Fitness Seller

Fout gemaakt in kuur, hulp gevraagd.

Ik woon ook thuis maar moet toch elke 4 weken 120 euro overmaken aan m´n ouders voor het extra eten alleen al. En dan nog geld voordat ik nog bij hun in woon :P

• Topic Starter Topic Starter
En dan nog geld voordat ik nog bij hun in woon :P

Voor het eten kan ik nog wel begrijpen, maar voor dat je nog bij hun woont vind ik eerlijk gezegd gewoon triest :P

Dan heb ik zo het idee van, hebben ze je op de wereld gezet om je zo snel mogelijk weer uit huis te zien vertrekken.

Ze zouden je dankbaar moeten zijn, en je geld bij geven omdat je nog thuis woont. hahaha

maar voor dat je nog bij hun woont

Dat is mits ik een baan heb á 40 uur in de week. En ben werkloos op dit moment :(
Net m'n auto laten repareren, 343 euro. Bankrekening raakt behoorlijk leeg nu dus zo maar is overleggen of ik een poosje gratis al dat voedsel naar binnen mag werken!

Voor het eten kan ik nog wel begrijpen, maar voor dat je nog bij hun woont vind ik eerlijk gezegd gewoon triest :P

Dan heb ik zo het idee van, hebben ze je op de wereld gezet om je zo snel mogelijk weer uit huis te zien vertrekken.

Ze zouden je dankbaar moeten zijn, en je geld bij geven omdat je nog thuis woont. hahaha

Als je een baan hebt, vind ik het niet meer dan normaal dat je meedeelt in de kosten van het wonen. Ik moest toen ik thuis woonde ook altijd 200 euro betalen aan m'n ouders. En dan had ik een dik huis, eigen kamer, eten, de was wordt voor je gedaan.

Nu zit ik elke maand met 1500 euro vasten lasten en moet ik alles zelf doen :p

wel fcked dt je kuurt wnneer je weet dt je vrij weinig geld hebt .. ;p

• Topic Starter Topic Starter
Als je een baan hebt, vind ik het niet meer dan normaal dat je meedeelt in de kosten van het wonen. Ik moest toen ik thuis woonde ook altijd 200 euro betalen aan m'n ouders. En dan had ik een dik huis, eigen kamer, eten, de was wordt voor je gedaan.

Nu zit ik elke maand met 1500 euro vasten lasten en moet ik alles zelf doen :p

Ja dat wel, maar ik heb zelf voor de rest geen vrienden die mee moeten betalen.. dus ik blijf het maar vreemd vinden :p

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

wel fcked dt je kuurt wnneer je weet dt je vrij weinig geld hebt .. ;p

Ik heb de vials een jaar geleden al gehaald, dus toen wist ik nog niet dat ik nu geen werk/geld meer zou hebben.
Maar ik ga niet allemaal wachten tot ik weer een baan heb want dat kan nog wel ff duren, maar als ik echt geld nodig heb kan ik altijd van m'n ouders lenen, maar dat is ook weer z'n gek*t met terug betalen enzo.

zal niet zo heel erg zijn..

Terug
Naar boven