Fitness Seller

Fotograferen en filmen: why?

Foreskin Hump

Dutch Bodybuilder
Waardering
106
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Als ik bewusteloos zou neervallen op straat, gaat er eerst 10 man een foto met z'n klotemobiel maken en bedenkt de 11e pas hoe ie me gaat helpen.

Iedereen fotografeert/filmt alles. Waarom? Is het puur voor Facebook? Of is het om je er thuis op af te trekken?

Laatst bewerkt:
Dan kan je aan andere mensen laten zien wat voor een druk, stoer leven jij leidt die elke dag vol avontuur zit.

Heb er zelf een enorme hekel aan. Zelfs mijn eigen maten waar het eerst zo gezellig mee was zitten alleen maar op die k*t telefoon van ze.

Wat erwin280 zegt.

Sommige dingen kom je gewoon haast nooit tegen, en dan wil je er wel eens een foto van maken.

Iemand moet het doen.

Zonder deze helden valt er niets te lachen op youtube.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ekte helden die telefoonridders. Ben je een keertje dronken in het weekend, doe je wat doms en de volgende dag sta je met je bek op YouTube.

Ieder voor zichtzelf en hun status, footage hebben van een harde knockout of minsten 4 botten breken en je hebt je next level status achieved.

Ik stoor me er best wel aan. Lijkt me vooral vervelend voor agenten die meteen omringd worden met die dingen als ze eens een keertje hard optreden.

Zal er in elk geval niet beter op worden met die google-glass bril. Nuja, mij kan het niet veel schelen, ze doen maar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik stoor me er best wel aan. Lijkt me vooral vervelend voor agenten die meteen omringd worden met die dingen als ze eens een keertje hard optreden.

Inderdaad, maar die gasten van wegmisbruikers zijn net zo erg. Draait er weer een mocro door omdat ie gefilmd wordt, zeggen die agenten altijd: "Ze filmen jou niet maar mijn werk."

???

Ontopic: De reden dat ik deze discussie start is omdat afgelopen weekend gasten mijn dronken maat wilden fotograferen omdat ie zat te slapen in een kebabzaak. Toen ik (eerst vriendelijk) vertelde dat ze niet moesten gaan k*tten en gewoon hun broodje moesten opeten leek ik degene die iets absurds eiste. Toen ik voorstelde eentje zijn bril door zijn achterhoofd te rossen gingen ze naar buiten. Waar haal je het gore lef vandaan dacht ik? Iemand uitlachen omdat ie dronken is, oké prima eigen schuld, maar ga niet grappig doen met je paupertelefoontje.

Inderdaad, maar die gasten van wegmisbruikers zijn net zo erg. Draait er weer een mocro door omdat ie gefilmd wordt, zeggen die agenten altijd: "Ze filmen jou niet maar mijn werk."

???

Ontopic: De reden dat ik deze discussie start is omdat afgelopen weekend gasten mijn dronken maat wilden fotograferen omdat ie zat te slapen in een kebabzaak. Toen ik (eerst vriendelijk) vertelde dat ze niet moesten gaan k*tten en gewoon hun broodje moesten opeten leek ik degene die iets absurds eiste. Toen ik voorstelde eentje zijn bril door zijn achterhoofd te rossen gingen ze naar buiten. Waar haal je het gore lef vandaan dacht ik? Iemand uitlachen omdat ie dronken is, oké prima eigen schuld, maar ga niet grappig doen met je paupertelefoontje.
je bent te goed voor je vrienden.

Vind vooral die liveleak filmpjes echt ziek , mensen die onder zieke omstandigheden muisstil zitten te filmen of te joelen van enthousiasme.

Ik en mijn maten filmen elkaars dronken koppen ook regelmatig. Volgende dag/feestje lach je er een keer om, en dan is het weer klaar. Blijft bij ons binnen de groep en er wordt verder niets ongewenst op Facebook/YouTube gegooid. Guycode zeg maar.

Als ik bewusteloos zou neervallen op straat, gaat er eerst 10 man een foto met z'n klotemobiel maken en bedenkt de 11e pas hoe ie me gaat helpen.

Iedereen fotografeert/filmt alles. Waarom? Is het puur voor Facebook? Of is het om je er thuis op af te trekken?

Wat wil je dat we doen dan ... wat valt er te helpen aan iemand die bewusteloos neervalt ? Als'ie niet vanzelf bij komt belt er vast wel iemand 112.

Waarom ben je van plan bewusteloos te vallen trouwens, en wat zou je zelf doen als iemand neervalt ?

Misschien wachten ze wel op Rutten...

m1nxdola78g2_std640.jpg

Ik en mijn maten filmen elkaars dronken koppen ook regelmatig. Volgende dag/feestje lach je er een keer om, en dan is het weer klaar. Blijft bij ons binnen de groep en er wordt verder niets ongewenst op Facebook/YouTube gegooid. Guycode zeg maar.

Zo iets kan ook prima, zolang je het maar niet de hele tijd doet. Wel beetje apart als je mensen gaat filmen die je niet kent.

Het is vooral erg met wijven, heb genoeg meisjes die elke keer na het uitgaan weer een stuk of 5/6 foto's op Facebook plaatsen. Lopen constant met hun mobiel rond en aan hun vrienden te vragen of ze een foto van hen willen maken.

Andere situatie... daarbij door die wijven weet ik weer waar op te geilen op een maandagochtend

Zo iets kan ook prima, zolang je het maar niet de hele tijd doet. Wel beetje apart als je mensen gaat filmen die je niet kent.

Het is vooral erg met wijven, heb genoeg meisjes die elke keer na het uitgaan weer een stuk of 5/6 foto's op Facebook plaatsen. Lopen constant met hun mobiel rond en aan hun vrienden te vragen of ze een foto van hen willen maken.

Kunnen ze op facebook weer laten zien dat ze een avond uit waren en dat ze zoveel "vrienden" heeft. Terwijl als ze ergens met de auto een lekkenband heeft niemand van die "vrienden" haar zou komen helpen.

Terug
Naar boven