Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een half jaartje ben ik bezig met gewichten, maar pas een dikke maand track ik wat ik eet en dus ook maar een maand aant cutten (met voldoende eiwitten). Onderarm vet is dus nog lang niet weg
Ik ben al eventjes ziek, dus energy level redelijk laag. Moeilijk om binnen de macro's te blijven (doe het wel hoor ) Gisteren voelde ik me opgeblazen, puffy en bwèèk.
Toen dacht ik aan hetgeen een vriendin zei nadat ik haar mijn - erg ambitieuze - doelen vertelde. Ze herinnerde mij steeds te blijven genieten van het proces ook al is er de neiging alleen "eyes on the prize" te houden.
Dus nam ik enkele selfies om er eerlijk naar te kunnen kijken en te beseffen dat dit het beste is dat ik er ooit heb uitgezien. Een verleden van overgewicht, wel naar een "gezond BMI" gebracht, maar al jaren licht overgewicht. Nooit sterk geweest, nooit spier gezien. Nu zie ik eindelijk progresssss
K heb geen spiegel tot onder dus da's de beste die ik heb van mn benen
Goed van je dat je hebt besloten foto's te maken!
Helemaal top dat je zelf ook de progress ziet, dat motiveert weer.. Het gaat naar meer smaken, is het niet?