AndroidHealthClinic

Foto van voren

synconiax

Novice
Waardering
0
Hoi,
ik ben 17 jaar oud en train al een tijdje kyokushin karate en muay thai en ben sinds kort begonnen met bodybuilding om wat meer massa en anaerobe spieren op te bouwen.
Nu doe ik een half jaartje gewichts training erbij, maar om de een of andere rede blijf ik skinny.
Kan iemand mij misschien een paar tips geven om wat sneller massa te kweken?

Bedankt :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

who's bad!?

meer massa = meer vreten

Hoi,
ik ben 17 jaar oud en train al een tijdje kyokushin karate en muay thai en ben sinds kort begonnen met bodybuilding om wat meer massa en anaerobe spieren op te bouwen.
Nu doe ik een half jaartje gewichts training erbij, maar om de een of andere rede blijf ik skinny.
Kan iemand mij misschien een paar tips geven om wat sneller massa te kweken?

Bedankt :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kerel wat is dit voor een foto... Ik zie een dunne cowboy!!! Plaats is iets beters...
Het schort jou duidelijk in de voeding. Daarvoor moet je een topic maken in de voedingssectie en plaats daar je v.schema en dan zijn daar wel mensen die je willen helpen...

Ziet er goed uit, mooi droog, leuke foto overigens.;)

Eet je veel? Doe je tijdens de oefeningen veel herhalingen? Of dus je juist heel zwaar en minder herhalingen?

Jepp, als je "groter" wilt worden ga je echt moeten eten als de beesten. Let wel dat je beter meerdere malen kleine maaltijden verslindt, dan jezelf 2 keer per dag overeet.
Als je zoveel sport, zul je wel pezig en vetvrij blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reacties

Ik eet tegenwoordig al best veel, vreet de hele dag bakjes tonijn leeg, maar dat is pas sinds 3 maanden ongeveer...ik zie eigenlijk nog totaal geen verschil.
Hoort het langer te duren?

Ik doe ongeveer 6-8 herhalingen per set, meestal 3-4 sets met redelijk zware gewichten
Ik train om de dag met 2 dagen rust in de week, op de dagen dat ik niet met gewichten train heb ik muay thai of karate, behalve op de 2 rustdagen

Laatst bewerkt:
Nee hoor, meestal ben je na drie weken wel ongeveer 25 kg zwaarder als je de hele dag bakjes tonijn leeg eet.

Kom op kerel, nou ff realistisch, je bent 17, heb een goede fysiek als uitgangspunt, je hebt alle tijd van de wereld om een serieuze beer te worden. Het enige wat je nodig hebt is ook daadwerkelijk die tijd en toewijding. Lees eens wat door in het voedinggedeelte want alleen op tonijn kom je er niet.

Ik eet tegenwoordig al best veel, vreet de hele dag bakjes tonijn leeg, maar dat is pas sinds 3 maanden ongeveer...ik zie eigenlijk nog totaal geen verschil.

Omdat je zo droog bent heb je maar weinig "reserves" voor t opbouwen van je spieren. Gij zult moeten vreten! Maakt niet uit wat je eet als je maar veel eet! Tegen de tijd dat je de 15% vet hebt bereikt hoef je pas op te gaan passen. Maar dat zal bij jou heel lang duren als jij dr uberhaubt al aan kan komen als je zoveel sport.

Suc6!

Zoals ik al typte post je voedingsschema even bij de juiste sectie en dan kunnen we je beter helpen...

Er is een verschil tussen veel vreten en veel vreten..

Ga eens wat rond neuzen in de voedingssectie, en post daar eens wat je zoal eet op een dag. Ik weet zeker dat je daar een boel goede pointers zult krijgen.

Omdat je zo droog bent heb je maar weinig "reserves" voor t opbouwen van je spieren. Gij zult moeten vreten! Maakt niet uit wat je eet als je maar veel eet! Tegen de tijd dat je de 15% vet hebt bereikt hoef je pas op te gaan passen. Maar dat zal bij jou heel lang duren als jij dr uberhaubt al aan kan komen als je zoveel sport.

Suc6!

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Laten we het deze jongen direct goed leren!!!

ben niet duidelijk ???

eerste was: neem een betere foto
en de 2de: je moet veel meer eten knul

;)

Als ik mijn vergroot glas bij het scherm duw lijkt het of ik een indiaanse mijnwerker zie.

Ik denk dat het dus eten, trainen, eten,trainen en eten wordt.

En no offence, maar zou bijna denken dat je een fakeaccount hebt.

nounou, zo dun is ie ook weer niet. Best redelijke armen+onderarmen. Wel redelijk dun, maar heb echt wel slechter gezien hier. De foto is wel superfout, met die hoed:o

Maargoed, plaats eens bij voedingssectie wat je per dag eet, ik weet bijna zeker dat het niet boven de 3000kcal zit;)

Blinkie Bill vreten jonge

Terug
Naar boven