XXL Nutrition

Frans Duijts fan topic

@Marjolein, jij luistert dus muziek die niet leuk klinkt? Oké. Als ik iets simpele muziek vind is het hiphop en die meuk, hangt aan elkaar van EUHH, AHHH, YEAH.

Smaken verschillen, leef ermee. Op andermans smaak afgeven is sowieso beetje lame. Als het je niet aanstaat luister je het gewoon niet, toch?;)

:roflol:

Ik luister muziek wat gewoon goed in elkaar zit qua zang, opbouw van het nummer, melodie. Omdat dit mij aantrekt aan muziek. Muziek is voor mij niet alleen maar leuk om te horen. Muziek is absoluut een belangrijk onderdeel van mijn leven.

Frans Duijts maakt muziek voor mensen die gewoon van lekkere simpele meezing nummers houden.

(Wannabe) hiphop en rap zoals bijv nummers van 50 cent vind ik gewoon bagger. Maar als je dan gaat kijken naar rappers en producers zoals JAY Z, Dr. Dre, Beastie Boys, Cypress Hill dan heb je gewoon kwaliteits muziek.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

mooi he hoe ie stukken tekst overslaat en zegt dat het publiek moet klappen en dat ie komt :D

Vind het ook komisch dat er een geestelijk gehandicapte in voorkomt net als er "Ook al ben je down" gezongen word :roflol:

Maar idd halverwege een couplet stoppen en opeens HEY roepen..:rolleyes:

Jij blijkbaar ook niet :o

Rotzooi is het.
Voor mensen die hun blik bier op de stoep opdrinken.
Voor mensen die willen zingen maar het niet kunnen, lang leve de techniek he..;)
Voor mensen die een klap in het gezicht met de platte hand verdienen.

Ik dacht dat jij meer voor Frans Bauwer was, Gorillor.

wie luistert deze zooi bleh

Terug
Naar boven