampioen an belgie.
Hoe? Simpel, save voor een belangrijke match en bij verlies herstart je gewoon de match tot je gewonnen hebt

Ik heb het spel geinstalleerd, maar als ik hem wil opstarten moet ik hem activeren met een productcode ofzo... waar slaat dit op?
je kan toch zo makkelijk valsspelen met dat spel.
Ik ben vroeger eens met kv mechelen beginnen spelen(was toen 2de klasser), in eerste seizoen beker van belgie gewonnen+ promotie naar eerste klasse, 2de seizoen behoorlijk ver geraakt in de uefa, zeer talentrijke jonge spelers aangetrokken en na 3 seizoenen was ik kampioen an belgie.
Hoe? Simpel, save voor een belangrijke match en bij verlies herstart je gewoon de match tot je gewonnen hebt

veel makkelijker: download FMM, echter als je het niet voor jezelf wil verpesten, cheat dan niet! veel en veel en veeeel leuker![]()
Het spel werkt nu, alleen als ik de patch download gaat hij updaten enzo allemaal goed, maar dan staat er geen nieuwe database in de map
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\data\db
wat doe ik nog fout?