- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Ah jullie zijn weer vriendjes en jij bent ook fan geloof ik?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

probeert hij de nieuwe andre hazes te zijn ofzo![]()
vind het maar niks!
Frans begon zijn zangcarrière als André Hazes imitator. Maar door het ongekende succes van het liedje Jij denkt maar dat jij alles mag van mij, een cover van André Hazes uit 1986, besloot Frans zich meer te gaan richten op een eigen zangcarrière. Inmiddels heeft Frans al vijf hits in de Single Top 100 op zijn naam staan.
Naast het zingen is hij ook werkzaam in het familiebedrijf Duijts Sloopwerken.
Nederland gaat volledig naar de t*ring, dacht dat het op Volle Toeren/Op Losse Groeven hospubliek inmiddels weleens dood was.
stop de haat?!..ze zouden die vent al zingend onder de guillotine moeten leggen!
Ze zouden jou tijdens het bench pressen onder de halter moeten laten stikken.
Beter 'jou' Frans eronder...Ze zouden jou tijdens het bench pressen onder de halter moeten laten stikken.

Beter 'jou' Frans eronder...
Snap werkelijkwaar niet dat zulke mensen met zulke baggermuziek hun geld mogen verdienen![]()
+1, en denk dat meer DBB'ers dit zelfde vinden, alleen hebben zij dit topic nog niet gevonden of openen ze het uberhaupt nietMaar ik vind dit te simpele, inspiratieloze muziek voor mensen die geen smaak hebben. Het ligt enkel leuk in het gehoor.