erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Inderdaad, maar die gasten van wegmisbruikers zijn net zo erg. Draait er weer een mocro door omdat ie gefilmd wordt, zeggen die agenten altijd: "Ze filmen jou niet maar mijn werk."
Ontopic: De reden dat ik deze discussie start is omdat afgelopen weekend gasten mijn dronken maat wilden fotograferen omdat ie zat te slapen in een kebabzaak. Toen ik (eerst vriendelijk) vertelde dat ze niet moesten gaan k*tten en gewoon hun broodje moesten opeten leek ik degene die iets absurds eiste. Toen ik voorstelde eentje zijn bril door zijn achterhoofd te rossen gingen ze naar buiten. Waar haal je het gore lef vandaan dacht ik? Iemand uitlachen omdat ie dronken is, oké prima eigen schuld, maar ga niet grappig doen met je paupertelefoontje.
O het waren dus niet je eigen of zijn vrienden die hem filmden? Ik dacht eerst dat je je niet zo druk moest maken maar als je ze verder niet kent dan geef ik je groot gelijk.
Wij filmen elkaar onderling ook wel eens als iemand bezopen is of een rare actie maakt maar dit wordt niet zomaar klakkeloos op youtube of facebook gezet.