MuscleMeat

fotos

Tjonge tjonge, door mensen als u schaam ik me weer Belg te zijn.
1 of andere superdude die niet de commentaar krijgt die hij wil gaat even van zijne toren blazen.

het is een FEIT, dat er buiten de tint niet veel verschil te zien is op deze fotos. Of je het nu leuk vind of niet. En geloof wat je wil.

Anders moet je maar naar die site met juryleden gaan.
Vraag me af wat ze zoal jureren.

Wat had je nou zelf verwacht, dat mensen je niet-progressie de hemel in hadden geprezen? Klopt toch niet jongen, de reacties hier zijn voornamelijk eerlijk en niet schijnheilig zoals bij een groot aantal andere forums. Oftewel, meer eten en post eens een foto over een jaar.
Tips zijn er genoeg te vinden op het forum. Wat dacht je, dat er even een persoonlijk trainingsplannetje voor je werd uitgestippeld? Ga zelf eens actie ondernemen :)

Volgens mij is het bijna zomer ?
Al die superdudes..

tip: zet er in het vervolg bruikbare info bij.. zoals je stats.. en hoelang er tussen de foto's zit

t*ring man! wat een verschil en dat in 2 dagen!

p.s. de meeste zouden er ongeveer 12 uur voor nodig hebben gehad! (nacht, dag?) maar je zult wel veel slapen als baby zijnde dan!

(sorry kon het niet laten, ben er pas net maar voelt nu al als thuis)

ik zeg wel eens ik zie geen verschil maar bij jou zie ik dus echt geen druppel verschil! bijna eng zoveel lijkt het op elkaar! en dat met 2 maanden wou dat mijn lichaam zo stabiel was :P

Als je ons kinderachtig vindt, dan heb je groot gelijk :)....maar je moet er mee om leren gaan. Jeez man, welcome to the world. Het gaat erom dat jij blijft trainen no mather what goes on. Mensen typen hier ongezouten hun mening, and trust me, ook al heb je het niet graag, the audience is always right. except when they crucified christ. Damn people

puntje bij paaltje, je hebt GEEN progressie gemaakt, dus sleur je reet een gym in en ga trainen ok ?

heh jij bent snel bruin geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Dus? Hier gaan ook mensen naar school en werken mensen full-time. Geen excuus.

awel ja ik ben nooit in een gym geweest ?! leer toch is lezen ? ik zie toch zelf verschil :) ik ben niet iemand die breed is en die volgespoten zit met anabole :) natuurlijk niks kure ofz :) want dees heb ik bereikt door gewoon elke dag te pompe en op te trekke :) als ik en de gym train kom ik waarschijnlijk meer bij :)

plaats over een jaar nog een foto.dan zal je zien dat je er beter bij staat.
maak en voedingsschemaen trainingsschema.en ga naar de gym.

Misschien had je de mensen hier ook moeten voorzien van meer informatie.

Begin stats, stats nu?

Als je mensen voorziet van weinig informatie en de foto's zijn niet goed met elkaar te vergelijken kan je dit soort reacties verwachten. Scherm dit dan af door men te voorzien van juiste en duidelijke informatie zodat men je hierop niet kan pakken.

Het is zelf natuurlijk ook even logisch nadenken, mensen hier zijn helaas niet helderziend.

Verder zie je er in ieder geval veel beter uit qua kleur! Dat maakt het sowieso al een stuk mooier, maar goed aangezien het hier geen modellen wedstrijd is en het om de muscles gaat willen we hier natuurlijk meer over weten en zien!

Aan je foto's te zien heb je wel vooruitgang gemaakt, maar dat deze bijzonder te noemen zijn?..... Je moet zelf natuurlijk ook eerlijk tegen over je zelf zijn en die vraag aan jezelf durven te stellen "Heb ik voor een jaar goede progressie gemaakt?"

Volgens mij moet je sowieso in gedachten houden dat je in je begin jaren de meeste progressie maakt en dat groeien in deze jaren het snelst gaat! Wellicht moet je wat anders proberen om nog meer progressie te forceren? Check het forum, 1000den Tips&Tricks waar je vast wat aan hebt om je doelen te bereiken!

Keep up the good work!

Laatst bewerkt:
wat is het verschil?

Terug
Naar boven