MuscleMeat

fotoshoot

• Topic Starter Topic Starter
hi,

de fotoshoot is iets concreter geworden; opnames gaan door op 15 januari in de buurt van Brussel en er is voor iedereen 100 euro vergoeding voorzien + kilometervergoeding voor die dag. een personal fotoshoot gaat moeilijk, gezien er weinig tijd zal overblijven, maar de fotograaf kan ter plaatse zeker snel een paar portretjes shooten indien gewenst.

gr,
eveline

Dit is weer de zoveelste, shit zeg. dan mail je, en komt er toch nix van:P

hi,

de fotoshoot is iets concreter geworden; opnames gaan door op 15 januari in de buurt van Brussel en er is voor iedereen 100 euro vergoeding voorzien + kilometervergoeding voor die dag. een personal fotoshoot gaat moeilijk, gezien er weinig tijd zal overblijven, maar de fotograaf kan ter plaatse zeker snel een paar portretjes shooten indien gewenst.

gr,
eveline

was ik maar groter...

je zit namelijk in mijn "do-able" leeftijdscategorie.

• Topic Starter Topic Starter
er zal wel degelijk iets van komen...
we zijn al met 2!

hi,

gr,
eveline

Snel een paar portretjes schieten?
Goeie fotograaf hebben jullie een paar mooie portret platen door een pro geschoten doe je niet even reken rustig op minstens een half uur.

Snel een paar portretjes schieten?
Goeie fotograaf hebben jullie een paar mooie portret platen door een pro geschoten doe je niet even reken rustig op minstens een half uur.

wat zeur je nou over een personla shoot....

met een beetje geluk kan je interracial bukkakke uitvoeren jij en een aziaat spuitend over een negerin.

who needs personal shoots ;)

Whehehehe, gaat lekker

ik wil wel hoor,

zo zie ik er op dit moment uit, beetje in een dip maar mijn fysiek zal beter worden...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hi,

gr,
eveline

zoek gewoon een gym in brussel als je hier niets vind, ga daar eens binnen en vraag wie er mee wil doen.

Nadat eveline contact met me had opgenomen ben ik toch maar geweest, zodoende sta ik dus binnenkort met viviane (familienaam ben ik even vergeten, wedstrijdatlete) in een new yorks tijdschrift :wl:

Nadat eveline contact met me had opgenomen ben ik toch maar geweest, zodoende sta ik dus binnenkort met viviane (familienaam ben ik even vergeten, wedstrijdatlete) in een new yorks tijdschrift :wl:

??? ik dacht dat eveline gepierde mannen zocht
of was ze toch op zoek naar lange haren ?

:D
:D

Netjes man! Al goed dat het een new yorks tijdschrift is, anders moeten we het hier misschien nog aanschouwen :p

Terug
Naar boven