XXL Nutrition

Foto's Jay Cutler & Phil Heath (vorig weekend 27-29 juli)

Driven1010

Competitive Bodybuilder
Waardering
18
Het deskundig commentaar is van de max muscle uitbater in Venice (California)...

Here's a pic in Jay's kitchen with Phil, Jay and a friend of Jay's name Vic, he's from Pittsburgh and he is a orthopedic surgeon, very cool guys and it was nice hanging out with him too.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

That poor Jay was being teased by Vic and his pizza while Jay was eating his rice and turkey. Phil was caught in the line of fire while chewing, he did not want this pic posted but since Jay said DO IT, Do It! I had to oblige. You look great Phil, don't worry!

I think Jay was amused by Phil's expression while eating the pizza, what do you think?

Jay and USA Light Heavyweight Champ Peter Putnam.

Phil and GetBig's Ron Avidan

Trey Brewer, Lonnie Teper and Big Poppa Cuts

At the gym finishing triceps

The Gift is feeling... MUSCULAR!

Flex shoot at the gym, training back

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

coole foto's

en wat een triceps heeft die phil!

nice pics ! :thumbup:
kan je halaas nog geen karma geven,hou je tegoed

coole pics

Karma heb je nog tegoed van mij

mooie foto's!
Cool! Toch ziet Jay er slecht uit in zijn gezicht.

Wilde net zeggen, behoorlijk ****ed up.

Maar zie hem zitten in de bioscoop, geweldig :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hebben ze daar extra grote stoelen ofzo, want ik vind het zelf al best krap in zo'n bioscoop stoeltje ???

Krap en krap is twee, misschien ben je best groot maar je moet niet denken dat je zo groot bent als jay of eender welke andere prof. In real life zijn ze trouwens een stuk groter als op foto...

Hij zit niet in de bioscoop, hij is naar de NPC USA championships aan het kijken, die vonden plaats in Las Vegas. Cutler woont in Las Vegas.

Laatst bewerkt:
Gekkkk! die triceps van phil zijn gewoon monsterlijk...:eek:

Jay is de man! :)

wel schraal dat Jay een shirt aanheeft van Ben Wallace. Die speelt al een jaar niet meer in Detroit. Verrekte pauper, koop een shirtje van de Bulls, waar hij nu speelt :P

Ontopic:

wat een monster. Die maat van hem is een 'normale' kerel en Jay dubbelt hem. Hilarisch :D

jay kop ziet er echt slecht.. elke foto lijkt hij er k*tter uit te zien...dieeten gaat hem zwaar af

Wat een dikke kop ook heeft Trey Brewer.

Ontopic:

wat een monster. Die maat van hem is een 'normale' kerel en Jay dubbelt hem. Hilarisch :D
Die maat van hem 'traint' ook. Hij was/is Jay's trainingsmaatje in de DVD One Step Closer. Jay noemde em daar ook Big Vic. Dus het is niet echt iemand met een normaal postuur;).

Btw erg mooie foto's vooral die van flex. En ik vind het wel meevallen met Jay z'n hoofd op het moment???. Ik heb trouwens het idee dat Jay er minder scherp bijstaat als voorgaande jaren:)

Die Vic is geen kleine man hoor, dat is al duidelijk te zien aan de foto's en ook op de dvd!

Zoals eerder al is gezegd, je hebt geen weet ervan hoe groot die pro's zijn, totdat je ze een keertje in het echt ziet. Neem de grootste gozer uit je gym, zet hem naast een Jay (of een willekeurige andere Olympia kandidaat) en hij ziet er klein uit.

Overigens is Jay nog niet klaar met zijn voorbereiding, dat moeten we niet vergeten!
Dus we kunnen wel stellen dat hij niet in wedstrijd shape is, maar dat is logisch!
Ik denk dat hij er op de O zeer goed bij zal staan :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een dikke kop ook heeft Trey Brewer.

Trey is off-season, volgende wedstrijd die hij gaat doen is de 2008 junior nationals. Mijn voorspelling: Unaniem overall winnaar...

ziet er in de verste verte niet meer uit als een junior :p

Terug
Naar boven