MuscleMeat

Fresh Start / Bulk

GoingUp88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
21%
Hallo,

ik ben volledig nieuw op dit forum, was al naar een introductie topic of iets dergelijks aan het zoeken maar helaas !

Na een jaar stilgelege te hebben ivm met men rug wil ik vanaf volgende week maandag terug beginnen. Ik heb het rippetoe schema in der tijd 9 maand gevolgd met een succes als gevolg.
Heb mijn research gedaan en zoiets is, wat jullie waarsch wel weten, als fietsen! ;)
Was al naar foto's aan het zoeken van hoe ik er toen uitzag maar heb ze niet gevonden ! Pc recover blabla :rolleyes:

Ben pas verhuisd naar een best ruim app waar ik mijn logeerkamer ga transformeren in een Mini-Gym.
Dus nu zou ik graag wat tips willen ivm een schema, ga het moeten doen met de materialen die ik heb.

Bankdruk/Squat Rek.
Flat Bench.
Halters x aantal Kg.
Optrekstang.
Mat + Springbal (abs)

Mijn voeding zit naar mijn weten goed maar daar ga ik hier niet verder op in.

De bedoeling is meer massa en kracht met een schema waar ik 3x per week toch een dik uurtje intensief train.
Cardio doe ik standaard 3x per week (+- 30km/week) om mijn conditie wat op pijl te houden.

Wat ik van plan ben met men schema is iets in deze aard.

Ma ; 3 x 10 squat
3 x 10 benchpress
3 x 10 chin ups
3 x 10 decline dumbbell bench
3 x 10 standing military press
15 min ab workout volgens p90x (belachelijk maar het werkt!)

Woe ; 3 x 10 bent rows
3 x 10 squat
3 x 10 benchpress
3 x 10 chin ups
15 min ab work ..

Vr ; .. help :)

Zouden jullie mijn vrijdag kunne aanvullen?
Beetje inspiratie/kennisloos op dat vlak. Zie het niet zitten om 3x per week dezelfde oefeningen te gaan doen omdat ik denk dat dit na een korte tijd saai word.
Maar voor de rest ziet dit er goed uit voor jullie? Het lijkt iets of wat op de rippetoe met hier en daar was aanpassingen.

Alvast bedankt! Heb terug volle moed om er trug aan te beginnen sinds de pijnscheuten in men rug verdwenen zijn. Met de nodige hulp komt dat helemaal goed !!! :p

Groet.

Zou voor de maandag de decline press eruit gooien en vervangen voor dips/CGBP
Verder geen deadlift zie ik. Ivm je rug? Anders zou je deze alsnog kunnen pakken maar heel licht.

Bv vrijdags
Deadlift
Dips
Pullups
MP

Zou niet veel meer afwisselen met oefeningen.
Bedoeling van een schema als dit is dat je hard gaat op de compounds.
Dus vaak dezelfde oefeningen herhalen. Iig mijn mening.

Je kunt eventueel de reps later nog aanpassen naar bv 5*5

Succes

Terug
Naar boven