MuscleMeat

fotos

benji1991

Novice
Waardering
0
voor :
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Na :

voor :
Na :

wat kan er zoal veranderen , tips graag ^^

ik zie geen verschil, behalve dat je bij de 1e foto je schouderbladen samen drukt.
anders vind ik dit wel een stevige basis, doe zo voort

• Topic Starter Topic Starter
op fotos zie je het ni goed omdat er flits op de camera was .. ik train nu een goed jaar

Als dit het verschil is tussen een jaar... dan doe je iets niet helemaal goed.

Je had trouwens wel een goed beginfysiek dan.

ik bedoel dat ik nu een dik jaar train ^^ die voor en na fotos zit een 2 maand tusse ^^

Misschien wel handig om dat dan ook ff te vermelden hé ;)
Vergelijksfoto's komen met de jaren :)

zal ik in het vervolg doen ;)

Ik zie weinig verschil bro? Niet synisch...

wat verwacht je dan dat ik op 2 maand 6 kg bij kom ?

Gewoon even vermelden dat dit maar 2 maand verschil is en het is beter foto's van nu te zetten, zodat ze het verschil zien.

wat verwacht je dan dat ik op 2 maand 6 kg bij kom ?

Dit is zeker mogelijk in je beginnersfase. Trouwens als je je foto's post om een verschil te laten tonen en als we dan zeggen dat we geen verschil zien, moet je niet gaan brabbelen :D

Enigste verschil is dat je op de ene foto bruin ziet en de andere bleek :p

ik vind dat jullie redelijk kinderachtig overkomen ook op andere topics ... sorry dat ik het zeg ... zo als de nieuwe topic van die 13 jarige ... wat een k*tfotos je hoeft geen fotos meer te posten op wat slaagt dit maka dan geen forum , en ik vraag hier tips en der komt niks zinnigs uit :)

dan zou ik gewoon een ander forum opzoeken, is gewoon hun mening die hier gepost word;)
en wat het topic van sniper betreft, moest je al zijn posts eens lezen zou je wel weten waarom sommigen hem minder graag hebben:rolleyes:

mja wete , ik train op mijn eigen gewoon thuis , mss binnekort eens de gym ingaan , ben er al lang over aant nadenken maar zit ook met school en toestande ^^

ik vind dat jullie redelijk kinderachtig overkomen ook op andere topics ... sorry dat ik het zeg ... zo als de nieuwe topic van die 13 jarige ... wat een k*tfotos je hoeft geen fotos meer te posten op wat slaagt dit maka dan geen forum , en ik vraag hier tips en der komt niks zinnigs uit :)
welke nieuwe topic? wtf gast, ga is nederlands leren. en waarom had er geen forum aangemaakt moeten worden? ?????????

hey typ ik geen nederlands ofzo ? damn , word volwassen ....

man wat ben jij lichtgeraakt zeg, word zelf eens volwassen
als je geen slechte reacties kan verdragen post dan gewoon geen foto's

ik moet de mense gelijk geven da ze dees forum belachelijk vinde , vind ik het forum waar ik nu op zit me juryleden toch veel beter , toch beter dak hier maar ga want hahaha

:rolleyes::rolleyes:in dat geval verheug ik me erop, om in de toekomst geen posts meer van jou te lezen
BYE BYE:hello:

Terug
Naar boven