Fitness Seller

Fototjes Ron

Bezoekers in dit topic

Ano_1992_3

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
5.262
Waardering
513
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
1%
//////////
 
Laatst bewerkt:
Cutten en daarna schoon bouwen zou ik doen
 
idd cutten, op die onderste foto's ben je gewoon dik..

Snap niet dat mensen zo lang doorbulken dat ze gewoon dik worden. No offence verder hoor, der zal wel wat massa onder zitten;)
 
goed cleanbulken en dan volgende zomer cutten. Je bent niet dik, je ziet er wss buff uit in een shirt:)
 
Hoger als 16% toch?
 
kan je geen vuisten maken? Je bent toch geen meisje? Doe die BDB goed ;)

Best massa.. als je in de zomer gaat cutten word het wel wat
 
Te hoog in vetpercentage aan het gaan!
 
Zelfde stats als mij :)
Gok dat je rond de 19% zult zitten ja.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 23:37 ----------

Te hoog in vetpercentage aan het gaan!

Het is winter, who cares.
 
Je zet niet meer spiermassa aan hoor wanneer je het zo hoog laat oplopen en het maakt het cutten nog moeilijker.
 
Je zet niet meer spiermassa aan hoor wanneer je het zo hoog laat oplopen en het maakt het cutten nog moeilijker.

Was meer in de zin van dat hij nu niet als een gek moet gaan cutten.
Hij kan gerust nog wat massa pakken en gewoon zorgen dat BF ongeveer hetzelfde blijft en dan tegen februari/maart zwaar gaan cutten.
 
Was meer in de zin van dat hij nu niet als een gek moet gaan cutten.
Hij kan gerust nog wat massa pakken en gewoon zorgen dat BF ongeveer hetzelfde blijft en dan tegen februari/maart zwaar gaan cutten.
jij verwoord mijn plan vrij goed

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:38 ----------

goed cleanbulken en dan volgende zomer cutten. Je bent niet dik, je ziet er wss buff uit in een shirt:)
Klopt :P

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:38 ----------

idd cutten, op die onderste foto's ben je gewoon dik..

Snap niet dat mensen zo lang doorbulken dat ze gewoon dik worden. No offence verder hoor, der zal wel wat massa onder zitten;)

fysiek is voor mij bijzaak, ik zie het ook niet echt als een uit de hand gelopen bulk, dit ís een bulk.
 
Laat je vetpercentage niet verder oplopen, bro. Het begint dikkig te lijken. Prima gains verder.
 
besloten toch maar te gaan cutten komende tijd, morgen ff aan nieuw voedingsschema werken
 
Wel aardig, je hebt er 21kg bij in 2 jaar, waarvan ongeveer 8-10kg spiermassa. Je FDB voer je niet echt goed uit, dus komt ook niet echt uit de verf
 
Toch vind ik je krachtstats dan niet bijster indrukwekkend...
Maar massa is er zeker :)
 
Toch vind ik je krachtstats dan niet bijster indrukwekkend...
Maar massa is er zeker :)

Klopt, zoals gezegd squat en DL pas een klein jaartje en laatste 3 maanden niet goed kunnen trainen wegens opleiding.
 
Toch vind ik je krachtstats dan niet bijster indrukwekkend...
Maar massa is er zeker :)

Bij de meeste moet je er eerst een procentje of 25 aftrekken hoor ;)
 
In de PL sectie iig niet

Dat ben ik met je eens, maar daar zijn er natuurlijk redelijk wat die wedstrijden draaien, samen trainen, elkaar kennen. Daar valt het veel eerder op als iemand alles bij elkaar verzint.

Denk alleen dat een hoop nieuwkomers een verkeerd beeld hebben wat normaal is, want heb wel vaker sterk mijn bedenkingen bij sommige krachtstats. En dat wordt gewoon hier in stand gehouden omdat ze zichzelf niet onder willen laten doen voor een ander.

Ik zie ook wel wat er gemiddeld gepresteert wordt op de sportschool, en dat zal denk ik wel een gemiddelde doorsnede zijn van de DBB posters.
 
Back
Naar boven