MuscleMeat

Foto shoot voor de Aktueel

kom op Marrie!!:D ik zal je wel sponseren met whey als je weer langskomt:P
me broertje zal ik ook wel meeslepen!!!:D

Toppie meis!!! dat heb je weer goed gedaan ! ! gr michelle(wolfy)

Ik kan de site gelukkig openene... Kan maar 1 ding zeggen DIEP RESPECT voor jou!!!!!:D

whoa wat een transformatie!! petje af hoor:thumbs:

Wauw! Opnieuw een topprestatie van je! Inderdaad heel erg veel respect!!!!
Laat je nog horen hoe de shoot ging? En nog veel belangrijker: wanneer je erin verschijnt? Willen we natuurlijk allemaal wel zien he?!

Groetjes Désirée

Wow!

Wat een transformatie!
You've come a looooooong way baby! :bow:

Diep respect, want het is echt niet eenvoudig om weer een goed figuur te krijgen nadat je jaaaaaren echt veel te dik ben geweest.
Je voor en na fotos moet een inspiratie bron zijn voor mensen met overgewicht. Als je het echt wil en de moeite en de discipline kan opbrengen, dan kan je jezelf omtoveren van een vet nijlpaard in een slanke jonge moeder. Dat heb jij wel bewezen.:thumbup:

Waauww echt knap joh!! heb veel respect voor je :)
Suc6 met alles!!!

Inderdaad heel knap Mar.

Veel succes met de fotoshoot, het gaat je vast lukken.
Misschien wil Aimée of iemand anders nog wat tips geven over poseren en zo?

Lauw zei:
Als je het echt wil en de moeite en de discipline kan opbrengen, dan kan je jezelf omtoveren van een vet nijlpaard in een slanke jonge moeder. Dat heb jij wel bewezen.:thumbup:
Subtiel :thumbs:

Zo dan!

Ik heb op je homepage gekeken en je bent echt een mooie meid geworden!
Suc6 bij de Actueel !

Geweldig gedaan meis!
Super hoe je zo ver bent gekomen, aan jouw doorzettingsvermogen kan menig persoon nog een puntje zuigen :)

Ben trots op je! Maar dat wist je allang :D Nogmaals heel knap gedaan en ik kijk uit naar de reportage en het interview :D

Knuf Yff

Suc6 he en mak er wat mooies van :D

fantastisch om dit eens te horen, ik vind het megaknap van je, omdat ik ook weet wat het precies is, ben inmiddels ook verslaafd aan bb , en ook al 50 kilo afgevallen, maar wil er nog zeker 20 vanaf hebben, en om dan zon geweldige success verhaal te lezen , motiveert mij ontzettend.. Hard werken, veel sporten en veel discipline zorgt er blijk blijkbaar voor dat je je doelen kunt halen.

Success met de shoot, en ook ik wil het artikel graag lezen!! (Y)

leuk joh en spannend!
gefeliciteerd!

Top!! Net je site gelezen, ga zo door!!:thumb:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kwam deze tegen in mijn archief van dikke pic`s .
De tranen schieten dan in mijn ogen .
Voor mijn nieuwe webpage ben ik ze aan het scannen .
Maar ja we gaan door .... op naar de 15e sept 2006
en tnx voor de reacties ....
Happy-me

:eek: Respect! Hier kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen. Inclusief mezelf! :D

:bow:

Terug
Naar boven