- Waardering
- 7.382
Streel eens over je baard bij Amon Amarth voor me.
Have fun straks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Streel eens over je baard bij Amon Amarth voor me.

Amenra rulet hard. Vond het echt vreemd dat ze zo vroeg speelden.De opener Amenra. De grote verrassing want kende ik niet maar wat een intense goede band. Vocalen moeten je smaak zijn maar de zware sludge grooves zijn kippenvel waardig en ze speelden veel te kort.
. Daarna gaan ontspannen met Amon Amarth, Volbeat viel live nogal tegen te weinig energie. Met Rammstein op de front row als afsluiter, wat een show
.Toen was het tijd voor motorhead, wat een enorm k*t geluid was dat zeg niet te zuinig. En de wind waaide ook snoeihard waardoor het helemaal nergens naar klonk. En lemmy was zoals gewoonlijk ook totaal niet te verstaan.
Daarna ben ik me eentje eerder weggegaan om bij amon amarth vooraan te komen. Het was echt zo bizar druk ik kon amper de tent inkomen
AmenRa mocht voor mijn gerust wat later. Ik zie ze veel liever in een donker kot dan op klaarlichte dag. Ook al was het in een tent het was te klaar. 't Volk wilde gelijk niet echt mee. Ofwel stond ik op een slechte plaats ofwel was ik mij te veel aan het smijten, kan ook.
Lukt vrijwel nooit met bands die openen maar je zag mensen hier en daar ook wel beduusde gezichtjes krijgen daar waar het er stevig aan toe ging haha. Verwacht je niet gelijk zo'n band.
.Ik ben er ook af en toe tussen gedoken en aardig wat hoeken lopen uitdelen en ook aardig mogen ontvangen :-/ Paar x goed door me enkels heen geklapt ook (misschien had je toch gelijk corpaul dat we hier te oud voor zijn).
Bij Amon Amarth stond een oudere vrouw, ik schat toch wel rond de 60 en misschien 1.50m, in de eerste rij.
)Denk dat ik die ook gezien heb haha! Aan de linkerkant ergens? In het begin dan toch en daarna heb ik haar ook niet meer gezien. Die was ook wel laddertje zat. (maar weg dus voordat ik m'n move kon maken)